Hardlooptopic

Gefeliciteerd! :running_woman::confetti_ball:

1 like

Ik was vanmorgen om een of andere reden al om 6u wakker, dus gelijk maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een rondje te rennen. Het is nog zo lekker koel als het zo vroeg is!

Gebruikt iemand anders hier trouwens ook de Nike+ app? Ik heb het idee dat die niet helemaal goed is, hij geeft bij mij de laatste tijd steeds te weinig km aan. Vroeger was er volgens mij een optie om de kalibratie te resetten maar die zie ik nu ook niet meer?

1 like

Mijn vriend heeft Nike+ en bij hem klopt het wel! Hij heeft altijd iets eerder dan ik 5km vol maar ik heb een tomtom horloge en die hebben altijd te weinig :yum:

Ik was lui vanochtend dus pas rond 10en de deur uit, dat is dus sowieso al weer te laat. Ben gesmolten haha

3 likes

Mn voeten beginnen wel uit elkaar te vallen zeg :sweat_smile:
Heb ook een soort blaren/los vel aan de uiteinden van mn middelste tenen. Weet niet of dat alleen van het hardlopen is of van langere stukken lopen op slechte schoenen…

Ik was ook lui en heb het uitgesteld naar morgen :joy: Ze zeggen dat het bewolkter word dus dat vond ik een goed excuus om niet vandaag te gaan haha. Slecht. Wat ik daarmee wou zeggen: je hebt het iig maar gedaan :muscle:t3:

1 like

Ja viel mij idd ook op. Maar als iemand van ons dat zou doen zouden wij dat ook hebben, dat je lichaam verandert. Twee keer per dag trainen, echt veel hoor! Maar goed daar heb je als recreatieve hardloper meestal niet eens tijd voor (en ik zou er ook geen zin in hebben denk ik)

1 like

Ja en ik denk doordat ze niet zo vaak upload het des te meer opvalt die verandering. Ben wel benieuwd of ze straks na deze 3 maanden (?) zo fanatiek zal doorgaan of dat ze weer terug gaat naar haar oude trainingspatroon (wat al best fanatiek was).

Nu al zin om vanavond een rondje te gaan lopen na werk met deze temperaturen :biggrin:

Jammer dat voor zondag weer 25-26 graden voorspeld is

1 like

Jaaaa het is heerlijk!! Gisteren in de regen gelopen :heart_eyes: Onderweg zei iemand ‘Wat een pech, dat het net nu regent’. Ha, ik had juist op Buienradar gecheckt wanneer het zou regenen :sweat_smile:

4 likes

Ja ik was blij dat ik mn rondje van zondag verplaatst heb naar gister. Echt fijn even zo zonder die zon :redface:

Nadat ik mezelf gepusht heb van een tijd van 42: nog wat op de 7,5km ben k alleen maar trager geworden. Normaal liep ik redelijk makkelijk op een snelheid van iig 10km per uur. Gister een rondje van 5km en tikte met moeite de 10 per uur aan. Vreemd

ik zie best vaak dat mensen even pauze nemen tijdens een duurloop, maar dan natuurlijk wel even hun horloge op pauze zetten zodat de pace nog ‘klopt’. ik heb alleen een garmin forerunner 235 en die gaat als je hem even op stop zet al snel op spaarstand, hoe doen jullie dit?

Volgens mij kan je dat instellen! Die van mij gaat na 5 minuten in spaarstand, maar die van mijn vriend gaat na langere tijd in spaarstand :thinking:
even opgezocht: linkje instellingen, misschien is dit een nuttige pagina :slight_smile:

1 like

ohh dank je! dat wist ik helemaal niet :slight_smile:

1 like

Ik vind dat lopen 's avonds na werk maar lastig. Of ik eet te veel of juist te weinig… Word of helemaal slap of last van mn buik/darmen. Gaat nooit heel soepel in ieder geval, irritant gedoe :tongue:

Herkenbaar. :joy: Ik loop meestal op woensdag met de hardloopgroep mee. Maar dan gaat het soms voor geen meter omdat ik dan ervoor bij me ouders eet. (meestal pasta) Dan zit ik echt vol en ben ik niet vooruit te branden. Of dat door het rennen inderdaad mijn darmen op hol slaan.

Haha ja of dan heb je echt zo’n baksteen in je maag… Misschien moet ik toch overwegen om voor het werk te gaan lopen :thinking:

1 like

Ik vind dat dus heerlijk, hardlopen voor het werk. Het is zo’n fijn begin van de dag (als het er eenmaal op zit). Toch doe ik het te weinig omdat ik het logistiek altijd zo’n gestress vind. Dus note to self: vaker gaan, want het voelt zo goed!

4 likes

Ja ik sta momenteel om 6.00-6.15 op, dan zie ik het niet echt zitten om nog een uur eerder op te staan :tongue:
Dan moet ik misschien eens kijken of ik dan een dag later begin met werken oid

1 like

Ik ben echt een sukkel. Er is in september een een dorp verderop. Ingeschreven voor de 15km. Schrijf ik het in mijn agenda. Zie ik opeens dat Dam tot Dam week ervoor is. (dacht dat die al begin september was)Dat wordt dus pittig.
Nouja goede training voor de halve marathon
:joy: