Hate watch topic

@ibnzo Schiet me net ineens te binnen dat ik ooit ergens heb gelezen dat Zak vroeger DJ was op bruiloften. Vind ik hem ook zo het type voor!

1 like

Ik zat hier laatst aan terug te denken. Úren van mijn leven, nee wat zeg ik, dágen, wéken van mijn leven aan besteed en ik heb echt geen idee meer wie ‘A’ nou was. Ik ben het gewoon vergeten zoveel verspilde energie en het blijft niet eens hangen :sob:

4 likes

Haha dat was zeker voordat hij oog in oog had gestaan met een geest…

Ik ga morgen meteen kijken of ik ID heb. Bedankt voor de tip!

1 like

Ja dit!! En er is altijd wel iets van heb je echt gezegd dat je hem in elkaar gaat slaan als je hem nog een keer voor je raam ziet staan :scream: allemaal drama om niks meestal. M’n vriend en ik houden altijd een bingo bij: bomen, tokkies, mega pot tabak ergens in beeld, eerst vrienden etc :joy:

2 likes

Meester Visser, Bonje met de Buren, en m’n favo: dubbeltje op z’n kant.
Nee geen wonder dat je arm bent, steek nog een peukie op johm

7 likes

Niet echt hatewatching want ik vind het best leuke programma’s maar ik kijk graag Binnenstebuiten en Bed en Breakfast enzo om me lekker te kunnen ergeren aan sommige mensen.

6 likes

Ik vond het wel laatst heel leuk dat hij ging uitleggen dat in wijn in pak met zo’n kraantje eraan een krimpzak zit en dat hij van wijn uit pak zelf ook een krimpzak krijgt. #passie

5 likes

Ik geniet altiid van All You Need Is Love maar de rest van mijn familie zit dan mee te hatewatchen. Dan komt er een item over mensen die elkaar 20 jaar niet hebben gezien en het commentaar naast mij gaat dan zo van “hoezo heb je elkaar 20 jaar niet gezien?? Je woont in Canada, had je serieus niet in al die tijd kunnen sparen voor een ticket? Als je in 20 jaar ieder jaar iets opzij legt had je gewoon een ticket kunnen kopen en had je niet 20 jaar hoeven wachten op een interventie van Robbert ten Brink!!!”

12 likes

Hahahaha mijn vader haat Robbert ten Brink en zit ook altijd zo te zeiken, maar wel elk jaar de kerstspecial kijken he.

Man man man

4 likes

die programmaatjes waarin mensen voor elkaar gaan koken in een groepje en dat ze dan ‘op ontdekkingsreis’ gaan door het huis en opmerkingen over het interieur van de kok gaan maken met een vette lollige voice-over :frown:

wie is de chef? maar het is echt tot een genre uitgegroeid geloof ik

5 likes

Gisteren was er zoiets vreemds: ‘Ja wij wonen met twee vrouwen dus we hebben een spiegel in de keuken. Soms kijkt de buurman er ook in want hij vindt dat hij mooi uit ziet in deze spiegel hihihi.’

2 likes

Ik kan het alleen maar onthouden omdat het zo belachelijk was

A

De tweelingzus van Spencer

3 likes

OH JA

Deceptie

3 likes

Eigenlijk gewoon sbs6 programma’s :joy:
Zo slecht maar zo fijn om te hate watchen! Zoals utopia of dat programma met die jankende kinderen in een huis die slechte muziek maken, geen idee hoe het heet.

1 like

House of talent hahah

3 likes

Riverdale. Zo’n Netflix tienerserie die iets weg moet hebben van een thriller maar binnen een paar afleveringen al totaal ontspoort in de meest onrealistische wendingen en getergde puberblikken. De leukste dingen eraan zijn de voorspelbaarheid (“wedden dat die vader opeens een seriemoordenaar blijkt te zijn”, 20 afleveringen later: “told you so!”) en naar het scherm roepen “haal er gewoon een volwassene bij dan is er niks aan de hand!”. Er komt binnenkort een nieuw seizoen. Zin in.

9 likes

Utopia is nu echt HATE HATE watch geworden! Wanneer gaat shelly gerrit nou eens dumpen?? Ze maken echt van die voorstukjes waarin het leek alsof dat ging gebeuren maar dat was dus helemaal niet zo :triumph:

3 likes

enige wat deze mensen doen is ruzie maken? Zap af en toe nog eens langs maar er is al-tijd wel iemand aan het schreeuwen of huilen. Ik mis billie, nooit gedacht!

2 likes

Ja deze zijn nog wel erger als Utopia 1 :joy:

1 like

Vier handen op een buik!

Lekker red bull drinken en blijven roken “want iedereen in me familie dee da en iedereen is gesond”

10 likes