Leuk! Ziet er echt schattig uit. Ben ook benieuwd wat er in zit
oke waar heb je dit vandaan?
Oh ik zie dat het al is uitverkocht
Vanavond zelfgemaakte adventskalender uitwisselen met vriendinnetje. Mogen we gelijk 3 dingen open maken
Ik âunboxâ trouwens elke dag mijn kalenders in mijn stories, voor wie t leuk vindt om te volgen
Geen idee wat er in zit, maar het ziet er erg leuk en feestelijk uit
Heel leuk inderdaad! <3
@tuula Waar heb je dit cadeaupapier vandaan als ik vragen mag?
edit: dacht dat dit het kersttopic was
Het papier is van Casa, was een set.
Touw en stickers van Tiger, en de houten nummertjes van Ali (maar zag soortgelijke bij Sostrene Grene).
Het was ook echt leuk om te maken en echt helemaal niet zoveel werk. We zijn wel begin oktober begonnen dus dan heb je genoeg tijd (en kun je nog dingen van Ali bestellen!).
Ben heeel benieuwd wat ik van haar krijg haha. Dit is trouwens mân Instagramaccount.
Ik ben ook helemaal blij met de Clinique kalender so far. Vanavond, nadat ik de kerstboom heb versierd, maak ik nummer 3 open!
Oehh! Ik heb je gelijk hiervoor gevolgd!
Ik ben er ook heel blij mee tot nu toe!
Echt mega mooi ingepakt!
Ik heb mn adventkalender bij mân moeder staan, maar daar ben ik dus alleen in het weekend en heel soms tussendoor. Maaarrr ik wil hem niet mee hierheen nemen, want ik ben bang dat hij kapot gaat in mn tas. Ik heb de ikea kalender dus dat word van t weekend heel veel chocolaatjes eten
Aaaahw mijn Alverde kalender viel om en toen sprong vakje 12 open
Ik ben nu al zo intens blij met de inhoud van dag 1 tm 4 van Balea. Kijk er echt elke dag naar uit haha.
Ja ik ook! Heb dat papier met de inhoud direct weggegooid, dus elke dag is echt een verrassing.
Ik heb een kalender van Clinique gekregen en ik vind hem echt zo leuk tot nu toe! Ik zie Clinique eigenlijk alleen als een beetje een saai huidverzorgingsmerk maar tot nu toe heb ik al een chubby stick, pep-start eye cream, make-up remover, een zwart oogpotlood, anti rimpel oogcreme, een mooie blush, een blushkwastâŠ
Ik wil deze misschien ook nog wel kopen! Heb al een IKEA adventskalender en wou het eigenlijk daarbij houden, maar ben toch een beetje geĂŻnfluenced door de instastories van @tuula Heb een website gevonden waar ie 52 euro kost i.p.v. 70, zal ik dit maar doen?
Iemand al leuke adventskalenders met korting gespot? Zag die van Kiehls al met 20% via de bijenkorf. wel uitverkocht op dit moment.
Ik wil misschien die van Essie als hij goed geprijsd is, maar ik kan hem op de douglas site al niet meer vinden. In Duitsland (amazon) schommelt de prijs steeds, nu staat hij op 70 euro. Ik zag hem net op de dm site wel voor 25 euro maar online is hij niet te bestellen en ik kom niet in Duitsland binnenkort jammer genoeg.
25 euro is een goede deal inderdaad!! Misschien dat iemand van hier in Duitsland komt voor je?