Wat een mooie tijd! Gefeliciteerd!
Nu het weer vroeger donker wordt: wat voor verlichting gebruiken jullie om tijdens het rennen 's avonds goed op te vallen? Ik heb nu zoān reflecterende band maar vraag me af of dat echt goed werkt.
Ik heb een lichtje via ali. De voorkant is echt zo fel als een bouwlamp en de achterkant is gewoon een rood lampje, net als op de fiets. Ik heb m alleen niet zelf gekocht, dus kan je geen link geven.
Eerst had ik alleen zoān goedkope band om mn arm van de action ofzo, maar tegenwoordig heb ik deze
Ik heb ook bandjes voor om mijn arm en nog een klein cliplampje die ik aan mān kleding of op mijn schoen clip.
Maar heb vanavond net deze besteld https://www.decathlon.nl/p/hardloop-licht-runlight-250-hw19/_/R-p-312549?mc=8573980&gclid=Cj0KCQjwit_8BRCoARIsAIx3Rj7bXir-lCMlXWNgeOpL_yYXdrYrsCZXmgo8xRVJauKUdxRf55OcF0UaAs17EALw_wcB#picture-0-0
Om ook wat meer zicht te hebben op de ondergrond waar ik loop, ben benieuwd of die bevalt. Vond het een fijn idee dat ie oplaadbaar is.
Ik heb zoiets als @littlenumbers, die armdingen zakte altijd bij me af (vet onhandig), met deze ben ik ook stuk zichtbaarder!
En ik heb een hoofdlamp met heel veel lum, voor nighttrails maar die loop ik eigenlijk nu niet (als vrouw alleen enzo)
Oplaadbaar is wel beter ja. Denk dat ik ook voor zoiets ga als die van mij āopā is.
Maar moet mentaal nog even wennen aan rennen in het donker, haha. En alleen voelt het toch niet altijd even veilig overal
Dat heb ik ook! Op de fiets alleen in het donker voel ik me vrijwel nooit onveilig, maar met hardlopen heb ik dat gevoel wel veel sneller. Gelukkig kan ik nu tijdens thuiswerken wel iets makkelijker overdag gaan als ik dat zou willen.
Ja fietsen en hardlopen/wandelen alleen in het donker is echt een wereld van verschil! Met hardlopen of wandelen voel ik me soms ineens heel kwetsbaar ofzo. Wordt denk ik toch vooral wat meer overdag idd met het thuiswerken en anders ga ik denk ik maar gewoon vooral richting het centrum waar de mensen zijn - hoewel nu de horeca dicht is zullen er niet zoveel mensen op straat zijn vrees ik
Die heb ik ook al jaren. Heel handig dat die oplaadbaar is inderdaad En op de eerste stand verblind ik al mensen ermee Ik hou altijd mijn hand ervoor als er mensen langswandelen of lopen, bij fietsers niet want die hebben zelf meestal zoān fel irritant licht
De HAGR āmagazinesā van Annemerel zijn echt steeds saaier En totaal niet motiverend. Ik vind het echt niet leuk meer. Zonde van mijn geld dit.
Wat zonde zeg. Ik heb het idee dat ze dacht dat is wel makkelijk geld verdienen. Haar blog is ook echt niks meer.
Op YouTube doet ze Volgensmij ook vrij weinig meer?
Helemaal mee eens! Ik heb hem deze week nog niet eens gedownload bedenk ik me nu
Maar mijn hardloopmotivatie is ondertussen helemaal verdwenen. Ik verwacht dat ze een winter editie gaat doen en ik heb al besloten dat ik niet mee ga doen. Misschien dat ik het schema gewoon weer vanaf het begin ga doen dan.
Ja misschien is het leuker voor de community mensen die echt contact hebben met hun maar het tijdschrift is echt een slap aftreksel van haar blog. Plus het feit dat ze zelf in een super motivatiedip zit helpt niet om er een leuk stuk van te maken.
@Lovepink nee inderdaad, dat lijkt ze niet te kunnen combineren helaas.
@Fitgurl nou het is de moeite niet Ik raak alleen maar meer depri van haar verhaal over NY (omdat nu niks door gaat) en omdat haar dagboek een aaneenschakeling (al wekenlang) van excuses waarom ze niet gelopen heeft. Ik heb zelf ook een dip maar dit helpt echt niet
Ik heb dit weekend voor het eerst 6 km gelopen. Wel na elke km even wandelen. Maar het voelde echt heerlijk. Kreeg bij 5 km wel wat last van mijn liezen, maar ik wilde per se doorlopen.
Vorige week wilde ik elke dag na werk hardlopen, maar iedere keer was hier windkracht 6 of 7 en dan is het gewoon niet leuk.
En dat voor iemand die boeken heeft gepubliceerd over hardloopmotivatie en trainen als een topatleetā¦ Daar is dan toch alle geloofwaardigheid af? Ik vond AM altijd een leuke blogger maar ik ben ook totaal op haar afgeknapt de laatste maanden.
In wat voor hardlooplegging lopen jullie?
Ik heb er eentje van nike die ik veel gebruik en een paar van de decathlon. Allemaal met een zakje aan de zijkant waar mn telefoon in kan, dat vind ik wel heel handig
Ik loop nu nog in korte broek. Maar heb alles van Craft. Leggings zonder zakje oid en 1 thermo met klein zakje met rits boven mn kont waar je sleutel in kan.