Hardlooptopic

Had idd net besloten dat ik daar ook voor ga.

Ik start in E. Al hoop ik wel onder een uur te finishen. Iets te terughoudend bij het inschrijven. Jij? Succes iig!!

1 like

@cappuccino @lovepink @Love_story @Fitgurl
En?? Ik heb 10 km echt genoten, ging zo lekker! Lekker weer, fysiek helemaal goed, echt chill. Hopelijk hebben jullie ook lekker gelopen vandaag!

4 likes

Fijn dat je lekker gelopen hebt!
Hier ging het niet top, doel was 50 min, maar had veel last van steken waardoor het 52 werd. Ag volgende keer weer beter!

4 likes

Mag de winter terug komen? :anguished: veel te warm bleeeehhh

2 likes

Bij mij ging het ook niet fantastisch. Had het de eerste paar km zwaar (al liep ik die sneller dan de rest…), na het 6 km punt ging het gevoelsmatig wel beter… ennnn wel net onder het uur gelopen. Dus ik ben blij!

3 likes

Goed bezig alle wedstrijdlopers! Ik heb vanochtend gelopen en had het eigenlijk al te heet in mijn driekwart tight. Wie heeft tips voor een fijne korte(re) broek/tight? Ik vind ze vaak zo superkort of niet fijn in de band. Liefst met een zakje!

1 like

Ik heb er 1 van New Balance, maar daar zit alleen een mini zakje waar niet eens een sleutel inpast (geen idee waarom dat zakje er dus zit :joy:). Maar die zit wel heel lekker en luchtig.

Ik heb er ook 1 van Nike met ruim zakje en rits maar daar is de band weer van katoen, wat ik zelf wat minder prettig vind.

Ik vind zelf die van nike fijn zitten! Mijn favoriete is zo’n 2 in 1 broekje waarvan het binnenbroekje ook twee zijvakken heeft zodat mn telefoon ook makkelijk meegaat.

1 like

Dankjewel! Ook @Love_story. Zo’n binnenbroekje is wel fijn omdat we ook oefeningen doen op de grond. Dan lijkt dat me wel safe :). Ik ga ze beide even opzoeken!

1 like

Heeft iemand hier trouwens een garmin vivoactive of forerunner 235? Ik twijfel tussen deze 2. Die zijn nog enigszins “betaalbaar” of een andere tip voor max 275 euro? De hardloop functie is het belangrijkst.

Heb je dit type?

@Lort deze heb ik ook, Nike eclipse 2 in 1. Mijn lievelingsbroekje. Ook als ik een marathon loop past alles er in!

@Lort deze https://www.bol.com/nl/p/nike-eclipse-2in1-short-sportbroek-dames-blue-void-blue-void-maat-m/9200000108968046/?Referrer=ADVNLGOO002037-G-64203010933-S-602458318269-9200000108968046&gclid=CjwKCAjw_YPnBRBREiwAIP6TJ2Z0pFRHo0FGCP-E5w5YTmuT-4VR2c8CfAaTX2pCwYyjMmxbXynClxoCPJUQAvD_BwE

Dankjewel! Vind net ook Eclipse via nike website. Ga jouw link nog even checken. Deze voldoet iig aan alle wensen/eisen :smiley:

1 like

Ik heb vandaag mijn allereerste halve marathon gelopen in Leiden. Het was (vind ik dan) ideaal hardloopweer, en mijn doel om onder de 2u te eindigen is ook gelukt (1:59:38) :smile: Ik ben echt zo blij! :star_struck:
Ook een mooi parcours met veel mensen aan de kant die aanmoedigingen geven :+1:t2: En een goede organisatie!

9 likes

Ik heb een vivoactive 3 en er echt liefde voor :slight_smile: Enige nadeel is dat hij niet zo fijn connect met mijn Huawei, maar dat heb ik met alle Garmin horloges. Maar verder echt een top ding. Ik ben zelf fan van de bediening via het touchscreen ipv knopjes (zoals forerunner meestal is) , dus dat is iets om rekening mee te houden in je keuze.

1 like

Ik ga de 735 misschien kopen, misschien dat een idee? Is rond zelfde budget!

1 like

Ja die eclipse 2 in 1 idd!

2 likes

Ik heb de garmin vivoactive 3. Op zich bevalt hij wel, alleen moet hij bij mij echt (te) lang zoeken naar GPS buiten. Tenminste ik moet vaak wel 2-3 minuten wachten voordat hij GPS heeft en dat vind ik echt onwijs irritant, wil gewoon direct beginnen. Ook al update ik hem op de computer, het blijft zo. Ook loopt de batterij soms als ik hem niet volledig oplaad heel snel leeg. Van de week sochtends 89%, uur later en ik had er niks mee gedaan stond hij op 69%
Verder bevalt hij wel goed hoor, maar ik heb hem 2e hands gekocht en ben eigenlijk wel blij dat ik hem niet nieuw heb gekocht

1 like

Grappig, mijn vivoactive is juist wel snel. Heb ook een oudere forerunner 920xt en die heeft meer tijd nodig. Garmin support al gemaild?

Ondertussen ga ik trouwens door dit topic die eclipse ook maar kopen. Heb wel een hardlooprokje met zakjes op het binnenbroekje en vind dat heel fijn, maar dat het een rokje is vind ik niet zo (heb het gekregen namelijk). De zoektocht naar hardloop outfits met genoeg zakjes begint wel eindelijk succesvol te worden :sweat_smile:

3 likes