Het topic om uit te wijden over programma’s die je kijkt omdat je ze haat. Oftewel het officiële haatkijk - topic. Aan welke kloteseries verspil jij je tijd, waarom en wat is er zo kut aan? Graag met uitgebreide beschrijving zodat ik weet waaraan ik wel of niet m’n leven moet vergooien (doe ik toch wel).
Achter gesloten deuren, dokters, beschuldigd. Hoe slechter geacteerd, hoe beter.
Ghost Adventures.
Het is zo ontzettend nep. Iedereen ziet, hoort en voelt van alles op de locaties maar zodra Zak😎 er is gebeurd er, op wat nietszeggende geluiden na, niks meer. En bij alles wat ze denken te horen en zien raken ze in paniek “Oh my god” … “Did you hear that” en uiteindelijk gaat ie weg zonder dat je weet hoe het afloopt.
Met al z’n geavanceerde apparatuur.
Spoorloos. Alles wordt gedaan om de kijker aan het huilen te krijgen met zielige verhalen en families die elkaar huilend om de nek vliegen en dan maar lekker met de camera er omheen blijven draaien. En Derk Bolt moet telkens weer laten merken hoe goed hij Spaans spreekt.
Volgens mij is het voor de mensen die hij interviewt een vereiste om voor de Brexit gestemd te hebben
Dit topic kan niet op een beter moment komen. Ik keek heel even utopia waar ze elkaar de huid vol aan het schelden waren. 2 sec later komt er zon tussen stukje met " in utopia zijn ze bezig om een ideale samenleving te creëren" hahahahaaaaa. Ja hoor
Pretty little liars
Je weet dat het niet beter wordt, maar je blijft kijken. Alle vijfhonderdrieennegentig seizoenen lang. Wie A is weet je daarna ook niet
Alleen spreekt hij volgens mij helemaal geen Italiaans
Heb je Gorts Wijnkwartier ook wel eens gezien? Opgenomen in zijn eigen chateau.
Haha het is net alsof ik het zelf geschreven heb. Ik ga altijd stuk als mn vriend bijna uit zn vel springt van woede als ze:
- meerdere bijzettafeltjes neerzetten
- een bankje neerzetten ipv eetkamerstoelen
- of verschillende eetkamerstoelen bij elkaar zetten die absoluut niet bij elkaar passen
Over de trap #spon heb ik het maar even niet
omg wist niet wat ik moest doen vanavond maar nu ga ik dit kijken bedankt
mensen hebben echt lelijk ingerichte huizen ook man man man
Gtst en the bold
Mijn vriend kijkt graag Great Structures oid op Netflix waarin mensen met teveel geld totaal absurde woningen bouwen en ik haat al die mensen zo diep. Doe even normaal met je ik heb een passie voor vliegtuigen daarom wil ik een woning die op een hangar lijkt IK HOOP DAT JE FAILLIET GAAT.
Je vergeet het doorzagen (!!!) en (gedeeltelijk) verven van een meubel met emotionele waarde dat absoluut niet weg mag, zoals de kast van oma, het bankje van opa of het bureau van een over-over-overgrootiemand.
Haha ja afgelakt in een mooie mosgroene tint
Bonje met de buren
Ja dit echt! Ik kijk dit vooral omdat het zo grappig is dat ze zelf van alles om zich heen schrikken terwijl er verder NIKS gebeurd
Hollands Next Topmodel
- Ze zoeken iemand met een persoonlijkheid ipv iemand met modellenpotentie. Noem het dan Hollands Next Toppersoonlijkheid.
- Alles draait om de insta-life
- Alleen pubers volgen dit programma nog
- Er zit altijd een zielig verhaal in van iemand die transgender, gay of gepest is. Of al het bovenstaande. Er wordt ook veel gejankt
- Het budget is 2,50€ per uur
- Anna Nooshin presenteert
- Als je geluk hebt, ontstaat er drama
- C-fotografen slaan hun slag en komen met diepzinnige tips
- Andere nobodies moeten ook even “hun plasje doen” of proberen de “modellen” iets te leren zoals sporten of catwalklopen of smizen
Manmanman wat kán zij eigenlijk
Niet nu maar Temptation Island. Ik MOET iedere keer al die kutafleveringen kijken, terwijl ik daarna altijd boos ben op alle koppels, verleiders, verleidsters, presentatoren en niet te vergeten de programmamakers, breinen achter dit concept en kijkers (inclusief mezelf).
Maar toch iedere week weer kijken hoor
Sowieso spookprogramma’s <3 Vanaf 1 oktober Ghostober bij ID!