Dit wil ik!! Beetje jammer van de prijs…
Snap wel dat er een flinke prijs aan hangt collectorsitem, veel items, LEGO en stijgt alleen maar in waarde, maar toch jammer. Ik zal het er nooit voor over hebben
Zijn er meer mensen die op 31 juli altijd beginnen met een HP-marathon, omdat het dan zijn verjaardag is? :'D
Nee, ik ook niet, vrees ik, maar toch…
@Lilyofthevalley Aah, wat een leuk idee. Maar voor mij is een HP-marathon een echte herfst-activiteit.
Ik heb het toneelstuk gezien in Londen en vond het echt fan-tas-tisch, maar dat komt misschien ook omdat ik een klein beetje bevooroordeeld was
Samenvatting
Aangezien m’n vader het mede heeft opgebouwd en ik daar op uitnodiging heen kon
Het verhaal was zoals hierboven al gezegd niet altijd even “leuk” en juist (voor mijn gevoel), maar de details waren echt top.
Binnenkort maar weer alle boeken lezen, zin om me er weer helemaal in te verliezen ️
Fijn! En wat tof dat je vader er aan meegebouwd heeft. Extra speciaal!
Oooh Harry Potter.
Ik spaar de geïllustreerde boeken ook, zo mooi! Heb laatst alle luisterboeken geluisterd, in het Nederlands maar wil de Engelse ook nog luisteren.
Volgens pottermore ben ik gryffindor, voor mijn verjaardag daarvan een lamswollen sjaal gehad. Mijn man is hufflepuff. Hij vindt dat stom, maar ik vind het wel tof juist.
Deze via bookdepository besteld:
Illustrated edition
En deze via bol.com:
Want goedkoper dan bovenstaande website
Love Harry Potter!
Ik had de boeken al lang niet meer gelezen, en nu met dat hete weer had ik zin om het vijfde deel te lezen omdat het dan ook begint in een hete zomer en ik dat daar altijd mee associeer. Ben zo blij dat ik weer begonnen ben met herlezen. Boek valt bijna uit elkaar na al die jaren, maar oh… maakt me zo gelukkig. Denk dat ik daarna gewoon in zes verder ga en zo maar rond ga haha.
Pottermore was ik ook vergeten, ga ik weer eens checken.
Ik ben nu the Deathly Hallows aan het luisteren en aah, het is zo fijn. <3 Ik heb deze niet zoveel gelezen als de andere delen (3 x tegenover 30 x Philosopher’s Stone en Chamber of Secrets ). Ik vind dit deel nu nóg beter dan vroeger, het zit allemaal zo knap in elkaar en ik vind het leuk dat het trio nu wat volwassener is.
Hierna ga ik denk ik de illustrated editions lezen, want ik heb de eerste twee delen al 2 jaar en nog steeds niet gelezen.
Dankzij dit topic ook maar weer eens van voor af aan begonnen. Ben nu halverwege chamber of secrets en de rest gaat woensdag mee op vakantie!
Zo mooi! Heb deel 1 al en ga na mijn vakantie deel 2 en 3 ook bestellen.
Ik ben net klaar met The Halfblood Prince. Heerlijk om alle boeken opnieuw te lezen.
Deze mini docu kwam ik laatst tegen op Youtube. Vond het echt leuk om te zien! (Had hem ook op het andere forum geplaatst). De rest van dat kanaal is trouwens ook heel leuk.
Tip! Deel 2 is via the bookdepository het goedkoopst en deel 3 via onze mattie Bol
Dank voor de tip! Zal eens kijken.
Yes! Heb precies hetzelfde gedaan. Ik heb vorige week al deel 3 binnengekregen, vandaag 1 en ik wacht nog op deel 2
Ze hadden trouwens bij bol ook leuke HP notitieboekjes in de aanbieding
Oooo. Die heb ik helemaal gemist!
Maar eens even kijken dan.
Op deel 2 wacht ik nu ook nog. Maar ik verwacht dat deze er met een dag of 5 wel is
Ojaa! Harry en J.K. Rowling zijn jarig vandaag