Ah leuk! Die wilde ik misschien ook, maar ga toch een weekje eerder de halve in breda lopen. Heb niet echt een richttijd nog en vind het met dit weer vooral heeeel lastig in te schatten wat ik kan
Leuk! En ja, herkenbaar, ik richt mijn tijd nu op mix van mn 10 km tijd/een gemakkelijke pace voor zo’n langere afstand.
Ik ben nu trouwens aan het kijken naar een sporthorloge, kijk nu naar o.a. garmin forerunner 235 en vivoactive… Heeft een van jullie nog tips?
5km gerend vandaag. (bedoeling was interval,maar bij het idee van versnellen, dacht ik laat maar ) Het kwam echt uit mijn tenen. Maargoed ik ben weer geweest. En zelfs mijn mascara was dit keer mee gesmolten
Ik heb zelf een tomtom runner. Maar die worden niet meer gemaakt dacht ik ergens gelezen te hebben. Verder zie ik een hoop mensen met een garmin. (mocht ik ooit een nieuwe horloge aanschaffen wordt het zeker een garmin)
@Squidy ik heb een TomTom gekocht via Marktplaats en ben heel tevreden! Garmin is volgens mij wel echt de koning onder de horloges.
Gisteren ben ik om 23:30 gaan rennen (had afgesproken met mezelf om te gaan en dit was de laatste optie, haha) en het was zo lekker koel!
Ik wilde vanochtend rustig 16km hardlopen, stond na 5km al een paar minuten voor een dichte brug en was er wel klaar mee… Maar gewoon rustig doorgegaan en uiteindelijk ging het zo makkelijk dat ik dacht “ooohh anders doe ik er gewoon nog ff 5 km achteraan want dan heb ik die halve marathon afstand tenminste al eens gehad.” Dat viel dus vies tegen
Ik heb jaren Garmin gehad, maar zweer nu bij Polar. Fijner in gebruik en met name de gps is 10x beter! Ik heb een M400.
Ik heb een vivoactive 3! Had hiervoor een fitbit charge 2 maar die had weinig opties voor hardlopen. Ben hier wel tevreden mee maar heb verder geen ervaring met andere horloges
Ja die lijkt me ook heel fijn (en is ook heel mooi!) ben je tevreden over alles wat hij kan qua hardlopen? Lees dat hij minder opties heeft dan de forerunner 235, maar ik twijfel hoeveel opties je nou daadwerkelijk nodig hebt…
Applewatch hier, werkt heel fijn, maar prijs aan de hoge kant.
Zojuist 9km op de loopband gedaan met een pace van 11 km/u. Geen zin, kotsmisselijk en buikpijn (hoera ongesteld). Was even afzien, maar blij dat ik het gedaan heb.
Wat is het warm! Toch probeer ik mijn trainingen niet stop te zetten in deze hitte. Vandaag 7,5km gelopen op een aangenaam tempo ️
@Squidy Ikzelf heb de Garmin Forerunner 220 en mijn vriend de Forerunner 225. Ikzelf loop er al wat jaren mee en hij is nog niet kapot… zelfs de batterij is nog super. Ik moet wel nog met hartslagband lopen. Mijn vriend zijn horloge heeft hartslagmeting aan de pols, maar dat wil wel eens niet werken.
Als we ooit een nieuwe horloge nodig hebben blijven we wel bij Garmin, in het verleden ook altijd Garmins gehad en die bevallen ons gewoon goed
Ik ben ook geweest bijna 6km. Op duurloop tempo weliswaar. Maar ik vond het zowaar te doen vandaag. Zou ik er eindelijk een beetje aan gaan wennen? Het ergste moment is dan eigenlijk wanneer ik klaar ben en stop. Dan zweet ik echt op plekken waar ik niet wist dat het kon. Sorry lekker tmi.
Ja weet niet waarvoor je m wilt gebruiken? Echt als sporthorloge of ook daarbuiten dragen. En weet ook niet wat het verschil precies is?
Voor mij kan ie genoeg, kan alles zien wat ik wil zien en je kunt er ook mee intervallen,etc. Enige wat ik misschien zou missen is dat je er geen routes op kunt zetten? Maar weet niet of ik dat anders überhaupt echt zou gebruiken haha
Waw, knap dat jullie in die hitte blijven lopen!
Het is meer een ik “moet” wel ivm komende runs waarvoor ik aan het trainen ben. (anders had ik denk ik wel overgeslagen:sweat_smile:) Tempo en trainingen natuurlijk wel aangepast. Ik heb nog wel 1a2 weken speling maar die gebruik ik liever als het echt moet/nodig is vanwege ziekte of blessure. Het is even doorbijten met dit weer, maar voor een goed doel.
Thanks voor al jullie reacties op mijn vraag over een sporthorloge Alles maar eens op een rijtje zetten dit weekend (nieuw salaris brand al in mn zak).
Ik heb vandaag een rustdagje maar heb morgen een interval op mijn schema staan… Zelfs rond 7 uur wordt het al 23 geaden
Ik ben zo blij dat ik weer mag Is voor mij dus echt geen prestatie. Niet lopen was dat juist. Ik mag alleen niet te veel zweten en mijn hartslag moet laag blijven, dus ik ben vanochtend om 6 uur gegaan. Heeeel rustig tempo . Maar FIJN!
Ik ga morgen denk ik om half 7 al duurloop van ±14km doen. Ik lijk wel gek op mijn vrije dag maar ik wil echt niet in de hitte.
Het is het waard!
(Als je van hardlopen houdt en het geen moetje is, maar daar ga ik vanuit als je je wekker zet)
Dit neem ik me dus al steeds voor maar kom echt mn bed niet uit haha