Ik zag net dat Lush dit jaar ook met een adventkalender komt. Alleen die prijs In Engeland gaat hij 195 pond kosten. [https://www.google.nl/amp/s/metro.co.uk/2019/08/23/lush-finally-bringing-bath-bomb-packed-advent-calendar-christmas-10617356/amp/]
Ah wow dat is wel echt een tegenvaller
Die is al uitverkocht
Ik heb net heel spontaan de Dailyteacup kalender besteld! Heb er nog nooit eentje gekocht. Qua beautyspullen wil ik meestal vrij specifieke dingen hebben, dus die kalenders trokken mij nooit zo. Maar elke dag een nieuw theetje proberen vind ik wel heel leuk
Ik heb ook de kalender van yourdailyteacup besteld. Ben dol op thee, en vooral in de wintermaanden. Is zeker wel een kalender die ik ga gebruiken.
Ik ook! En bedenk echt gelijk erna dat ik dit perfect als verjaardagscadeau had kunnen vragen, haha. Handiiiiig. Maar ook wel leuk zo’n cadeau voor mezelf.
We kunnen straks met zn allen onze thee ervaring delen in het thee topic Soort boekenclub maar dan met thee haha!
ik was even helemaal blij dat ze er nog een gingen uitbrengen en toen zag ik jouw berichtje.
oh well dan maar gewoon een grote doos halen op tweede kerstdag
YES, ik heb vandaag de ASOS-kalender ontvangen!!! Nu nog 2,5 maanden wachten tot hij open mag
Ohh nu al zin hierin! kunnen we een dagelijkse poll doen met cijfer geven enzo en heeele uitgebreide reviews
Is er ook iemand die zelf een adventskalender maakt? Ik heb dat vorig jaar met een vriendin gedaan en doe dat nu met een andere vriendin. Budget is €60 voor dus 25 cadeautjes.
Ik heb al wel wat ideetjes (we hebben ook expres nu al afgesproken zodat we via Ali express ook wat dingetjes kunnen bestellen), maar meer inspiratie is welkom.
Scrunchie, armbandje, ketting, make-up, geurkaars, iets leuks voor in huis en iets lekkers?
Ja dit zijn leuke ideetjes! Had ook glittersokken en bv zo’n mini luchtje van rituals als duurder cadeau (vind het leuk om het laatste cadeautje dan wat specialer te maken).
Maar wil niet te veel dezelfde cadeaus als vorig jaar doen haha, dus nog meer ideetjes zijn welkom!
Jaaa leuk!!
Een gezichtsmaskertje vind ik ook altijd fijn. Als ze veel leest een leuke boekenlegger. Of een leuk notitieboekje. Action heeft nu veel leuke! Misschien een mooie pen als ze veel schrijft? Thee is ook altijd fijn.
Ik ben heel benieuwd wat je allemaal uitkiest!
Losse thee, gezichtsmasker, tubetje handcrème, oogschaduw, hanger voor in de kerstboom, sleutelhanger, zaadjes om kruiden mee te planten, koekjesvormpje. Sowieso even kijken bij de Hema, daar kan ik altijd wel van die leuke kleine cadeautjes scoren!
Thanks voor de ideetjes nog, zal een uiteindelijk lijstje nog wel posten! We hebben expres het budget naar €60 verhoogd waardoor we wat meer dan prullen kunnen doen. Anders ga je elkaar waxinelichthouders geven die je toch al hebt etc.
Ik begin eigenlijk altijd met het laatste cadeau omdat die wat groter/duurder mag zijn. Zit nu te denken aan een spel. En dan het budget van de rest daarop afstemmen haha.
Ik kan niet kiezen welke ik wil van the body shop !
Ik zag vorig jaar bij Bonnie een Adventkalender waarbij ze twaalf winterse puzzeltjes heeft. Sindsdien ben ik opzoek naar zo een soort adventkalender. Lijkt mij echt heerlijk om dan om de dag zo een puzzel te maken. Iemand enig idee waar die te vinden zijn?
Ik heb de kleinste net besteld! Ik wilde eerst de grote, maar ik maak die spulletjes noooit allemaal op dus de kleine is dan beter