Vanochtend voor het eerst in zeven weken weer een rondje gedaan van 4.2 km. Pace is gelijk teruggezakt van iets boven de 6.00 naar 6.33. Werk aan de winkel dus!
Het is zo warm! Zie echt op tegen hardlopen vandaag. Maar wil het wel gaan doen.
Ik ben net geweest. En het was heerlijk. Het was wel warm maar minder dan afgelopen dagen. En er stond een heerlijk verfrissend windje. Rustige duurloop van 13km gedaan. (12 was de planning, maar liep onverwachts met 2 andere en toen werd her 13.2). Dit maakt mijn beroerde run van maandag weer een beetje goed.
En nu doe ik niks meer dit weekend.
Je bent in ieder geval geweest toch! Je basis heb je dus met je pace komt het vast ook snel weer goed.
Ben net ook geweest maar het ging voor geen meter… Benen voelden als van rubber dus hield het niet echt vol. Veel gewandeld. Zit ook wat in een hardloopdipje en baal er echt van
Pff ik vind het zonnetje heerlijk als je vroeg opstaat om te lopen maarja morgen is het zondag en welke gek gaat er een wekker zetten om te gaan hardlopen op die dag?!?
Denk dat ik wel moet want later op de ochtend is zo niet chill nu. Dan smiddags maar ff een dutje in de tuin haha
Ik denk ik
Mwehh ik ook. Geen zin in.
Oh trouwens echt frusterend, een vriendin van mij is 2 maanden geleden even begonnen met hardlopen 2x per week. En doet dus volgende week ook even aan de 10km mee. En ze is dus gewoon nu al sneller dan mijn pr.
En nu voel ik me echt alsof ik mij moet bewijzen volgende week omdat ik al 3 jaar hardloop.
Dit haat ik dus zo hard he. Ikzelf heb ook een collega die heel af en toe hardloopt sinds januari, en ze gaat gewoon sneller dan mij terwijl ik al jaren hardloop en dan voel je inderdaad dat je jezelf “moet” bewijzen. Ik zit altijd te hopen dat ze een blessure loopt
Oohh ja dat gevoel zou ik ook hebben!
Ik moet zelf niet eens aan mn 10km pr denken met deze temperaturen of überhaupt haha. Heb toen 1x bij mn eerste 10km wedstrijd onder de 56 min gelopen maar dat ga ik echt nooit meer halen denk ik?? Kom niet eens in de buurt, frustrerend
Ja ik voel mij ook echt een slechte vriendin maar ik dacht echt even van
Ze heeft nog niet gevraagd om samen erheen te gaan. Want anders voel ik mij echt een sukkel als ik haar tempo natuurlijk uiteindelijk niet vol kan houden en ergens hijgend erachter aan hobbel.
Nee daarom. Ik denk dat met dit weer ik volgende week ook niet eens in de buurt kom van een PR. Weet ook niet of ik het überhaupt ga proberen, of dat ik gewoon weer eens een relaxte 10km ga lopen. Zonder kapot te gaan. Ik ga op de dag zelf gewoon even kijken wat lukt en kan.
Ik ga morgen city trailen in Zwolle, 10 km en begint gelukkig redelijk vroeg!
Ja gezien de temperaturen zou ik zeggen gewoon dat 2e! En mocht het erg makkelijk gaan kun je altijd halverwege nog wat gaan versnellen
Ja precies! Jij gaat ook een 10km doen toch volgend weekend? (ik heb trouwens het idee dat jij dezelfde run gaat doet als ik, als ik de goede insta koppel aan je naam hier, anders is het iemand anders van hier/EGF)
@lovepink succes morgen!
Ja denk het wel! Heb me daar in een opwelling laatst voor opgegeven haha, woon ook niet heeel erg in de buurt. Maar leek me wel leuk
Ja leuk! Voor mij wordt het ook de eerste keer. Dus ik ben benieuwd.
Ohh dat jaloerse (is het toch) tegenover andere lopers heb ik ook haha. Sommige mensen mogen niet in de buurt van mijn tempo komen, ze moeten langzamer blijven Ook voel ik jaloezie naar Annemerel omdat ze nu haar PR’s met zoveel minuten steeds verbetert. Ik snoep secondes van PR’s af en ik raak nu steeds verder van haar verwijderd en dat frustreert haha
Ik heb vandaag een dik PR op de 5km gelopen echt niet verwacht bij deze temperatuur, maar het ging heeeel lekker, wel zwaar, maar wel lekker. 23:44 min!! Ik kan het nog steeds niet geloven. Heb er jaaaaren over gedaan om die 25min aan te tikken, dat lukte vorig jaar eindelijk (25:00) en nu gewoon meer dan een minuut er af
Heb nu wel hoofdpijn trouwens.