Hardlooptopic

Leuk! Alvast veel plezier. Ik ga voor de 2e keer meedoen. Ben benieuwd welke tijd ik ga lopen.

@SparklePony @MaartenvanRossem succes morgen! En veel plezier natuurlijk :biggrin:

Ik moet ook echt morgen weer een rondje gaan lopen, het komt er deze week maar niet van…

2 likes

Jij ook heel veel plezier. Dit is mijn 1e, dus tijd zie ik wel. Ik ga vooral proberen te genieten.

1 like

Ik ga naar Eindhoven vandaag voor de halve. Enerzijds zenuwachtig, anderzijds probeer ik het los te laten en gewoon uit te lopen en er van te genieten. Mijn mantra is enerzijds ‘pijn is tijdelijk’ maar anderzijds ook ‘hoe langzamer het gaat, hoe makkelijker ik het pr volgende keer verbreek’ haha :sweat_smile:

4 likes

Oeh spannend! ik ben voor die 4 mijl al een beetje zenuwachtig whaha. Maar misschien meer omdat het zooo druk is met 20.000 deelnemers.
Veel plezier!

3 likes

Iedereen succes vandaag! Jullie kunnen het! :grin:

2 likes

Succes mensen!

1 like

Dat van die zenuwen herken ik zeker. Ik probeer te denken dat ik “gewoon” een rondje ga hardlopen. Alleen al dat volk joh!

1 like

Wat was het al warm vanmorgen zeg. Had eigenlijk gehoopt dat jet iets koeler zou zijn zo vroeg op de dag.

En ik baal dat ik hier nergens echt lekker vlak kan rennen. Dat is dan weer het nadeel van in het zuiden wonen, hoe ik ook ren ik heb altijd hoogteverschil :sweat_smile:

Heel veel succes @SparklePony en @MaartenvanRossem @Squidy, geniet ervan!

2 likes

Komt vast goed :biggrin:

Ik ben ook heel benieuwd naar hoe je het vindt qua sfeer en parcours. Ik vond Breda vorige week namelijk ook heel leuk en volgens mij is Eindhoven wel vergelijkbaar iig qua sfeer. Ik wil namelijk volgend jaar in Eindhoven lopen denk ik, lijkt me leuker dan Amsterdam

1 like

Net 5k gelopen. Bloooeeedheet. Van de week nog zo lekker in 14 graden gelopen en nu weer 24. Stommm

1 like

Was een leuke dag! Wel enorm warm joh. 6.4km en 33.25 minuten over gedaan. Ik ben wel tevreden.
Hoe ging het bij de rest?

5 likes

Goed gedaan! Ik heb er 52 minuten over gedaan. Ik had echt moeite met de warmte, vond het zwaar. Maar daarnaast ook geweldig. Volgend jaar weer!

3 likes

Ik wil gaan mee posten in dit topic om mij hopelijk wat meer te motiveren. Want die is een klein beetje weg, heb geen doel in het vooruitzicht en vind dat dat erg moeilijk loopt. Hoe doen jullie dit? Trainen zonder doel…

Heb vandaag met vrij veel moeite 7,5 km gelopen. Het was echt heel warm en had te veel kleding aan. Volgende keer beter!

Kun je niet een doel voor jezelf stellen dan?

Heb dat wel geprobeerd maar om dat er dan gaan echte ‘deadline’ is vind ik het heel makkelijk om dat doel dan te verplaatsen.

Haha ja dat herken ik wel hoor. Is het dan niet een idee om toch iets van een wedstrijd uit te kiezen en daarvoor te gaan trainen of wil je dat niet?

Ik wilde dat eigenlijk niet maar denk dat dat wel voor mij het beste werkt om gemotiveerd te blijven. Dus ga eens nadenken over een wedstrijd eind december/januari. Train jij ergens voor?

Ja zonder doel lijkt het me toch lastiger! Ik heb wel een man in mijn hardloopgroepje die nooit meedoet aan wedstrijden en nul bewijsdrang heeft ofzo, die loopt echt gewoon hard omdat ie het leuk vindt om te doen. Daar ben ik soms wel jaloers op! Ik kan dat niet haha. Ik moet een doel hebben en wil ook vaak beter dan de vorige keer zijn… Soms ook wel vermoeiend :tongue:

Ik heb een week geleden de halve marathon gelopen, dat was wel echt m’n doel. Ik ga dit jaar nog wel 2x een 15 km wedstrijd doen, maar dat voelt niet echt als een doel, heb ook niet een tijd voor ogen. Behalve dat ik die 2e sneller wil doen dan de 1e :biggrin:
Wil denk ik in maart wel weer een halve marathon lopen en ben aan het bedenken of ik over een jaar een marathon wil gaan lopen, maar dat voelt nog heeeeel ver weg

2 likes