Yess ik ook. Ik moet er echt nog even wat voor doen, laatste weken weinig en te kort gelopen.
Ahh goed bezig dan!
En ja ik heb eerder afgelopen maand wel een keer 11 en 13 gelopen en volgende week wedstrijdje 12 (hopelijk doet dat mn hardloopdipje goed)ā¦dus even zien of ik dit weekend anders 15 kan doen, maar ik vind het echt zwaar met dit warme weer om langere afstanden te doen!
Jaaa ik vind het ook mega zwaar! Maar ik liep in mei 14km en toen had ik het de laatste 4km zo zwaar dat ik nu dacht ik moet wel wat verder trainen. Vandaag ging ik dus ook voor afstand en niet voor tempo, kwam ik thuis was ik ook echt behoorlijk langzaam geweest haha!
Ah ja maar langzaam lopen schijnt juist goed te zijn toch
Ik ga zo de deur uit voor een langzame halve marathon (van het weekend te weinig tijd voor en nu nog vakantie). Heb alleen wat spierpijn van gister bootcamp, dus hoop dat het lukt. Mocht het echt niet gaan kan ik voortijdig omkeren en de training wisselen met een andereā¦ we gaan het zien (laatste keer dat ik een HM heb gelopen is echt lang geleden).
Gelukt, heel langzaam. Vond dat juist wel moeilijk, maar daar worden we sneller van hĆØ. Vond het wel heel fijn om te zien dat Mn hartslag lekker laag was.
Ik ga zo een poging wagen tot een 10k. Tijdje geleden dat ik zo ver heb gelopen, maar voel me fit en energiek. En volgende week moet het sowieso. Eens kijken hoe ver ik kom.
Yes yes! Ook startnummer binnen. Ook veel te laat begonnen met trainen. Doel dan maar om 'm uit te lopen.
Iemand nog tips voor de DTD? Wordt voor mij de eerste keer
Joeeee! Net even een lekkere 12K gerend in voorbereiding op de DTD. Ik had voor het eerst een petje op, dacht altijd dat ik dat super irritant zou vinden maar ik merkte echt dat ik daardoor veel minder snel oververhit raakte.
Nu ben ik wel iets gerustgestelder over de wedstrijdā¦ Van mij mag het overigens wel iets koeler zijn tegen die tijd, ga ik toch lekkerder op.
Het werd 8k haha. Ging prima. Onbekende route met veel heuvels wel, dus dat was lastig. Volgende week de urban culture run in Utrecht. Zin in!
Mensen zijn uiteraard weer over de zeik haha
Ohh ik vind dit juist wel echt een heel goed initiatief! Neem zelf nooit meer een medaille om die reden (milieu en tja op een gegeven moment dacht ik, wat doe ik er eigenlijk mee al die medailles in een doos) tenzij het een speciale wedstrijd is (mān eerste marathon heb ik wel een medaille van). Vind het ook altijd stom als een medaille āverplichtā is en je zonder het te willen Ć©Ć©n om je nek gedouwd krijgt. Haha nouja zo heeft altijd iemand wat te zeiken
Haha ja ik bewaar ze nog wel allemaal, hangen aan zoān rekje. Maar ik vind dit juist ook wel leuk! Sowieso goed dat ze het duurzamer willen maken en weer eens wat anders dan zoān standaard medaille.
Ik vind het wel leuk want het heeft hiermee ook een hele unieke look. Ik heb zelf geen medailles want ik loop nooit in wedstrijden ^^ ik hoop het wel een keer te gaan doen!
Hey allemaal!
Ik loop regelmatig hard maar heb altijd problemen met mān hardloopbroeken, die zakken namelijk standaard af. Eerst had ik er een van h&m die afzakte dus toen dacht ik: misschien moet ik een wat duurdere kopen en heb ik er een van Nike gekocht maar nu heb ik hetzelfde, ondanks een touwtje. Echt heel vervelend want hij was niet goedkoop en zit verder prima. Iemand enig idee hoe dit kan of tips? Heel erg bedankt!
De hoogste high waist leggings dragen die je kunt vinden. Alleen niet high waist broeken zakken af (bij mij dan)
Ik heb een korte en lange broek van decathlon die niet zo afzakken. Waren ook nog lekker goedkoop.
Ik ben dus aan t trainen voor de Dam tot Dam, gister voor t eerst in mn leven 15km gelopen en ging echt zo lekker. Ben nu al trots op mezelf
Heeft iemand nog interesse in een startbewijs Dam tot Dam? Mijn man verkoopt die van hem
ben zo benieuwd of de marathontrainingen me sneller of langzamer hebben gemaakt! vandaag een testmomentā¦ wat denken jullie?
Heb dus echt het idee dat lange langzame duurlopen me langzamer maken, ondanks dat ik ook interval trainingen loop. Als t vandaag niet lekker gaat toch maar extra tempo trainingen inplannen denk ikā¦
en voor de niet-afzakkende leggings: idd een goedkope van decathlon zit bij mij heel goed. Ook een fitnesslegging van myprotein blijft wel prima zitten tijdens het rennen, vooral omdat ie gewoon heel elastisch en strak is. Leggings met een dunne band zakken vaak wat sneller af bij mij
Voordat je de marathon hebt gelopen nog? Dan denk ik sneller!
Er na langzamer want dan heeft je lijf best wel even nodig om te herstellen.
Wat voor afstand ga je lopen? Succes en vooral veel plezier!!
Dankje! halve marathon wordt het wel zonder te taperen dus wel goed om een beetje vermoeid zon afstand af te leggen denk ik! Hopelijk maak ik mezelf niet gek onderweg, ik laat t weten!