Harry Potter

Ik vind ze fantastisch! Een goede afwisseling van tekst en illustraties.

1 like

Ja ik vind het ook een goed mix!

Nee, ik ben er mee gestopt toen ik aan het begin van jaar 3 was. Ik vond het niet leuk meer en heel veel wachten.

2 likes

Jij influencer. Heb hem net besteld!

2 likes

Hahahahahaha YESSSS :joy:

Ik twijfelde elke keer al in de winkel bij Waterstones. Nu dus maar besteld

2 likes

Ik! Ik ben in jaar 4 hoofdstuk 2, vind het nog steed leuk.

2 likes

Lief!

1 like

Ik was verslaafd (alles moest wijken voor dat spel, zo erg ging ik erin op :disappointed_relieved: ) dus heb het van mezelf moeten verwijderen. Ik ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat nu. Speel je nog steeds met plezier?

1 like

Ja! Het gaat wel langzaam omdat je steeds moet wachten op nieuwe hoofdstukken maar ik vind het echt leuk om te zien wat ze allemaal verzinnen. Heel tof.

1 like

Ik ben gestopt met spelen want het gaat zo langzaam. Maar vond het wel een leuk spel haha

Ik speel nog, maar vind het niet zo heel boeiend. Wil alleen weten hoe het afloopt, daarom ga ik door :yum:

1 like

Ik zit nu begin jaar 4. Vind het wachten zo irritant, maar wil weten hoe het allemaal afloopt

Ik probeer elk jaar de serie weer te herlezen (ben nu bezig in boek twee) en wil weer eens de films gaan kijken.

2 likes

Ben begonnen met de Sacred Text podcast. Kijk nu elke dag uit naar de trein om even een half uur te luisteren!

2 likes

Wat houdt deze podcast precies in? Is het faxfiction?

Join Vanessa Zoltan and Casper ter Kuile as they bring thought, reflection and laughter to Harry Potter; not just as novels, but as instructive and inspirational texts that will teach us about our own lives. Relive the magic chapter by chapter as they explore themes such as ā€˜commitment, ā€˜revengeā€™ and ā€˜forgivenessā€™

This podcast creates time in your week to think about lifeā€™s big questions. Because reading fiction doesnā€™t help us escape the world, it helps us live in it.

http://www.harrypottersacredtext.com/about/

Geen fanfictie, meer analyze

3 likes

Ahhh net de nieuwe trailer van Fantastic Beasts gezien, kan echt niet wachten!! Had alleen gehoopt dat ze de beasts zouden aanpassen want vind roze lamas met anime ogen echt drie keer niksā€¦

7 likes

Oja dit wilde ik ook nog kwijt: als je van Harry Potter theorien houdt raad ik SuperCarlinBrothers aan op YouTube! Ze zoeken alles echt tot het bot uit, heel fascinerend om te zien hoe alles echt ā€œkloptā€

6 likes

Ik vond die acteur die jonge Newt speelt de tics/bewegingen van Redmayne wel goed naspelen, zouden zo broers kunnen zijn!

9 likes