Haha, lang verhaal; gooi wel even samenvatting:
Samenvatting
Ik ben volledig en duurzaam afgekeurd en kan niet werken. Ik ben ooit begonnen met hardlopen omdat het laagdrempelige sport is (voordeur uit en gaan), dit werd een vorm van therapie en ging het serieus nemen. Ik werd lid van atletiekvereniging (want op de baan lopen vind ik geweldig en anders kon dat niet) en wilde het graag goed doen dus dan ga ik naar de plek met de meeste kennis.
Daar voelde ik me erg welkom om wie ik ben en niet wat ik niet kan en hoe raar ik ben.
Op een moment zochten ze weer trainers voor hun club en ik wilde wel meer verdieping voor mezelf en hielp ook altijd andere lopers in de groep al als de trainer op andere locatie was tijdens training.
Dus aangemeld voor opleiding, dingen uitgelegd (autisme, en depressies en ptss is nogal risico tot vroegtijdig stoppen) en dat er kans was/is dat ik niet kon afronden of een volledige groep draaien. Maar gezien de club ook wel mijn sociale ding is en ze als club er ook zijn voor iedereen en de coördinator durfde dit risico wel te nemen (hij staat garant voor mij ook als het mislukt) want ik heb een groot loophart en als ergens mijn passie ligt, kan ik er wel iets mee.
In principe moet ik alleen nog examen doen (er kwam een depressie en corona…) en dan gaan we constructie bedenken dat ik niet de stress krijg van een eigen groep maar wel de kennis en eigen ervaringen kan inzetten, echt werk zal het nooit worden (is ook niet haalbaar en ook niet de bedoeling).