Wat goed!
Weet iemand nog leuke runs in augustus/begin september?
Meer eind september, maar ik ga de Damloop by Night doen op 22 september
Dam tot Dam doe ik ook mee! Ik wil in de periode ervoor ook nog iets doen. Als stok achter de deur, om wel echt optijd te gaan/blijven trainen in de zomer
Ik weet niet waar je woont, maar de Bridge to Bridge in Arnhem schijnt ook erg leuk te zijn (9 september)
Nog steeds verkouden
Mn neus zit steeds dicht dus dan is het vast niet heel verstandigā¦ ugh ik was daarvoor juist zo goed bezig
Ik hoop dat het snel beter gaat!
Dankje!
Nog mensen die wel gaan lopen dit bloedhete weekend?
Naast dus sowieso de mensen die morgen gaan lopen, waarvoor respect
Morgen voor mij 10km. Ik zou eerst de halve doen maar door mijn knieƫn tijd geleden besloten om de 10 te doen.Achteraf niet heel erg als ik die temperaturen zie.
Iedereen heel veel succes dit weekend met het warme weer.
Vanochtend om kwart voor 10 klein rondje gedaan. Goed te doen met de hitte. Voor het eerst een kwartier achter elkaar gelopen
Oh kheb medelijden met de mensen die een wedstrijd lopen hoor, jeeetje! Hoop dat ze met emmers vol water klaar staan voor jullie
Ik wil morgen ochtend vroeg een rondje hardlopen, maar heb woensdag een 10km gedaan dus wordt een klein rondje van 5km denk ik. Ook beter met die warmte
succes iedereen vandaag!!
Iedereen die vandaag een wedstrijd heeft, heel veel succes! Ik ben stiekem wel een beetje blij dat ik niet konā¦
Wat is het warmā¦ Om 12u vertrokken voor een rondje van 8km. Het is zo benauwd weer, de zon scheen hier bij mij niet gelukkig. Stiekem ben ik blij dat ik de afgelopen weekends (en zeker vandaag) niet ben ingeschreven voor een wedstrijd.
Succes en veel respect voor de mensen die wel een wedstrijd op de planning hebben!
Halve van Leiden getrotseerd, maar pfoeh wat een bevalling! De eerste 8km ging ik lekker en liep ik bij de pacers van 2 uur, daarna toch mn tempo iets terug laten zakken. Onderweg nog een meisje onwel zien worden, echt wel heftig. Had gelukkig dextro bij. Dus daar even stil blijven staan en bij haar gewacht tot er ehbo was. Bij 16 km en 18 km ook nog stukjes gewandeld want trok de hitte echt slecht!! Mijn eindtijd was rond de 2:10 . Vond hem qua route en publiek langs de kant wel erg gezellig, als het volgend jaar nou wat koeler is zou ik hem graag nog eens lopen. Ben benieuwd hoe het bij de anderen is gegaan! De start van de 10km was uitgesteld ivm het weer hoorde ik.
Nou @Love_story en ik leven ook nog, maar manmanman wat een hitte. Ook nog een half uur uitstel gehad, daar zit je niet echt op te wachten. Nu beentjes omhoog!
Woohoo, toppers zijn jullie hoor, respect!
Wauw! Super!
Ontzettend knap!!
Ik adem nog! Wat een warmte zeg. Ik was zo blij met de sproeiers onderweg! En alle lieve kindjes met sponzen. Volgend jaar ga ik weer proberen voor de halve!
Helaas wel mijn nieuwe flipbelt laten liggen
@GroenTakje was nog zo lief om te gaan kijken maar helaas.