Het adventkalender-topic

Ik heb het filmpje niet gekeken, maar als hij net zoals vorig jaar is dan valt hij zeker niet tegen. Ik vond hem toen heel goed qua prijs/kwaliteit verhouding

Ik heb een foto opgezocht, ik vind dit wel veel troep
Zal hem spoileren

Samenvatting

Die inieminieloofa, die bruisbal, 1 haarklipje, nagelknipper, tenenspreider :sweat_smile: ik hou zelf echt niet van dat soort dingetjes. Ik vind de kalender wel heel leuk, maar bij mij belandt dat gegarandeerd weer in de leger des heils winkel en dat vind ik zonde

Ik denk wel dat heel veel mensen dit beschouwen als opvulling van de kalender en dus troep/onzin. Maar misschien zie ik dat dan verkeerd.

Wanneer moet je zoiets kopen, vaak ben ik te laat en zijn ze uitverkocht. Wil ook binnenkort weer naar duitsland, heeft DM ook zo iets?

Bedankt! Van die merken lijkt me idd leuk !

Die van Balea en Alverde zijn echt top! Ik zou 9999 dinge in de gaten houden. Dat YT account gaat in deze periode ALLE Duitse adventskalenders testen

2 likes

Wanneer komt de balea kalender ongeveer uit? Die zou ik echt graag hebben dit jaar

Waar vind je wat er nu ongeveer in zit?

Meestal rond 1 oktober

2 likes

Zijn de hangertjes gewoon van karton? Op het filmpje leek het wel zo

Zoals ieder jaar ga ik de thee advent kalender gebruiken van Fortnum en Mason. Ben niet zo een fan van beauty advent kalenders.

Heeft iemand ervaring met die van Asos, die wil ik namelijk misschien scoren dit jaar!

Ik heb die twee jaar achter elkaar gehad. Vind het echt een fijne kalender met mooie diverse producten!

Thanks! Zag dat hij in de UK al te koop was, maar hier nog niet. Dus even goed in de gaten houden dus!

Ik zit nu een unboxing video te kijken van de ASOS kalender :heart_eyes: Love it
Vorig jaar heb ik me ingehouden met een basic chocolade kalender, maar dit jaar ga ik los.

Hier staat het tot in detail: https://www.thesun.co.uk/fabulous/9727213/lookfantastic-advent-calendar-2019/

Let op dus voor degenen die het een verrassing willen houden, niet klikken! :wink:

1 like

Mag ik vragen waar je deze koopt of bestelt?

Ik heb die van de yourdailyteacup besteld vandaag!
Ben echt benieuwd, ik ben gek op thee en had vorig jaar er eentje uit duitsland van een teemerk.

2 likes

Ik heb ook de adventkalender van yourdailyteacup besteld! Van thee weet ik dat ik echt gebruik en op maak omdat ik een theeleut ben (en vriend ook). Is dat niets voor jou @FrauHelga?

2 likes