Hardlooptopic

Maar hoor je daar ook een stem bij die zegt dat je het zo goed doet? :no_mouth:

Dat niet, je hoort wel een piepje en of je snel of langzaam moet gaan lopen. Dat stemmetje dat ben ik meestal zelf, haha. Maar als je dat inderdaad een vereiste vindt dan is Runkeeper niks voor je.

Ik ben trouwens wel benieuwd eigenlijk, ik volg nog een paar ellegirls op strava waarvan ik geen idee heb of ze ook hier zitten? :thinking:

Ik ben begonnen met hardlopen via de 5K Runner app. Koste volgens mij een paar euro en je kan je eigen muziek luisteren en tussendoor zegt de stem steeds of je moet wandelen of rennen en dat je goed bezig bent en ook wanneer je op de helft bent. Voor mij was de opbouw iets te snel, maar dan doe je gewoon een bepaalde les nog een keer voordat je naar de volgende gaat

:raising_hand_woman:
(maar volgensmij weet je mij wel, toch?)

edit; zou het leuk vinden meer ff’ers te volgen! PS ik geef kudos aan alles

1 like

Haha uiteraard :cool:

1 like

Als je een samsung hebt kun je in de app samsung health ook een 5km trainingsprogramma aanzetten. Je hoort een stem die zegt of je harder of zachter moet en soms tussendoor dat je het goed goed. Daar kan je gewoon je eigen muziek bij luisteren!

Jaaa ik vind het ook leuk om meer ff’ers te volgen.

Volgensmij heb je geen ‘Nickname’ dus moeten we maar even PM’en!

1 like

Yes, check! Strava is idd niet zo anoniem haha

1 like

Dit die ik ook, maar was vorige keer geen succes. Plan was 5km, maar na 4km dacht ik in de buurt van de auto te zijn. Bleek de andere kant van het Amsterdamse bos te zijn. Dus mijn rondje werd 7.5km😂

Verder wel een aanrader overigens, ik die hetzelfde met zwembaden nu. Doel: alle zwembaden in de gemeente Amsterdam testen. Wordt nog een langdurig project.

1 like

Lekker! Had je een wedstrijd of zelf 10km gelopen?

Haha ik ben bij een lokale wedstrijd en de pacerballonnen zijn zojuist weggewaaid :sweat_smile:

4 likes

Ik stond om 7 uur buiten, maar halverwege mijn rondje zweette ik me al kapot. En het bleef ook nog eens liggen, omdat ik me had ingesmeerd met zonnebrand :sweat_smile:

2 likes

Oh nee haha, ik heb me net ingesmeerd en wil zo m’n schoenen aantrekken. Zin in :upside_down_face: Maar lekker dat je al bent geweest!

2 likes

Ik ben gelukkig gisteren ochtend al geweest, toen vond ik het echt al warm met lopen!

1 like

Hahah, succes! Hopelijk valt het bij jou mee :grin:

Ja pfoe ik had gisteren om half 5 een 5km wedstrijd, was 27 graden toen ofzo en geen drinkpost onderweg :hot_face:

2 likes

Herkenbaar, 'smiddags is bij mij ook echt drama. Ook omdat ik dan niet goed weet wat wel of niet te eten. Ik eet of teveel of te weinig. Ik heb over anderhalve week een middag run, ik ben benieuwd. :sweat_smile:

Wanneer staat je marathon op de planning?

Ja dat is lastig he! Ik vond half 5 ook echt een hele irritante tijd en had ook te weinig gegeten denk ik (en combi met hitte), waardoor ik echt heel snel een slap gevoel kreeg?? Maar ook in de avonden na werk lopen is voor mij een worsteling :sweat_smile:

Vandaag is de enige dag dat ik kon hardlopen nog voor deze week maar het waait zĂł hard. Kan me er niet toe zetten. Gelukkig maandag wel geweest maar toch

1 like