Nou, ik heb voor het eerst een halve marathon gelopen! maar waauw wat was het zwaar met die warmte! Kon na een km of 5 al geen conversational pace meer aanhouden en mijn hartslag zat steeds tussen de 180-190. Toen ik na een km of 7 de een na de andere loper niet onwel zag worden en ambulances en ehbo langs me door zag racen schrok ik daar ook best wel van en heb ik ook besloten niet te veel te pushen. Met mijn tijd ben ik dan ook niet blij (2:23) maar, ik heb echt wel alles gegeven wat er gisteren in zat en voor een eerste keer vind ik uitlopen al heel wat en ben ik toch tevreden. Nu ben ik al aan het kijken wat de volgende wedstrijden zijn die ik wil gaan lopen komend jaar. Wat kan hardlopen toch gaaf zijn, zo in je eentje tegen de kilometers!
@littlenumbers De sfeer was echt geweldig, echt heel veel mensen langs de kant veel fanfares, drumbands en andere muziek en veel mensen die je adhv je naam op je bib aanmoedigen, zeker een aanrader! Ik denk dat ik het volgend jaar nog wel eens zou willen doen.