Hate watch topic

Op het moment het programma even geen cent te makken… die dave is opgepakt toen omdat hij teveel had gedronken achter het stuur, maar hoe dan?? Dit programma was al bezig dus hij had ‘zogenaamd’ geen geld…
Hij had toen toch ook dingen gepost op social media hierover? Terwijl ze hier alleen een pre-paid telefoon hebben??
Dus ze laten gewoon in het programma zelf zien dat de regels niet eens gelden in het weekend/'s avonds/wanneer er geen camera’s zijn :sweat:

3 likes

Elke keer als ik dit topic voorbij zag komen dacht ik dat het ging over horloges die superkut zijn. :joy:

14 likes

Ik vond Dancing Queen wel hate watch materiaal. Vond Alyssa Edwards altijd best leuk, maar na dit programma niet meer. Het is zo over de top Amerikaans, super op de emoties ge-edit, maar al die mensen zijn zo nep en oppervlakkig dat het me echt niks deed. En al die dance moms waren zo mogelijk nog erger dan de überhysterische Justin/Alyssa en friends. Het enige lichtpuntje was mijn heldin Shangie. En toch alle afleveringen in no time doorheen gejast, omdat ik niet kon stoppen.

En ze hebben niet eens de moeite genomen om alles in de rechtbank en de hele gang van zaken een beetje realistisch te maken. Oftewel: is er eigenlijk iets dat wel klopt aan die serie?

1 like

Guilty. En snobs en sloebers!

4 likes

Hahaha, dit zeggen mijn ouders nou ook altijd. Vind het zelf ook een gezellig programma maar snap het commentaar wel. Vooral als mensen zeggen: “we hebben elkaar al een jaar niet gezien” tov mensen die elkaar echt al 20 jaar niet gezien hebben…

2 likes

Hahaha JA! Veeel te over de top maar heb het seizoen er in een paar dagen doorheen gejast.

Nu bezig met Friends. Seksistisch, veeel te makkelijke humor en heb een hekel aan Ross. Maar ja het kijkt wel lekker makkelijk weg op de achtergrond.

2 likes

Ik vind het ook echt erg om kinderen zo competatief te maken. Ze ervaren oprecht stress omdat ze zo goed willen presteren.

En die Amerikaanse drama inderdaad. Perfect hatewatch materiaal :rofl:

Ik vind het wel echt leuk om te zien dat in drag/niet in drag echt een groot verschil maakt in persoonlijkheid.

1 like

Ik hate watch nu al jaren de verschillende series over de Duggars en de Bates. Twee Amerikaanse families die allebei extreem cultachtig christelijk zijn die dan gevolgd worden door camera’s in hun dagelijks leven. Ik haat alles waar ze voor staan en dat ze dan ook nog allebei 19 kinderen op de wereld gezet hebben om de cult voort te zetten. We zijn nu op het punt aangekomen dat de originele kinderen van beide series ook kinderen beginnen te krijgen. Nog even en half Amerika is aan hun gerelateerd :rage:

3 likes

Hahahaha wij kunnen echt geen verhuis/interieur/verbouwprogramma meer kijken zonder tegen elkaar te zeggen: “ik hoop dat Upstairs nog even wat aan die trap gaat doen ook”

De ongevraagde wc-verbouwingen die ze er regelmatig bij weten te proppen vind ik ook mooi. ‘Kijk achter de knop om door te trekken hebben we een foto gedaan van je gezin.’ Wat? :smiley:

8 likes

90 days fiance is walgelijk heerlijk :smiling_face_with_three_hearts:

Hier een mooi fragment: https://youtu.be/TOz4oLEj_2A

3 likes

Bar rescue met die schreeuwmeneer met zn spongebobhoofd.

4 likes

Ik lig helemaal plat, dat hoofd is zo kloppend :joy::joy:

Hahaha ik moest hier echt om lachen
Past ook zo perfect in dit topic
ShRhKpY

4 likes