Hardlooptopic

Fusion C3 voor tights

Net voor het eerst sinds september(!!!) weer een rondje gemaakt. 3km en helemaal bekaf nu haha. Wel aan een stuk, dus gewoon weer netjes opbouwen nu. In mei loop ik de Princess Run in Disney. 5 en 8km :princess:t2:

6 likes

Ja klopt, klote weer om te kijken helaas :joy:

Ja ik zit ook echt in een slechte tent. Ach , al blij dat ik zelf niet meeloop

Altijd leuk toch! Helaas is de run waar ik voor het eerst een 10KM deed er niet meer. Zou hem zeker anders nog eens doen. Succes alvast en hopelijk is beter weer dan dit weekend. :sweat_smile:

1 like

Wat leuk om weer mee te doen aan een evenement die ooit de eerste was. Veel succes en plezier alvast! :smile:

1 like

Zowel Schoorl en 2 rivers afgelast, slimme keuze denk ik.

Jammer dat ik net Mn bed uit was, voeten met vaseline had ingesmeerd tegen de blaren. Nu ben ik Mn bed weer in, Haha. Morgen maar even kijken of ik een duurloopje kan doen!

1 like

Jaa ik was er al bang voor. Ik ben blij dat ik gisteren de beslissing al had gemaakt voor mezelf. Welke zou je lopen?

Hier ook een loopje op de loopband straks :raising_hand_woman:, maar vind dat zooo moeilijk vol te houden haha. Ik pers er met moeite 5k uit, maar volgens mij zijn hier meiden die het veel langer volhouden?

Het langste dat ik het volhoud is een uur. En dan ben ik ook wel echt klaar. Ook omdat het hier in de sportschool altijd bloedheet is. Meestal doe ik bij slecht weer de langzame 45 minuten herstel lopen erop. Dan luister ik een podcast die zolang duurt. Succes straks.

1 like

Ohh, ik twijfel of ik zo toch een rondje ga lopen. De wind is stevig maar nog geen storm en heb de hele week niet kunnen sporten vanwege verkoudheid

1 like

2 rivers duo marathon, had er iets meer hoop op dat het door zou gaan omdat het niet aan de kust ligt

1 like

Mijn max is een HM, gewoon gaan. YouTube op, dan is het wel te doen. Al gaat het de ene keer makkelijker dan de ander. Morgen moet ik 18 lopen, bij slecht weer doe in die binnen.

2 likes

Haha @Love_story @Lovepink jullie zijn wel echt hardloopgoals hoor. Ik heb het 4km uitgehouden maar wel op 4:30 dus het was snel voorbij haha. Succes zeg met die 18!

2 likes

Ik heb vanmiddag een uurtje door de wind gelopen maar ik heb nu zulke pijnlijke benen haha. Had al last van mijn bil, bovenbenen zijn echt pijnlijk en onder voel ik ook wel. Zit nu al lekker in bad, zo maar wat tijgerbalsem erop. Heb helaas niks om even mee te rollen

Maar het lopen was wel echt lekker! Merk vooruitgang, super fijn

1 like

Ik heb vanmiddag ook een klein rondje gelopen. Voordat bekend was dat het zou gaan stormen had ik al gepland dat ik vandaag wilde. Toen ik hoorde van de storm dacht ik dan ga ik niet. Maar zag dat @Lovepink een rondje had gelopen, dus dat motiveerde mij om ook te gaan. Wel ingekort tot 4km ipv 5

2 likes

Het waait hier nog zo hard dat ik heb gekozen voor de ‘makkelijke weg’ 18KM op de loopband, na een uurtje een plaspauze (want deze loopbanden ‘kunnen’ niet langer aan 1 stuk door). In begin dacht ik even hoe ga ik dit overleven, laatste 4km had ik geen zin meer, maar toch gedaan. Heb netjes op marathon tempo gelopen zonder al te veel moeite.

Vrijdag vlieg ik naar Barcelona om daar zondag de halve marathon te doen!

6 likes

Wat maak je veel gave reizen voor hardloopwedstrijden!

1 like

Even een vraag! In augustus ben ik begonnen met start to run, wat ik niet heb afgemaakt. Mijn conditie is best laag, wat inhoud dat ik maximaal 10 minuten kan hobbelen ipv hardlopen. Hoe groot is de kans dat ik op 18 april 10km kan rennen voor KIKA. En hoe pak ik dat aan?

Of zal ik gewoon voor de 5KM gaan? Vind 10km echt wel een uitdaging, en een mooie afspraak met mezelf.

Je hoeft 10km niet aan een stuk te lopen! Je kunt ook je trainingen opbouwen naar 1-1:15 uur met elke zoveel minuten een minuutje wandelen ofzo. Dan kun je wel de duur van een 10km volhouden alleen niet aan een stuk. En het maakt echt niet uit als je er dan veel langer over doet dan wanneer je wel aan een stuk zou lopen. Het gaat toch om het goede doel.

2 likes