Eerst dacht ik echt van, nahh Annemerel deelt echt niks meer over die ‘wedstrijd’ en al die deelnemers wel allemaal, loopt ze nog wel, heeft ze er spijt van, krijgen die deelnemers nog net zoveel interactie als in het begin? (We zien er op haar socials inmiddels niks meer van als buitenstaanders) Maar gelukkig was daar dan later toch de post dat ze een wedstrijd had gelopen. En ze is nu natuurlijk ontzettend druk met haar bruiloft maar het doet me wel weer echt denken aan haar topatleet avontuur. Allemaal heel leuk en aardig voor haarzelf, maar haar volgers hebben er letterlijk niks aan. Ze deelt niks meer!
Voor degenen die met hun telefoon lopen: wat doen jullie met jullie telefoon als het regent? Ik heb mijne altijd in m’n hand, maar in vershoudfolie wikkelen is een beetje armoedig, haha. Flipbelt is niet waterproof en van die armbanden hebben vaak een opening aan de bovenkant, maar misschien is er een geniaal alternatief dat ik over het hoofd zie?
Mijn telefoon kan tegen water.
Maar ik heb hem in een hoesje om mijn arm. Daar komt dan niet heel veel water in.
Hebben jullie Strava? Ik zoek nog mensen om te volgen, ik heb zelf vooral wielrenners erop namelijk
Ik heb recent een groep aangemaakt voor FF fietsers. Als de wielrenners ervoor open staan kunnen we er natuurlijk ook gewoon FF fietst & hardlopen van maken
Ik ben voor
Hoewel ik herstellende ben van een blessure dus momenteel is t allemaal niet zo boeiend haha
Ja top!
Ik heb een request to join gedaan, mijn naam begint met B
Leuk die Strava club! Ik fiets heel soms ook haha
Ik heb net voor het eerst sinds tijden een blokje hardgelopen met de zombie run app. Te hard van stapel gegaan, en ben nu mega duizelig. Wat kan ik doen om dit te verhelpen? Ik doe het keto dieet, dus suikers kan ik niet nuttigen.
Stoppen met keto helpt
Keto en hardlopen is geen aanrader als je bijna nooit hardloopt. Dan zit je waarschijnlijk in een te hoge hartslag omdat je conditie nog niet zover gevorderd is. Je verbrandt dan voornamelijk suikers/koolhydraten maar die heb je niet op voorraad dus loop je tegen een muur op / de man met de hamer.
Dus ik zou lekker gaan wandelen of je hartslag proberen laag te houden. Afhankelijk van je leeftijd / normale hartslag is “laag” meestal onder de 145. In het begin is het misschien iets waar je doorheen moet maar op een gegeven moment leert je lichaam meer vet te verbranden. Maar zorg dus altijd dat de intensiteit laag is want anders ga je tegen hetzelfde probleem aanlopen.
Annemerel en Tuur doen weer een 12 weken Have a Good Run. In de zomer merkte ik dat ik blijkbaar het heel goed doe op een schema. Ik ren al heel wat jaren, maar altijd zonder schema en zonder mijn tijd/ afstand te meten. Zit nu hierover te twijfelen… hier deed iemand mee toch? Was het @Fitgurl? @Lovepink? Was het een aanrader uiteindelijk?
Ja ik deed het. Ben na week 8 gestopt, geen enkele training was onder de 11km en ik vond het echt teveel van het goede. Had er geen plezier meer in om de deur uit te gaan. Vond de schema’s ook teveel gedoe (of onthouden wat je op welk tempo moet doen: of programmeren). Persoonlijk vind ik de schema’s van runkeeper fijner (en daar heb ik ook mooie tijden meegelopen). Wat ook mee speelde is dat het allemaal ‘voor niets is’ je trainde niet naar een evenement maar naar je ‘eigen wedstrijd’. Mijn tijden voor Corona stonden best scherp, dus had überhaupt niet het idee om in de buurt te komen, zonder echte wedstrijd kan ik mijzelf niet
Zo erg pushen.
Ik las het inderdaad! Dat keto doe ik al een tijdje, maar heb er nooit bij gesport. 2 maanden een stop gehad en dacht nu wel even te kunnen knallen. Ik ga inderdaad jouw advies opvolgen en lekker wandelen. Bedankt voor de uitgebreide uitleg!
Ik ben gisteren eindelijk weer eens gaan hardlopen! Helemaal niet lang maar ik vond het wel leuk en het ging best wel lekker. Woensdag wil ik weer gaan
Ik heb het niet gevolgd, maar was benieuwd. Ik twijfel nu om in te stappen voor het sneller worden op de 5+10. Maar als de training standaard een uur is vind ik dat voor 3x per week wel veel naast de andere sporten.
Ik vind het jammer dat zelfs alleen de nieuwsbrief geld kost. En in feite is het voor content die ze normaal op haar blog plaatst (haar trainingsdagboek enzo). Dus ik ben heel benieuwd hoe erg ze haar blog en vlog weer gaat verwaarlozen met dit nieuwe programma.
Ik deed wel sneller worden op de HM, dus misschien maakt dat uit! Stuur mij anders even op instagram een berichtje
Zijn er hier meiden die een Apple Watch gebruiken en dit naar Strava uploaden?
Ik gebruik altijd de workouts app op mijn Apple Watch om te tracken en heb alles gesynchroniseerd met Strava, maar het lukt me niet om ze te importeren. Dat zou eigenlijk sowieso automatisch moeten gebeuren, maar later met de hand toevoegen lukt ook niet. Als ik Google zie ik alleen sites met info over hoe je het synchroniseren aan moet zetten, maar dat heb ik allang gedaan dus dat is het probleem niet. Heeft iemand de oplossing?
Ik heb dit wel, ff zoeken hoor!
Edit: heb je via Strava - instellingen en dan toepassingen diensten apparaten ook Apple Watch met een vinkje staan?
Ik kan me herinneren dat het bij mij pas na een paar uur werkte.