Deze temperaturen krijgen we normaal pas op de eerste zondag in april
Die is toch gecanceld
(ik verwacht stiekem dat het in oktober ook niet doorgaat)
Volgende week is het ook zo mooi, en dan mag ik weer
Ik was echt veeeeel te warm aangekleed.
Ik heb trouwens een lange broek die echt enorm afzakt. Ik heb er nu een van Asics maar die zakt dus af, vooral bij het kruis zegmaar. Eigenlijk ben ik tot nu toe het meest blij met mn H&Mkleding. Daar heb ik ook een kort broekje met onderbroekje eronder met elastiek in de taille. Heeft iemand tips voor goede kleding?
ik had het gisteren al te warm in korte broek en t-shirt haha. Eigenlijk is dit al wel mijn max temperatuur voor hardlopen…
ik heb vooral broeken (kort en lang) van nike, die bevallen me erg goed!
Ik heb het ook snel te warm inderdaad, doe mij maar bewolkt en wat frisser. Ik ben net weer begonnen met opbouwen dus ben benieuwd of ik dat volhoud bij warmer weer.
Oh, voor tennis ben ik ook altijd fan van Nike dus ik ga eens kijken, dank je!
Ik heb mijn 1e run van 2021 in korte broek er ook op zitten! Het ijs en sneeuw was op sommige plekken nog niet eens weg en ik had het warm in korte broek en tshirt. Zo bizar.
Dit is wel echt een lekker temperatuurtje om te lopen.
Ik heb sinds 6 januari weer een rondje gelopen. Ging voor 3 km. Ben erg hard gegaan, nieuwe PR gelopen op de 3km.
Dat was dus niet rustig opstarten
Hebben jullie aanraders voor een bepaald merk compressiekousen? Ik moet veel touwtjespringen tijdens crossfit en dan zijn mijn schenen erg snel gevoelig. Als ik dan ook nog (zeer sporadisch wel) een keer een rondje hardloop is het eigenlijk gewoon teveel en het houdt me soms ook tegen om te gaan, omdat ik voel dat mijn onderbenen meer rust nodig hebben.
Ik heb ze van Herzog. Ben daar wel tevreden over.
Ik ook van Herzog! Destijds heb ik ze laten aanmeten, omdat je al gauw de verkeerde maat besteld denk ik.
Op de site van herzog hebben ze wel een heel handige tool waarmee je zelf je maat kan opmeten op verschillende punten op je onderbeen. Dan kan het bijna niet mis gaan! Ik zou ook voor een betrouwbaar merk gaan zoals herzog i.p.v. stox bijvoorbeeld. Die hebben veel minder maten en de compressie is minder sterk.
Er staat vandaag een 15km op de planning en ik heb er zo geen zin in. Kijk zo op tegen 1,5 uur rennen. Achteraf super chill maar dat moment dat je de deur uitgaat
Ik heb dat ook zo vaak! Dat ik zo opzie tegen 1,5 uur en dan besluit ik toch maar voor 1 uur te gaan en heb ik er meteen veel meer zin in. Vervolgens ben ik pas na 1:15 thuis en denk ik echt, wtf wat is het probleem met die 1,5 uur
Dit doe ik ook vaak. Als ik echt geen zin heb dan maak ik voor mezelf de afstand vooraf korter, maar vaak is het dan zo als ik eenmaal aan het rennen ben dat ik alsnog de afstand doe die op de planning stond omdat het toch meevalt als ik eenmaal bezig ben.
Wat bij mij soms ook helpt is niet nadenken over de tijd die het gaat kosten, maar meer focussen op de afstand zelf. Op de één of andere manier vind ik 15 km een stuk beter klinken dan 1,5 uur rennen.
Ik verheug me dat ik dit weekend weer een duurloop van 1,5 uur kan gaan doen, maar ik ben de ‘hoe langer, hoe beter’
Vanochtend vroeg 5km gelopen, en de rest van week opbouwen zodat ik elk geval langer kan lopen dit weekend
Het ging prima na de operatie, maar expres gewoon klein rondje gedaan uit voorzorg
Jaa nou heb het gehaald hoor! Precies 1,5 uur haha. Ik houd mezelf gewoon vaak voor de gek dan denk ik ach doe gewoon 8 km en dan zie ik wel, maarja dan moet je altijd nog terug en heb ik geen keus.
Het werkt ook nog
Bij controle afspraak werd ik wel teruggefloten dat ik niet gelijk te fanatiek weer mocht sporten, wel rustig aan weer opbouwen maar niet teveel afstand nog. En beter iets dan niets…
Uiteindelijk heb ik dus nu dinsdag 5km, donderdag 7km en vandaag 10km gelopen
Elke keer ging gewoon beter en vandaag was als voorheen, merk eigenlijk nog amper dat ik 3 weken geleden een buikoperatie heb gehad, daarbij ben ik namelijk ook mijn normale andere dingen weer gaan doen waarmee je ook wel jezelf belast (zwaardere huishoudelijke taken en veel kilometers met de hond).
Heel blij dat ik überhaupt zo fit ben en dat herstel daardoor zo vlot gaat en dat lichaam dit prima aankan (slik geen pijnstilling ofzo).
Ik hoop volgende week 4x te kunnen lopen, core training wacht ik wel nog een week extra mee denk ik.
Ik heb net 5km gelopen! In 33 minuten, wil het graag onder de 30 kunnen, maar ben al trots dat ik zover gekomen ben
Ik heb net ook 5km gelopen. Was heerlijk. Maar wel even pittig, omdat ik al tijdje niet had gedaan en wat te snel ben vertrokken.
Ik meld me ook bij de 5 km club haha
Moet zeggen dat ik blij ben dat het weer lekkerder wordt maar moet mezelf alsnog elke keer naar buiten slepen