Het adventkalender-topic

Ohhhh dat klinkt leuk zeg!
Ik heb ooit bij DM een thee-adventskalender gekocht van Alnatura, een jaar of 4 / 5 geleden, dat waren zakjes. Daar zat veel kruidenthee tussen en smaken als venkel, en dat beviel me niet zo goed, maar dat kan natuurlijk aan het merk gelegen hebben.
Zo’n kalender met losse thee spreekt me dan meer aan! Ik ga checken of het wat is.

1 like

Oooooooeh zag dit topic opeens bovenaan staan and I’m excited!
Vorig haar had ik de clinique kalender en vind die erg fijn. Heb ik meteen weer voor een jaar dagcrème enzo.
En ik twijfelde vorig jaar over Charlotte Tilbury en de luxe rituals… even mn financiële situatie tzt afwachten…
Ik heb een beetje een haat/liefde verhouding met rituals… Vind het vooral marketing en qua ingrediënten niet heel boeiend. Maar ik trap wel heel erg in de marketing…

Bijna jarig! :smirk:

https://www.bol.com/nl/p/lego-harry-potter-adventskalender-2019-75964/9200000109358516/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-61068661629-S-561184292085-9200000109358516&gclid=Cj0KCQjw_OzrBRDmARIsAAIdQ_JVCCQbAVkYN22JCrgeiEGM-UjQsxl_T2wZFYAbdoIcH6Lt2vSKiawaAhL4EALw_wcB

Ik wil er ook een voor de hond.
Ik ga proberen de balea te krijgen en of de rituals.
Van thee lijkt me ook wel wat.

1 like

Ik heb door jullie ook die van yourdailyteacup besteld! Kijk er nu al naar uit om elke dag een bakkie thee te testen in december. Ik denk dat ik ook die van the body shop ga bestellen. Er zitten veel producten bij waarvan ik zeker weet dat ik ze ga gebruiken

2 likes

Ik kwam ook even naar dit topic om te vertellen dat ik net een adventkalender van yourdailyteamcup heb besteld :grin: nog nooit echt een adventkalender gehad op die van Ikea na, maar na dit topic dacht ik deze moet ik proberen!

2 likes

Deze is van easytoys, lijkt me ook wel heel tof

2 likes

Ik kwam net die van Lush tegen en ik vind het best wel heftig dat hij 250 euro kost… niet echt toegankelijk voor de meeste mensen. En zeker veel geld in vergelijking met qua prijzen vergelijkbare merken zoals l’Occitane en Rituals á 50-60 euro.

Yankee candle heeft een adventskalender? :scream::scream::scream:
Die moet ik hebben dit jaar!

Weet iemand hoe die kalender van yourdailyteacup eruitziet? Op het plaatje op de website lijkt het namelijk alsof je gewoon allemaal losse zakjes krijgt ipv met vakjes, terwijl ik 50% van de lol al vind zitten in het feit dat je zo’n krakgeluidje hoort bij het openmaken van een vakje :grin:

1 like

Vorig jaar kon ik niet kiezen dus koos ik niks :sweat_smile::see_no_evil:

Dit jaar ga ik het wel proberen haha.
Wat kost die vab rituals?

Zou er ook wel eeb willen van sally hansen ofzo

1 like

Hij is ook al uitverkocht

1 like

De thee komt inderdaad in een zakje met een nummer, de thee soort en smaak erop. Ik heb vorig jaar zo’n houten adventskalender bij de action gekocht en de zakjes in de vakjes gepropt.

Kalender

3 likes

Ik bestel het gewoon op de site van fortnum en mason! Tenzij ik zelf in London ben dan koop ik het ter plekke.

Vind eerlijk gezegd de advent van yourdailytea er niet zo leuk uitzien, tenminste van wat ik op de plaatjes zie zijn het gewoon theezakjes maar verder geen mooie verpakking ofzo.

2 likes

Ik vond de ‘basic’ variant van Yankee Candle echt wel tegenvallen. Ik had degene met de kleinste kaarsjes en de geuren waren echt super lekker, maar wel maar in 4 varianten? Dat maakte het echt niet meer leuk na 12 dagen… Dus of ik zou voor een grotere variant gaan of gewoon lekker je favoriete geuren kopen. Want voor het verrassingselement hoef je het niet te doen :woman_shrugging:

2 likes

Deze vandaag bij de action gekocht. Ze hadden ook de celebrations Adventkalender.

8 likes

Ik heb de Asos kalender net besteld YAY

3 likes

Thanks voor de tip! Heb twee celebrations adventkalenders gekocht :slight_smile:

1 like

Hoe bedoel je? Dat je dus meerdere keren dezelfde geuren kreeg?

Yes! Ik kreeg volgens mij 4 kleuren gewoon 6 x allemaal.