Ja bij ons stond op een gegeven moment een meisje langs de kant van een jaar of 3 die zei: ““sponsen lekker koud en fris!!!”” Suuuperschattig
Jaaaa zonder resultaat helaas! Misschien kan je de organisatie mailen, want alles was al opgeruimd, dus misschien hebben ze wel een gevonden voorwerpen bak!
Nouuuuu ik zit met verstopte holtes en ellende, dat het bij elke stap die ik zet als ik ren doordreunt naar mn kaken en dat doet pijn…
Tot zover het nog trainen voor mn 10km over 1,5 week, echt irritant.
hoe gaat het bij jullie?
Slecht, ik kan me er maar moeilijk toe zetten nu het zelfs vroeg in de ochtend al best warm is en ik verga van de hooikoorts. Ga wel naar de sportschool, dus ik doe in ieder geval iets.
Heel slim gisteren met 28 graden op het heetst van de dag een rondje gaan lopen. Viel wel zwaar haha.
Mijn laatste keer is ook al geleden van vorige week donderdag, geloof ik. Het was veel te warm. Morgen moet ik toch echt weer, anders wordt het gevaarlijk om m’n goeie voornemen vol te houden.
waarom gevaarlijk?
maar pfoe ja dat weer he… hopelijk wordt het snel wat minder benauwd en wat minder stoffig buiten!
Pfff, vanochtend een rondje gelopen, maar wat is het benauwd (Friesland). Ik zweet bijna nooit, maar nu wel…
Ik ga vanavond weer een les meedoen bij de loop/bootcamp groep hier in het dorp.
Hoop dat het veel oefeningen zijn en weinig rennen. Ik ben echt niet vooruit te branden met dit benauwde weer en zeker niet als het over strand rennen is.
Oh, gewoon mentaal, ik ga nu al de hele maand mei regelmatig lopen, maar als ik het steeds teveel uitstel, zal het er uiteindelijk niet meer van komen. Ik ben nog maar net begonnen met lopen en momenteel is het nog iets dat niet ‘ter discussie’ staat, ik moet gewoon gaan, maar als ik te lang niet ga, wordt het een grotere mentale stap.
Oooh zo ja dat herken ik wel! Daarom baal ik ook zo dat ik nu gewoon niet kan gaan… had net inderdaad die motivatie weer. Gewoon gaan dan morgen, al is het maar een heel klein rustig rondje!
Ja, dat heb ik ook wel hoor. Ik loop nu twee keer in de week. Maar vanochtend dacht ik echt van zal ik wel gaan, het is zo warm… toch gedaan, want ben bang dat ik het anders niet meer ga doen.
Ja, morgen ga ik echt (haha, ik zal me hier melden als het gebeurd is :P). Vanavond ga ik al gaan sporten, dus dat vind ik wel genoeg voor vandaag.
Dat ik herken ik eigenlijk ook wel, dat je geen zin hebt om te gaan maar uiteindelijk toch gaat omdat je het anders maar blijft uitstellen. Ook altijd wel een excuus om niet te gaan… Achteraf ben ik meestal wel blij dat ik geweest ben hoor
Ja, inderdaad, tijdens het lopen geniet ik er meestal zelfs van en erna ben ik altijd blij dat ik gegaan ben! Geen idee waarom het soms zo moeilijk is om me tot dingen te zetten, terwijl ik ze eigenlijk wel fijn vind (douchen ook bv.).
Haha, dat heb ik ook! Ik stel het douchen ook altijd heel lang uit…
Jongens wat een benauwd weer! Met warme temperaturen rennen vind ik wel ok, maar nu is t echt benauwd. Wilde 7,5 km rennen vanavond maar denk dat ik dat maar bijstel naar een klein rondje. Het wordt sws al zweten
Ik ben echt kapot!
Wat een zware les. 3x ongeveer 1,5km rennen(dit ging nog wel) en dan tussendoor touwtje springen, planken buikspieren trainen, sprintjes. Gegarandeerd spierpijn dus.
Ik hoop dat het vrijdag avond minder warm is dan staat er duurloop op mijn planning.
Pfoe, ik heb m’n loopje gedaan. Het ging moeizaam (zware benen), maar ik heb wel de hele training uitgedaan, dus ik ben tevreden. En meteen ook de laatste looptraining van mei.
Heb vanmorgen gerend en het ging zoveel soepeler dan toen het zo warm was steeds. Ik ben echt heel gevoelig voor warmte geloof ik. Krijg ook altijd zo’n superrood verhit hoofd als ik sport.
Iets heel anders: hebben jullie een voor jou ideaal ‘loopmoment’ + ‘loopvoedsel’? Wat eet je hoelang van tevoren, bijvoorbeeld?