Echt? Ik heb hier 2 weken nog de marathon meegelopen, met continue regen. Niets aan de hand (ook geen vaseline ofzo)
Ja toen ik m kocht zat ie wel anders als nu, dus misschien heeft het daar mee te maken. Het is niet al sinds het begin. Het zit zeg maar aan de voorkant in t midden aan t eind van de âbeugelâ (tussen aanhalingstekens omdat t geen echte beugel is)
Ooooh dat lijkt mij inderdaad niet fijn. Heb ze ook wel een hele tijd, maar van schuren geen last.
Zo zie je maar dat voor iedereen wat anders werkt!
Oo het hardlopen gaat zo onwijs lekker de laatste 2 weken. Ik ben sinds 2 weken ook begonnen met een willekeurige groepsles in de sportschool op donderdagavond en ik tenniste al op maandagavond. Dat allemaal samen zorgt echt voor een veel betere conditie en uithoudingsvermogen en dat merk ik zo erg met hardlopen. Heerlijk
Man man man ik kan amper lopen vandaag na de 32 km van gister. Die laatste 2 km waren ook half rennen half wandelend want ik kon gewoon echt niet meer, mân benen weigerden (gek genoeg had ik geen last van mn eerdere blessure achtige pijntjes). Ik zou eeecht niet weten hoe ik daar ooit nog 10km bij op moet tellen
Net hetzelfde rondje 5k gelopen als vorige week en ik was gewoon anderhalve minuut sneller! Hoe dan?! Wind mee ofzo?
Voelde wel heel lekker.
Dat denk ik ook altijd in de aanloop naar de marathon. En het wil ook niet zeggen dat het makkelijk gaat zijn, maar op dat moment kan je het gewoon en gaat het je lukken!
Haha, ik liep gisteren een rondje en ik had zulke wind mee op een fietspad op een gegeven moment ik probeerde zelfs af te remmen maar dat ging niet eens. Voelt echt alsof je dan vliegt haha.
Ja valt echt niet voor te stellen! Was ook niet moe ofzo qua conditie maar mn benen konden gewoon niet meer?? Nou weet ik dat ik sowieso altijd veel meer kan dan ik denk op een wedstrijddag maar dit is misschien nog een brug te ver haha.
Wat gaaf dat je New York gaat lopen! En je hebt nog 7 maanden, benut die goed met een goed schema en dan komt het goed.
Ik heb goede ervaringen met de hardloopwinkel. Wel een andere vestiging maar hij zit ook in Den Haag dacht ik. Nemen echt de tijd en maken een analyse en je mag rondjes buiten rennen met de schoenen om te proberen.
Ik ben ooit bij Xcelsior in de Weimarstraat geweest. Ook een filmanalyse en advies. Is al wel even geleden!
de hardloopwinkel is heel goed inderdaad, zit in het centrum bij de grote markt
Lekker oftopic, maar die straat brengt herinneringen terug, hier woonde mijn vriend toen hij nog studeerde en voor hij bij mij introk!
Volgens mij heb ik nu echt een knieblessure kreeg tijdens 10km wedstrijd al vrij snel last en had denk ik beter kunnen stoppen achteraf gezien⊠Kan nu amper lopen ermee
Oh bah dat klinkt niet goed, doe je rustig aan!!
Vandaag de Hm bij de lente marathon in Amstelveen gelopen, had vanochtend pas een startbewijs overgenomen. Veel wind in de polder en daarna veel zon op de stukken waar geen wind was. Al met al prima gelopen in 1.57. Moet zeggen dat ik nog niet zoveel zin heb in een marathon over 2 weken.
Zaterloop ik 5km bij asics in bataviastad (geen idee wat het precies is, vriendin had opgegeven en zondag 12km in Zandvoort (tip met boekenweekgeschenk reis je dan gratis; auto is een hel, vorig jaar 2 uur gedaan om Zandvoort uit te komen)
Wat zijn jullie plannen?
Oh Zandvoort lijkt me ook wel leuk om eens te lopen. Was wel warm he vandaag!
Ja bahh denk dat ik mn marathonplannen maar uit moet stellen en een nieuwe poging in het najaar dan maar. Misschien kan ik m nog omzetten naar de kwart, maar die is al vol geloof ik dus of t dan nog kanâŠ
Anders staan er op fb nog startbewijzen. Misschien kun je de jouwe verkopen en dan voor de kwart kopen als je niet kan omzetten!
Mehh ik heb een soort heup blessure ontwikkeld sinds de langste duurloop die ik vorige week deed. Telkens als ik loop komt het na 8-10km terug, zeurende beetje stekende pijn. Hoop dat ik deze week nog een afspraak bij de fysio kan regelen en dat die er iets aan kan doenâŠ
Ohh balen het lijkt wel of we allemaal in de lappenmand zitten en net nu het weer mooi weer gaat worden een vriendin die arts is dacht dat ik miss slijmbeursontsteking zou kunnen hebben. En natuurlijk komen alle symptomen die je op internet leest overeen,
Hopelijk is het âmaarâ je spier, goed rekken van tevoren en cooling down na afloop kan ook veel helpen dan. En idd rustig aan doen!
@littlenumbers heb je dat eerder gehad, last van je knie?