Haha ja ik weet het ook niet, ben ook geen sprinter. Wel braaf aan het trainen geweest maar wat er met 30° nog uitkomt?
volgens mij kun je voor het ‘koudste’ moment beter om 5/6 uur gaan haha
In de ochtend? zal er over nadenken haha. Denk het niet
Haha ja dan is 't het meest afgekoeld. Maar snap ook wel dat je daar niet per se zin in hebt
Nee ik heb het een beetje druk anders had ik het nog wel overwogen haha. Maar wie weet als ik de tropische hitte deze week voel dat ik er anders over denk!
Eten jullie dan iets voor het hardlopen als je zo vroeg gaat?
Ligt eraan wat voor afstand/hoelang ik ga. Maar onder het uur eet ik meestal niks als ik echt vroeg ga. Soms als ik al opsta met trek een banaan of cracker met beleg.
@nox zelfde als @Love_story als ik langer ga wel sports pancakes van body en fit of een paar cracottes met chocopasta (snelle suikers)
Ik heb trouwens echt eindelijk na zoveel jaar het punt bereikt dat ik ook twee dagen achter elkaar kan lopen. Ik was altijd panisch met een dag rust, maar ik heb vrijdagmiddag gelopen en zaterdagochtend weer en nul last . Niet dat ik hier een gewoonte van wil maken, maar wel chill!
Wat fijn! Je dacht toch een stressfractuur te hebben, maar dat viel mee dan?
Ja haha, echt bizar hoe snel dat geheeld is. Ik ben dus soms nog steeds een beetje panisch hmmm . Ga ik jou vroeg zien rennen op Strava komende week?
Oké knap op redelijk lege maag. Ik ga nu vaak voor mijn ontbijt en dus ook werk een half uurtje wandelen en dan heb ik erna echt honger. Dus hardlopen lijkt me pittiger.
Zo net heerlijk gelopen. Voor het eerst 3 km achter elkaar in 20 minuten. Erna na een pauze wandeling nog 1 km gedaan. Ik had al 2 weken ofzo niet gelopen dus dit was echt weer lekker.
Komende week ga ik op zolder weer kracht training doen, want met de komende hitte ga ik niet buiten hardlopen.
Goed bezig! En met lopen op een lege maag of niet… ik heb altijd geleerd dat het echt voor iedere loper verschilt, en de ene loopt nog lekker op vier boterhammen en de andere voelt zijn cracker al zitten. Dus gewoon kijken wat bij jou past
Jemig, ik ging net voor werk maar dit was echt geen training. Zo warm al en zo vroeg heb ik echt nog geen snelheid . Loopt iemand hier wel eens alleen in sport bh? Ik vind dat toch een enge stap hoor
Nee ik heb een flipbelt dus dan zou ik die niet om kunnen
Nee doe ik eigenlijk niet. Krijg al vaak genoeg opmerkingen/getoeter ofzo als ik hier door de stad ren en ben bang dan helemaal Stom eigenlijk dat je t daardoor laat bepalen maargoed.
Ik heb wel een wit t shirt van nike wat praktisch doorzichtig is omdat er zoveel gaatjes in zitten (kan ff geen plaatje vinden) en die draag ik wel vaak met warm weer. Daar zie je mn beha wel doorheen maar dat vind ik wel weer prima haha
En ik heb een top van de h&m die wat korter is en wijd valt, dus ook redelijk luchtig is
En sowieso met veel zon ben ik fan van mn zonneklep
Ik ben blij dat het niet zo benauwd is tegelijk met de hoge temperaturen! Dus zolang ik niet in de volle zon hardloop is het goed!
Ik heb deze week nog maar een keer kunnen rennen, maar dat ging eigenlijk prima zolang je schaduw en onverhard op blijft zoeken. Morgen corona solo 3k, gelukkig wordt het iets minder warm dan verwacht
En ja, ik loop met deze temperaturen gewoon in sportbh, ook door de stad. Elk jaar twijfel ik weer even ‘want je wordt al zo vaak nageroepen/aangestaard etc’ maar waarom zou ik het mezelf extra moeilijk moeten maken met een shirt aan in de hitte als dat niet hoeft? En al die vieze mannen krijgen gewoon een extra boze blik
En, hoe ging het? Ik had geen PR maar alsnog heel tevreden! Slecht geslapen, hele drukke dag gehad en het was alsnog best benauwd, maar toch maar weer gedaan leuk om weer eens een soort wedstrijd te hebben haha