Het waait hier best wel hard en twijfelde om te gaan. Alleen m’n zusje wilde wel graag, dus we zien wel hoe ver we komen.
Ik heb mijn loopje naar morgen verplaatst hoop dat het dan beter is. Succes iedereen die vandaag nog gaat.
Het was echt topweer om te lopen vanochtend. PR op mijn 5k. Word hier zoooo blij van.
Net mijn duurloop gedaan, maar het werd toen de zon doorkwam toch wel al heel warm. En dan moet het nog zomer worden Ik ga mij maar weer verplaatsen naar het klaag over het weer topic
voor mij helaas veel te ver weg, maar hoe ging het?
Het ging echt super! Mijn PR was 36 nog iets en ik liep hem nu in iets meer dan 32 minuten terwijl het echt warm was in die brandende zon. Op sommige stukken had je ook nog geen wind doordat je tussen de gebouwen in de binnenstad liep. Ik ben wel echt blij! Een jaar geleden kon ik nog geen 200 meter hardlopen en door mega rustig op te bouwen heb ik bereikt wat ik nu kan. Geeft echt een super goed gevoel.
Oohh wat goed, gefeliciteerd met je PR!! Gewoon 4 minuten eraf, dat is echt veel!
(En als je het met zulke omstandigheden al kan, dan kun je vast zelfs nog sneller als het weer gunstiger is )
Dankjewel! En ook bedankt voor de bemoedigende woorden, stiekem hoop ik inderdaad dat als de weersomstandigheden gunstiger zijn dat ik dan onder de 32 minuten kan lopen, ik moet over drie week weer een 5KM loop doen dus ik ben benieuwd.
mehhh door een lange reis, ziek worden en andere omstandigheden ben ik voor mijn doen zo traag geworden. Ben echt aan een strijden voor een tempo dat per km een minuut trager is dan wedstrijdtempo, waar ik een half jaar geleden nog zonder problemen 20km op kon doorlopen. Hopelijk trekt het snel weer bij, want ben nu voor elke training weer beetje bang om mn conditie onder ogen te zien
Na bijna 2 maand langzaamaan opbouwen, ben ik nu weer op mijn oude niveau van december. En mijn knie voelt nog goed gelukkig
Dat lijkt me heel normaal toch, dat je door dat soort dingen langzamer wordt. Probeer het te accepteren en gewoon lekker te lopen, je komt vanzelf terug op je oude niveau!
De laatste twee trainingen gingen echt lekker bij mij! Morgen ga ik intervallen en in het weekend een duurloopje denk ik. Ook maar eens een wedstrijd uitzoeken voor in september of oktober.
Zijn hier meer meiden die meedoen aan de Disney Run in september? Ik doe mee aan de 10k. En er gaan vrienden mee die de volledige 36k challenge gaan doen.
De medailles zijn iig net bekendgemaakt. Zo moooi!
Ik wil ook zo graag! Ik hoop volgend jaar.
Vandaag de ladiesrun in Rotterdam en meteen mijn eerste 10K ooit.
Zijn er nog anderen die ook de run doen?
Succes je kunt het! Ik heb vorig jaar meegedaan. Vandaag loop ik een andere run.
Veel succes en plezier! Je kan het! Ik loop ergens anders 10km vandaag. Er zijn aardig wat hardloopevenementen vandaag geloof ik, voor iedereen die vandaag een run doet; succes en geniet ervan.
Jaa zijn er echt veel!
Ik heb nog overwogen in Amersfoort mee te doen of de urban trail in utrecht maar heb maar besloten verstandig geen wedstrijd te doen vandaag Heb vrijdag al een 5km in t dorp van mn ouders gedaan dus ja haha
Het blijft me wel echt tegenvallen die benauwdheid trouwens
Succes vandaag allemaal! Ik heb lekker in de polder gelopen en ga nu heerlijk een sprintte trekken naar de UB
Vandaag een 8km wedstrijd meegelopen. Ging best vlot, ik merk wel dat de extensieve duurlopen werken om snelheid te maken tijdens een wedstrijd. Mijn eindtijd was 40min44sec
Yes, ik doe de 36k challenge, vorig naar ook gedaan, toen waren de medailles minder mooi. Dus blij!