Haar/ kapsel topic

Waarom zouden extensions zo veel kosten?

Moet je hebben! Mijn haar blijft er een week goed stijl mee.

Ja goede extensions zijn al snel duur inderdaad :sweat_smile:. Gelukkig ben je er zo bij mee! Kan beter wat korter, gezond en toch mooi zijn dan dat het lang is maar heel ongezond.

1 like

Ehhh geen idee, nooit gehad. Het was dan 40 cm volgens mij en 125 stuks. Ik las op internet niet deze prijzen, weet niet of die prijzen incl zetten waren
 maar ziekelijk duur bij die salon dan

Ligt aan de kwaliteit, lengte, soort, merk, dikte per plukje, hoeveel je er nodig hebt, hoelang ze er mee bezig zijn en zelfs de kleur kan uitmaken.

Edit: voor 125 stuks van 40cm vind ik dit wel echt heel veel hoorđŸ˜±

1 like

Bedankt voor de tip, ik ga ernaar kijken!

1 like

Ahh dit vind ik echt super lief! Ik doe het heel graag :grinning:

2 likes

Ik heb m besteld! Ben benieuwd :grin:

Heeft iemand hier ervaring met Cellophane Sebastian? Mijn kapster heeft mij dit geadviseerd. Ik wil namelijk mijn haar graag een tintje donkerder maar geen zin om het te verven. Dit omdat ik niet om de zoveel weken weer moet verven vanwege uitgroei. Plus mijn hoofdhuid is extreem gevoelig dus ik kan ook niet tegen alles en hier reageerde ik goed op bij de allergie test.

Maar ben toch nieuwsgierig naar jullie ervaringen!

Ik heb het vaak gebruikt. Een keer bij de kapper laten doen en daarna thuis gedaan met behulp van tips van internet. Je haar wordt er heel mooi glanzend van en de kleur houdt best lang, en volgens mij beschadigt het je haar niet. Thuis doen is wel lastig want er moet warmte op, dus haar inpakken met vershoudfolie en zo’n 20-30 minuten met de fohn erop. Ik zou aanraden het bij de kapper te laten doen.

Een nadeel is dat het niet op je hoofdhuid “mag” komen. Als het erop komt gaat het er lastig weer af. Uitgroei bijwerken is dus moelijk.

Oh ja, en de tinten zijn erg warm vind ik, ik heb caramel brown en espresso brown gebruikt en er blijft altijd iets van rood achter in mijn haar als het er weer “uit” is.

1 like

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik heb ook best wat rood pigment in mijn haar. Dus daar moet ik wel mee oppassen want dat vind ik persoonlijk niet mooi! Als ik het ga laten doen zal dit inderdaad bij de kapper gebeuren. Ben zelf niet zo handig haha!

1 like

Mijn haar is echt heel veel uitgevallen (door stress) en nu heb ik eindelijk mn dikte weer terug alleen onderaan is het dun. Maar ja nu twijfel ik
 afknippen of zo laten. Vind kort haar niet staan maar ja zon dooie sliert onderop natuurlijk ook niet. Het komt nu tot het einde van mn schouderbladen. What to do

Wat vinden jullie van de (vloeibare) shampoo’s en conditioners van Lush??

Ik heb twee verschillende stukjes shampoo en een vloeibare conditioner. Ik vind die shampoos snel “vies” worden als in als je ze niet in een blikje bewaard wordt het net als een blokje zeep zo uitgedroogd. En vind ook niet dat het veel doet voor mn haar (ik had een voor volume en een met olie ofzo). Conditioner ook niet heel bijzonder dus ik ben afgehaakt.

1 like

Ze ruiken heerlijk maar zitten vol parfum, ik kan er dan ook niet tegen :confused:

1 like

@Rainbow @PrincessPeach oh hm dat is wel jammer. Ik zou sowieso een gewone vloeibare shampoo kopen, ik heb niet veel problemen met m’n haar (behalve snel vettig) maar wil graag wat natuurlijks gebruiken. Misschien koop ik gewoon eerst wel kleine flesjes!

Ja daar ben ik ook nog altijd naar op zoek. ‘Ontvetten’ my ass, maanden geprobeerd en heeft niet geholpen :unamused:

1 like

heb je al een shampoo zonder siliconen/sulfaten/parabenen geprobeerd? Ik was mijn haar normaal om de dag maar kan het nu een dag uitstellen hierdoor

1 like

@vaatdoek Lush is lang niet zo super natuurlijk als ze doen voorkomen hoor. Dacht ik in het begin ook maar dat valt vies tegen. Bovendien zitten de shampoo’s vol SLES en andere slechte dingen. Ik zou echt even op de ingrediĂ«nten lijst en kijken. Als he natuurlijk wilt dan zijn er denk ik veel betere alternatieven.

1 like

Heb je wel eens een deep cleansing shampoo geprobeerd? Dus extra reinigend?