Het adventkalender-topic

Ja ik had die vorig jaar aan mijn vriend gegeven. Superleuk, zat echt van alles in! Van lekker wit en dubbel biertjes tot wasabibier en speculaasbier. Die laatste twee hebben trouwens nog een aardige tijd in de koelkast gelegen tot we genoeg moed verzameld hadden om te proeven :smiley: er staat ook bij elke een verhaaltje en bij welk eten het het beste past. Wel gek dat veel tekst in het Frans was?

Overigens weegt de doos als dieplood, daar had ik niet echt bij stilgestaan :sweat_smile:

1 like

Ik heb de bierkalender vandaag binnengekregen. Hij is zwaaaar. Kan niet wachten om 'm te geven.

3 likes

Mijn broer is echt een idioot, hij dacht dat de doos een cadeauverpakking was :joy:

56 likes

Wat zonde :joy::cry:

4 likes

Yess ik heb die van Kinder voor m’n vriend gehaald! Ik was er vandaag en zag die andere trouwens niet meer…

Ik ook. Ik MOET die Reeses! Vandaag nog in Utrecht geweest, maar lees dit natuurlijk nu pas :sweat:

Ik heb de Rituals kalender gekocht :grin: en die van de Ikea.

Oeh die van Ikea zou ik ook wel willen. Zou die nog te koop zijn? Ik kan het niet vinden op de website.

Voor mn vriend heb ik trouwens een Star Wars Lego adventskalender gekocht. Hij was er helemaal in zn nopjes mee.

In de winkel in Haarlem is de Ikea kalender nog volop te koop.

Waar heb je die gevonden

De adventkalender van Rituals is aankomende vrijdag 69 euro ipv 89, alleen geldig in de winkel.

Ooh neee wat zonde, haha.

Ik heb deze kalender gehaald bij de Action en gevuld met deze thee kalender!

17 likes

Die is leuk!

1 like

Ja eindelijk, al zou ik het haast vergeten

Ik ben een weekendje weg met mn vriend dus heb voor vertrek alvast vakje 1&2 open gemaakt van mn clinique, Yves rocher & Ikea kalender :new_moon_with_face: was niet teleurgesteld!

Maandag wisselen vriendinnetje en ik de kalenders uit die we voor elkaar hebben gemaakt, ben zoooo benieuwd wat ze er van vindt. Het maken/geven vind ik nog leuker dan ontvangen haha

3 likes

Deze komt ook uit de 3d kalender op dag 1!

1 like

@Polska Mijn vriend vond de bieradvent echt suuuperleuk. Hij kon niet bedenken wat erin zat omdat het zo zwaar was, dacht dat ik een of ander raar bouwpakket had gekocht ofzo? Haha.
We hadden gisteren bezoek en iedereen was nieuwsgierig, dus we hebben gisteren vast het eerste vakje opengemaakt. Bezoek heeft hem ook direct besteld, groot succes dus!

3 likes

Ik heb een adventkalender van Douglas gekregen :heart_eyes::heart_eyes:

19 likes

Ik heb de kalender van Ciaté (nagellak) voor mezelf gekocht, maar hij is er nog niet :cry: Komt pas woensdag of donderdag.