Hardlooptopic

Ik heb een mega dikke blaar op een teen (aan de onderkant) dat rennen echt niet lukt. Voelt zo als falen dit, dat ik nu niet ga trainen :disappointed:

Huh echt? Wat zeggen zij dat niet klopt?

Ze hebben inmiddels standaard een rectificatieblokje erin zitten haha. Mijn ergernis kwam denk ik bij het bericht vooral doordat ze het dan over hartslag hadden en 180 was al alsof je bijna dood was ofzo.

Ben wel blijven luisteren uiteindelijk haha. Je werd een keer genoemd @Love_story ! Maar dat zal je zelf ook gehoord hebben.
En kon vannacht niet slapen, toen had ik dus dat berlijn deuntje van hen in mn hoofd hahahaha

2 likes

Hahaha wat erg

@fitgurl @Treacherous en weten jullie nog andere leuke hardloop instagrammers die niet per se influencers zijn maar wel leuke/mooie foto’s plaatsen over hardlopen? Die dus wel inspirerend om te volgen zijn, maar niet zo onpersoonlijk als bijvoorbeeld Japke Janneke die 0,0 spontane foto’s meer deelt. (Letterlijk alles bij haar is teveel geposeerd)

Aah getver het wordt 30 graden van de week, ik ga een andere hobby zoeken hoor

3 likes

Tja, met zulke temperaturen is vroeg ook
Niet echt een optie (gelukkig ben ik een warm weer loper, maar je kan ook overdrijven)

Rond 6 uur s ochtends is het koudst van de dag toch? Misschien moet ik dat proberen :sweat_smile:

2 likes

mehh ook nog meer mensen die trainden voor de corona solo 3k? leuk in deze warmte :sweat_smile:

2 likes

Ik ga nog maar geen gekke dingen doen, maar zou dat ook echt niks vinden met dit weer :hot_face:

Zou eigenlijk wel benieuwd zijn wat ik kan op een 3km, maar vind dat zo’n gekke afstand hahah. Heb dat nog nooit op volle snelheid gelopen. Maar oke dat geldt voor alles onder de 5km.

Ik hoorde van de week ook van de ross barkley5k ofzo. Waar je dan zo snel mogelijk 5km rent met zoveel mogelijk tussenpauzes als je wilt. Maar volgens mij is dat mega zwaar en vragen om blessures haha

2 likes

Hmm waarschijnlijk volgen we al dezelfde mensen dan! Japke, Mo, Celeste, Suzanne Brummel, Jip, Maartje Maria volg ik vooral. Misschien Anniek van rossum?
ik vind het niet enorm storend dat foto’s niet meer spontaan zijn, ik krijg meer plaatsvervangende kriebels van het idee dat zij élke run beginnen met een foto-shoot. Niet te doen toch? :o gelukkig hoef ik dat niet haha. Maar verder vind ik het dus wel leuk om ze te volgen, als ze doelen najagen of gewoon om te zien hoe anderen hun week indelen met veel training etc.

2 likes

Hahaha echt dit, dat lijkt me heel vervelend. Toch denk ik dat ze gewoon eens in de zoveel tijd gaat ‘shooten’ met verschillende outfits, er is toch niet altijd iemand beschikbaar om foto’s te maken?

Ik ga denk ik om 23u :sweat_smile::hot_face:

Haha, dat idee heb ik ook. Na een intervaltraining kun je toch echt niet meer leuk op de foto staan? Ik in ieder geval niet met een knalrood hoofd :sweat_smile:

Ik volg overigens hetzelfde clubje mensen, maar ook vrij veel onbekenden die een paar honderd volgers hebben. Dan voelt het wat minder “in scene gezet” en voel ik me ook direct beter met mijn onscherpe selfies die ik wel direct na de training maak. Al heb ik ondertussen wel geleerd dat je na een intervaltraining beter je gezicht niet in beeld kan brengen en je rug ook een mooi perspectief is :joy:

1 like

Daarnet 15km gerend in 1 uur en 18 minuten. Ik heb de laatste tijd zo’n gigantische runners high. Voel me vaak overdag mehh en dan ga ik rennen (met keiharde muziek op) en daarna ben ik zo gelukkig en blij :woman_shrugging:t3:

11 likes

blehhh, aan de andere kant is het ‘maar’ 3 km! ik ben ook zó benieuwd wat ik kan, ik heb niet heel goed getraind maar probeer wel elke week iets van 6x500 / 3x1000 te doen

2 likes

Bij japke zie je vaak dat ze foto’s recycled, maar bij Mo niet. Die maakt vtm echt elke run een foto

1 like

Ik vind run.with.grace ook leuk om te volgen. Is volgens mij nog niet genoemd

Ik ben aan het begin van de lockdown begonnen met een schema om 30 min achtereen te kunnen hardlopen en dat is vanochtend gelukt! Ik heb wel vaker pogingen gedaan tot hardlopen en was het na een tijdje altijd weer zat maar nu kan ik in een mooi bos/park lopen en vind ik het voor het eerst echt leuk :grinning:. En nu ga ik eindelijk nieuwe schoenen lopen want dat mocht ik pas van mezelf als ik klaar was met het schema haha. :running_woman::running_woman::running_woman:

11 likes

Wat goed!

1 like