Het adventkalender-topic

Ik had vorig jaar de kalender van Clinique en Yves Rocher en vond die allebei heel leuk. Veel variatie in producten, ook best wat grote producten en zeker die van Yves Rocher is prijs/kwaliteit echt goed in verhouding.

Ik had ook de Ikea kalender, een voor mezelf en een voor m’n schoonouders. In beide kalenders zaten cadeaubonnen van €250 :grimacing: dus die wil ik dit jaar weer haha

9 likes

@tuula wowwww wat een geld! Dat kan toch niet standaard het geval zijn? of wel haha

Iemand ervaring met die van Lookfantastic? Zitten er alleen make-upproducten in de kalender of ook verzorging? Mij lijkt een mix van de twee wel wat namelijk.

1 like

Er zaten 6 verschillende geuren in.

Persoonlijk had er van mij nog wel wat meer variatie in mogen zitten, vind het juist leuk dat je met een adventskalender (maakt niet uit welke) kennis kunt maken met verschillende geurtjes en producten.

Maar het waren echt lekkere kaarsjes, met een lange brandtijd, dus het was geen tegenvaller.

1 like

Clinique had vorig jaar dezelfde als twee jaar geleden. Hoop wel dat ze dit jaar met een nieuwe komen, want ik heb al die spulletjes helemaal op gebruikt toen

1 like

Ja was echt bizar. We waren zelfs bijna vergeten die dingen uit te geven (we gingen er vanuit dat er 2 x€5 in zou zitten). Toen m’n schoonouders een keer naar Ikea gingen en wat spullen kochten kwamen ze erachter dat op die van hun €250 stond. Dus toen zijn we zelf ook maar gaan checken en ik denk dat we echt het grootste toeval/geluk hebben gehad haha, want ik had in totaal 3 kalenders gekocht (ook nog een voor een vriendin) en die laatste was gewoon 2 x €5.

Maar kwam wel op het perfecte moment omdat m’n vriend en ik een paar maanden later zouden gaan samenwonen.

4 likes

Ik ga denk voor de Lego Harry Potter :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Hier een leuk overzicht, wel UK merken, maar sommigen ook hier verkrijgbaar

1 like

Heb zelf die van Lookfantastic weer besteld, kreeg een kortingscode van EUR 15,= bij mijn gewone abo van de maandelijkse box.
Vorig jaar geskipt, vond de inhoud toen niet zo geweldig, maar nu zag het er wel goed uit.
Hou niet van de decembermaand en de kalender helpt me een beetje de maand door haha.
Elke dag een cadeautje voor jezelf.

Ja, ik. Heb die van Lookfantastic 2 jaar achter elkaar gehad, zo leuk, elke dag een cadeautje.
Afgelopen jaar overgeslagen, vond hem toen niet zo.
Het is een mix van huid/haar verzorging en make up. Helaas zit er nooit iets van parfum in, dat vind ik persoonlijk wel wat jammer.
En je houdt natuurlijk altijd wel dat er soms iets in zit wat wat minder is, of niet geschikt voor jouw huid/haartype. Dan geef ik het gewoon weg aan een vriendin ofzo.

1 like

Weet jij toevallig wat de prijs van deze was? Hij ziet er zo mooi uit, maar zal wel heel duur zijn!

Hahah shit, dat is wel heel heftig! Dan moet ik mezelf maar op een ander trakteren!

1 like

Klinkt goed! Ben benieuwd of ik nog iets anders leuks tegenkom, maar ik hou deze alvast als optie 1 :slight_smile:

2 likes

Ja die klinkt goed inderdaad! Ik wil er graag eentje met een combinatie tussen verzorgingsproducten en make-up. Die van de Body Shop voldoet dan volgens mij ook toch @suus? Waar heb jij die besteld als ik vragen mag? :smiley:

Oh nee dat hoeft niet, maar lief van je! Ik vind het leuk als het een verrassing blijft haha. Wat leuk dat je dat als perspakket hebt gekregen, heb je een blog of YouTubekanaal of iets dergelijks?

Ja, vond hem zelf qua variatie tegenvallen, maar de geurtjes waren wel lekker. Oh en de houder die ik erbij kreeg was wel basic AF

1 like

Weet je welke je hebt? Er zijn er drie namelijk

Ah ben benieuwd! Ik twijfel welke ik wil. De duurste heeft fullsize producten geloof ik en dat vind ik te veel. Neig ook naar de middelste

Bonnie v Boncolor heeft die SPA adventkalender van de Action uitgepakt op Youtube. Mocht je willen zien wat er in zit.

Allemaal troep zeker :joy:

Ik heb hem nog niet gekeken haha