Volgen jullie ook hardloop blogs? Ik volg Annemerel maar zou het leuk vinden om nog meer blogs te ontdekken!
Meer instagrammers dan blogs eigenlijk!
Ja ik ook! Hoewel ik laatst weer een heleboel ontvolgd heb omdat ik me meer zat te ergeren steeds haha. Ik heb van die vlagen dat ik het heel leuk vind allerlei hardlopers te volgen en momenten dat ik er weer klaar mee ben omdat ik er gek van wordt dat alles daarover gaat en dat ik mezelf er soms te veel mee ga vergelijken
Als de hardloopfunctie het belangrijkst is, ga dan voor een forerunner en niet niet niet niet de vivoactive. Dat is namelijk een smartwatch / fitness watch waar de hardloopfunctie onderdeel is van het totaalplaatje. De forerunners zijn hardloophorloges dus de hardloopfunctie het belangrijkst in het klokje.
Qua gebruik zijn de forerunners ook veel handiger tijdens het hardlopen omdat ze knopjes hebben. De vivoactive heeft een touchscreen en echt niet aan te raden als je bijv. intervaltraining doet en handmatig wil lappen, want dan moet je met je zweethanden op het touchscreen zien te drukken.
Nee, zoān startwatch vind ik geen serieus hardloophorloge haha
Japkejanneke en jipsanders!
Uiteraard, leuk! Wat ben je fanatiek bezig zeg, met die inspanning zit dat er zeker in! Al een halve gepland?
Ah leuk dat je meepost en succes! Onder de 2 uur is al een mooie stap. Hoe ging je eerste halve?
Ik wil er ook eentje lopen in het najaar (denk Amsterdam), maar moet nog even kijken wat een realistisch doel is omdat ik herstellende ben van een knieblessure. En twijfel nog of ik niet eerst wil proberen een 10km onder de 50min te lopen. Maar moet niet te veel willen anders ben ik in no time weer overbelast
Tuurlijk, gezellig! En mooi doel voor de halve. Welke ga je in Juni lopen?
Ondertussen heb ik het wel een beetje gehad met steeds een beetje dezelfde rondjes lopen hierā¦ Maar met die korte afstanden die ik nu doe kom je ook niet ver haha.
Langs het water lopen is nog wel leuk maar daar organiseert een atletiekvereniging zo een wedstrijd dus dat is ook niet echt handig vanavond grrrr
Edit: pfoe mān conditie is nog wel bagger zeg, valt tegen. Terwijl ik er niet zo lang uit ben geweest? Heb wel bloed gegeven ongeveer een maand geleden maar volgens mij zou dat inmiddels niet meer uit moeten maken. Maar misschien lag het ook gewoon aan het tijdstip (avonden zijn altijd lastig qua eten) en de warmte buiten, haha.
Herkenbaar, daarom doe ik ook vaak mee aan runs. Maar dat moet ook maar eens klaar zijn want ben elke keer er een hele dag in het weekend aan kwijt (en geld wat ik ook wel beter kan gebruiken ). Maar dan is een 10KM rondje zoveel sneller voorbij voor mijn gevoel omdat je in een andere omgeving rent. Gelukkig mag ik weer langzaamaan gaan opbouwen dus kan ik weer eens wat grotere rondjes doen.
Ja kost vooral ook veel tijd he zoān wedstrijd! Ben er ook altijd veel te vroeg want ja vertrouw nooit het ov
Misschien moet ik ook eens vanuit werk gaan, alleen dat is dan weer zoān gedoe?
Ik loop eigenlijk op doordeweekse dagen altijd hard na werk. Dan eet ik op werk nog wat, en dan als ik thuis ben kleed ik om en ga ik gelijk lopen. Als ik thuis op de bank zit en dan nog wil gaan haak ik veel sneller af.
Oh ja ik bedoelde specifiek hardlopen vanaf kantoor, dus in een andere stad dan ik woon, om een beetje variatie in omgeving te krijgen haha
Ik was bezig met het opbouwen van 5km hardlopen met Evy maar door omstandigheden kon ik niet meer sporten. Nu wil ik het heel graag weer opbouwen maar zal wel weer ergens aan het begin moeten beginnen denk ik, ook in verband met mān spieren. Ik zie er alleen zo tegenop weer voor de 1000e keer naar die podcast van Evy te luisteren met weer dezelfde jaren 2000 liedjesā¦
Heeft iemand ervaring met haar app? Voor 4 euro koop je dan een trainingsschema. Kun je daarmee gewoon je eigen muziek luisteren en dat je haar stem er dan doorheen hoort of zo? Ik weet dat je ook gewoon schemaās online kan vinden en dan zelf de tijd kan bijhouden maar heb wel iemand nodig die af en toe even aanmoedigt
Haha ja dat kan ook natuurlijk!
Ik ben ondanks mijn buikpijn gaan hardlopen vandaag, maar het ging niet super goed. Ik was best langzaam. Ook wel logisch trouwens, omdat ik me niet helemaal fit voel. Wel goed dat ik toch gegaan ben
Ik vond de app wel fijn! Kun je idd gewoon je eigen muziek aanzetten en dan hoor je haar stem erdoor.
Ooh heel fijn om te weten, ik kon het nergens vinden! Ga het vanmiddag ff aanschaffen. Die 4 euro vind ik het echt dubbel en dwars waard
Je kunt ook Runkeeper downloaden (gratis) en daar zelf een schema inzetten die je ff opzoekt op internet. Dan kun je tussendoor ook gewoon je eigen muziek enzo luisteren. Echt een aanrader!