'sochtends vroeg vind ik echt het prettigst dan heb je daarna nog de hele dag voor je. Doordeweeks is dat wat moeilijker ivm werk dus dan ga ik wel 'savonds. Maar na een dag werken gaat het bij mij dan meestal niet meer zo goed dus dan zijn het vaak de kortere rondjes.
Ik vind zelf zondag of maandag, en donderdag het fijnst. Ik loop twee keer in de week. Zondag alleen als ik niet hoef te werken of niet uit ben geweest natuurlijk. En ik kan gelukkig door mijn wisselende werktijden meestal 's ochtends of vroeg in de middag wel gaan.
Ik ga altijd na werk. Tussen 16-17u vertrek ik voor mijn rondje hardlopen. Dat is dus voor het avondeten. Meestal eet ik om 15u nog iets klein
In het weekend ga ik een uurtje na mijn ontbijt, dan vertrek ik rond 10-11u
Ik ren meestal sâmorgens maar probeer nu ook
gelijk uit werk een rondje rennen aan het einde van de middag. wel even wennen!
dit! ik ben niet goed in vroeg ochtends hardlopen maar heb ook nog geen 9-5 baan, dus zal er ooit wel aan moeten geloven denk ik.
gisteren echt dramatisch gelopen, ik wilde gewoon niet dus telkens gestopt, voelde me ook gewoon niet lekker in mn vel en blijkbaar werkt rennen dan niet voor mij, zeker aangezien ik nog een soort van interval training eruit probeerde te persen. uiteindelijk halverwege teruggewandeld. Vandaag hopelijk een beter rondje!
In de ochtend, vlak nadat ik mijn bed uit kom. Plassen, hardloopkleding aan, plens water in mijn gezicht en gaan.
Het liefst loop ik ook 's ochtends, voor het ontbijt. Maar dat red ik niet altijd ivm studie en werken, dus dan loop ik vaak einde van de dag, voor het avondeten. Dan eet ik het liefst na mân lunch niet meer want ik loop niet zo goed op iets in mijn maag haha. Maar als ik energie nodig heb eet ik 2 uur van te voren iets kleins!
Na werk of studeren is het trouwens wel kwestie van thuiskomen, omkleden, haar in een staart en gaan. Niet nadenken, anders dan ga ik er ZO tegenop zien. Ik schrijf het ook letterlijk op in mijn agenda, misschien ook een tip?
Dank voor de reacties en jullie ervaringen! Ik heb vanochtend gelopen en ik denk dat ik dat toch wel het fijnst vind, hoewel dat niet altijd kan vanwege werk/studie.
@GroenTakje in je agenda zetten is ook slim, dan zie ik het hopelijk ook meer als activiteit die ik echt âmoetâ (wil) doen zodat er ook meer regelmaat in komt!
@onomatopee Ja dat is het hele ding, je wil het wel, maar soms voelt het als moeten. Komt goed! Laat je weten hoe het lukt?
Zo jammer, er is weer geen wings for life run in Nederland
Blaaaah, hardlopen na een nachtdienst is geen aanrader. Mijn pace was sneller dan normaal, maar man wat had ik het zwaar. Ademhaling klote, moe onderweg. Haat.
Woohoo, vanmorgen 10km gerend sinds lange tijd en ook nog maar 1x eerder gedaan. In net iets meer dan 58 minuten dus best netjes.
Dat is hartstikke goed dan joh!
Oooh ik ga zo voor het eerst een poging tot 8k doen. Ben een beetje nerveus. Heb in ieder geval het opgesplitst in mijn standaardrondje van 5k en als ik dan voor mijn huis langs ga plak ik er nog een rondje van 3k aan vast die ik al vaker heb gelopen. Als ik het dan niet volhou ben ik in ieder geval niet 3 kilometer van huis verwijderd. Maar ik ga het proberen. Verste dat ik nu aan een stuk heb gelopen de laatste tijd is 6.
Gaat vast lukken, succes
Jaaaa I did it! Aan een stuk. Laatste kilometer had ik het wel zwaar, maar alsnog onder de tijd gelopen die ik over twee weken in Amsterdam wil lopen. Bij aanmelding heb ik 55 minuten ingevuld en ik liep nu 53,54. Jeeeeej.
Het was trouwens 8,3 kilometer, dus nog een beetje erbij gelopen ook.
Echt goed bezig!
Zijn er nog mensen die de 4 mijl in Groningen gaan hardlopen?
Ja ik ga hem lopen! Voor de 1e keer. Spannend!