Ik ken eerlijk gezegd alleen die van het merk waar wij mee werken van Indola. Maar als je naar een kapper of groothandel gaat kunnen ze je daar als het goed is ook wel advies in geven. En op internet kun je ze vaak nog goedkoper bestellen dan bij de groothandel. Ik zou met zulke shampoo wel voor een kappersmerk gaan zodat er ook exht geen rotzooi in zit waar je het juist vet van wordt.
Omdat deze dus extra reinigend is, maakt hij je haar een stukje droger en voor vet haar is dat juist dus goed. Het is natuurlijk geen wondermiddel zodat je het nog maar Ă©Ă©n keer in de week hoeft te wassen, maar het helpt vaak wel om het ietsje uit te stellen of minder vet te laten ogen.
Ook volume poeder en droogshampoo laat het minder vet ogen, maar daar is het niet mee opgelost en niet iedereen vind dat fijn om te gebruiken.
Met vette haar of hoofdhuid is alles wat je haar of hoofdhuid droger maakt eigenlijk juist goed. En het is ook hoe verzorgende de shampoo, hoe sneller vet. Dus een intensive repair shampoo is veeel vetter dan een shampoo voor normaal haar. Ook hoe witter de substantie, hoe vetter. Hoe doorzichtiger de substantie hoe droger.
Edit: sorry voor mijn boekwerk