Hardlooptopic

Ik ga ook voor 9km zo vroeg mogelijk,
Vanavond rustig rondje met vriendinnen en daarna suppen

3 likes

Heeft iemand hier tips tegen stijve spieren en blauwe plekken van het masseren en foamrollen? Ik slik al wel magnesium. Maar ik heb vooral in mijn benen vaak onwijs stijve spieren. Ik masseer het dan dus maar dan is het daarna helemaal beurs en blauw.

Dat wordt 6 uur haha. Koelste van de dag pfff

4 likes

En dan is er zelfs al zon? :frowning:

Om 6u08 gaat de zon op morgen. Klinkt wel als een ideaal moment om te lopen eigenlijk, maar ik vrees dat dat geen moment is waarop ik mijn bed uitraak :stuck_out_tongue:.

2 likes

Ik heb de wekker gezet om half 6. :fearful: Zaterdag ochtend wordt het al een stuk minder warm en bewolkt. Maar helaas kan ik dan niet, anders had ik dan gegaan.

1 like

Misschien doe ik met je mee haha. Gek genoeg vind ik 5.30 uur opstaan makkelijker dan 7.30, mentaal ofzo :tongue: en dan rest van de dag op mn luie reet liggen

2 likes

Oké, ik ben echt gek.
Bij Garmin heb je van die badges die je kunt verdienen. Mijn vriendin had het vorige week en deze week er al over dat ze de ‘hitte’ badge ofzo wilde winnen. Ze zei dat je dan een activiteit moest registreren bij 36 graden of meer.
Ik met mijn grote mond heb dat idee sterk de grond in geboord.

Nu kwam ik vandaag thuis en dacht ik hm, misschien toch even een paar 100 m rennen en die badge halen? Mijn telefoon gaf toen 38 graden aan. Ik ging de badge nog opzoeken, bleek zelfs dat je met 38 graden of meer een activiteit moest registreren. Dus ik dacht nou gewoon proberen.
Die hitte was het probleem niet, maar ik was vooral bang voor de reacties van mensen op straat.:joy:
Ben met een flesje water de straat opgegaan en heb heel rustig 1 km ‘gerend’. Niet eens vreemde reacties van mensen onderweg gekregen.
Nou kwam thuis. Garmin aan de pc. En bij mijn activiteit stond een temperatuur van 35 graden. Dus ik dacht kuttt niet gehaald. Maar ik had wel een badge. Deze heette ‘opwarmen’ dus ik dacht nouuu heb 'm toch wel mooi binnen, wajoo. Totdat ik goed ging lezen en bleekdat ik een badge had gekregen voor 2 activiteiten op rij. Hahaha. Ik heb mezelf hard uitgelachen. Wat ben ik toch een idioot. Mijn vriendin vond het zeer terecht overigens
 :joy:

5 likes

Is dat niet pas bij 38?

Ja je hebt gelijk! Sorry was nog niet klaar met mijn verhaal, had per ongeluk al op ‘antwoorden’ gedrukt.

Ik liep vanochtend middenin de Alpen drie keer omhoog en naar beneden op een berg. Vond dat al zwaar maar gelukkig wel “maaaaar” 25 graden. Toppers zijn jullie, succes morgenochtend!

2 likes

Nou die mensen die nu sporten: petje af! Ik mis het hardlopen super erg maar ik pas echt met dit weer. Ik heb mn zinnen op as zaterdagochtend gezet als het -hopelijk- Ă­ets minder warm word

2 likes

Ik heb het bij een rustige 5km gehouden want het was nog steeds 24 graden ofzo net :persevere:

5 likes

Ik heb mijn 14km erop zitten!
Ik stond om 6.15 buiten ipv 6.00 (ik moest echt nog even 10 minuten liggen :no_mouth: ).
Het was alsnog heel warm, maar te doen gelukkig. En ik was blij dat ik water had meegenomen. Ik heb rond het tempo gelopen wat ik bij de halve wil lopen. (maarja dan moeten er nog 7 en een beetje bij :fearful:) De eerste 10 gingen prima, de laatste 4 echt aftellen. Gelukkig zag ik genoeg mensen die al vroeg waren gegaan, dus ik voelde mij niet alleen.

9 likes

Super knap!!

Maar je bent geweest! Dus niet voor niks vroeg je wekker gezet. :joy:

Ik heb uiteindelijk (stond stand by voor werk) 9km op de loopband gedaan. Tempo van ongeveer 5.30 per km, helaas pakte mijn horloge het niet goed
 het is weer gedaan!

Morgen lekker rustig 5km en zondag de kermisrun in Tilburg, doen er nog meer van hier mee?

2 likes

Ik ben vanochtend ook gegaan, rond 7:15, voor intervaltraining. Was al behoorlijk warm, maar tijdens het rennen viel het me nog redelijk mee. Toen ik eenmaal klaar was heb denk ik wel 58294829 liter zweet verloren.

3 likes

Bij mij staat er morgenochtend weer een rondje van vijf kilometer op de planning. Als het goed is is het dan minder warm en zelfs wat regen zou ik niet erg vinden

2 likes

Vandaag een rondje gedaan van 5km, wat een zalig weertje! Terug normale temperaturen :relaxed: Mijn lichaam voelde weer helemaal tiptop aan, ik kon er nog gemakkelijk 5km bij doen. Spijtig dat het niet mocht van mijn schema :sweat_smile:

1 like