Hardlooptopic

Garmin Forerunner 245

Ik ben echt niet vooruit te branden met deze hitte. Overweeg vanavond rond een uurtje of 22:00 te gaan in de hoop dat het dan wat beter te doen is.

1 like

Ja same! Ik ga het de komende uren niet eens proberen haha.

2 likes

Ik ga héél vroeg (of ja, voor ik begin te werken). Ik zag een vriendin op Strava die eerder deze week om 6u05 al ging lopen, dat vind ik wel next level vroeg
 Maar is wel nog lekker fris dan!

1 like

Ging gister na 19 uur een rondje van 5 km en dat ging eigenlijk best lekker. Slalommen naar schaduwplekjes haha

Ja ik zie meer mensen op strava dit doen. Ik ben wel jaloers op hun discipline daarin!

Weet iemand trouwens of er ook sporthorloges zijn waar je bijvoorbeeld twee gebruikers op kunt instellen?

Denk het niet, als ik google vind ik alleen mensen die omslachtig handmatig specifieke databestanden downloaden/uploaden. Voor zover ik weet kun je niet verschillende gebruikersprofielen maken op zo’n ding (maar wie weet bestaan zulke horloges wel ergens, kan het alleen niet vinden haha)

Mmm ja is marketing technisch gezien natuurlijk ook helemaal niet slim :joy: maar ja mn vriend vindt het leuk om zo nu en dan te rennen met zo’n ding (gebruikt hartslagband voor wielrennen). Maar ik wil mn cijfertjes niet verpesten haha :nerd_face:

Ik begon met een goedkope activity tracker van Ali. Misschien kan je vriend zoiets kopen? Die van mij was 20 euro en was niet slechter dan de fitbit die ik nu heb.

Je kunt een workout dacht ik ook verwijderen

1 like

Als het sporadisch zou ik hem gewoon je horloge laten gebruiken, hij kan gewoon een eigen account aanmaken op strava / garmin / polar / etc. Het enige is dat hij dan na het uploaden op jouw account die activiteit moet downloaden, verwijderen uit jouw account, en uploaden op zijn eigen account. Is denk ook niet zo heel erg veel moeite maar je moet er even voor op de pc gaan zitten. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik haaaaaatte altijd hardlopen als het warm is, maar ik heb net probleemloos 15 km gerend en voelde me helemaal niet oververhit en kwam ook niet met een tomaathoofd thuis :open_mouth: Who dis?? Zou het dan toch wennen uiteindelijk?

7 likes

Vanmorgen ben ik lekker rond 07.00 vertrokken voor duurloopje, na 19km was ik klaar maar heb wel een haas gezien en genoten van de stilte (en relatieve koelte).

5 likes

Ik ging vanochtend rond half 11 lopen en vond het in de schaduw zelfs redelijk koel!

Ik was vanochtend al een beetje aan het rondkijken naar wedstrijden. Ik kijk normaal op Hardloopkalender maar dat klopt nu niet echt denk ik. Hebben jullie al iets staan?

Ik ben op zoek naar een kort hardloopbroekje, maar ik heb wel last van schurende bovenbenen en zoek dus een broekje wat daar overheen zit en blijft tijdens het lopen (vooral dat laatste is vaak een probleem, haha). Heeft iemand een aanrader?

Ik heb aantal broekjes van h&m en vind ze heerlijk. Blijven ook goed zitten en lang genoeg.

1 like

Ik heb zoiets

En dat is wel mijn lievelings.

1 like

En @Nox thanks!!

Ik ben een rondje aan het hardlopen rond de Sloterplas. Traagste rondje ooit want

😍

Overal baby konijnen!

15 likes