Ja he, dat hebben ze wel echt goed gecast.
Jaaa super gaaf!!
Kan echt niet wachten tot 'ie in de bios komtđ
Ja ben zo benieuwd!
Ik vind het leuke ook dat ik iedere keer met lezen weer nieuwe dingen ontdek!
Ik zat helemaal te stuiteren op de bank, kan echt niet wachten <3 En dat laatste stuk met Nicholas Flamel, ik ging stuk
Hahaha, toen Jacob zân hand schudde en je het echt hoorde kraken.
Ik ben vorig jaar ook begonnen met herlezen, maar deed vet lang over The goblet of fire, omdat ik die eigenlijk niet zo leuk vind⊠dus nu skip ik die maar en ben ik gewoon in The order of the Phoenix begonnen en zit er meteen weer helemaal in
Aaaah ik heb kaartjes gekocht voor de HP Studioâs in Londen. Een rib uit mân lijf maar ach
Worth it!
Zouden deze ook vertaald worden? Lijkt me geweldig om ze voor te lezen aan mijn kinderen later (en uiteraard nu al in huis halen voor mezelf in afwachtingâŠ)
Ik hoop het wel! Volgens mij zijn ze nu nog niet vertaald in ieder geval.
Een kleine Google-sessie leerde mij dat ze wel al in andere talen zijn vertaald⊠misschien is Nederlands gewoon een te kleine afzetmarkt voor zoân investering. Maar laat ons hopen dat het nog komt!
Ahhh, zo leuk dit topic! Ik ga deze week naar Londen, maar de HP Studios staan helaas niet op de planning. Maar nu heb ik met een vriendin afgesproken om rond de kerst misschien te gaan! Lijkt me echt heel leuk. Ben wel al naar de tentoonstelling hier in NL geweest en naar The Wizarding World in Florida - maar denk dat het alsnog wel leuk is om de âechteâ studio-tour te doen in Londen toch?
Wizarding World ben ik niet geweest, maar ik vond de studioâs in Londen wel veeeeeeel leuker en uitgebreider dan de tentoonstelling in NL. Dus als je de kans hebt, zeker gaan. En op tijd kaartjes boeken, het is snel uitverkocht!
De nieuwe film lijkt me wel een stuk spannender en mysterieuzer dan de eerste. Ik hoop dat er nog genoeg ânewt-awkwardnessâ in zit want dat vond ik juist zo charmant aan de eerste film!
Alles ziet er trouwens weer prachtig uit maar dit vond ik echt lelijk.
Heeelemaal mee eens. Die beesten vallen zo uit de toon met de rest? Ze zien eruit alsof ze uit een film van 15 jaar terug komen, waarbij alle neppe dingen er nog nep uitzagen.
Ja ik kreeg een beetje Mars Attacks vibes of zo hahaha. Echt niet passend
Ja inderdaad! Veel van de andere beesten in de trailer waren wel echt gaaf, maar deze waren gewoon vreemd.