Hmmm zelf geloof ik daar niet echt in.
Is je haar altijd al zo geweest? Verf je het?
Hmmm zelf geloof ik daar niet echt in.
Is je haar altijd al zo geweest? Verf je het?
Ja, daar was ik al bang voor. Nou ik had vroeger lang en dik haar, toen heb ik het tot iets boven mijn schouders geknipt en daarna is het nooit meer lang geworden. Dat is nu bijna 5 jaar geledenā¦ Nee ik verf mijn haren niet en fƶhn ze (maar) 2 x per week. Gebruik ook geen haarspray oid.
Ik geloof het ook niet maar in de Filippijnen gebruiken mensen paardenshampoo waarvan je haar gaat groeien. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat werkt maar een vriendin zegt van wel.
Dream Lengths is een illusie het legt puur een laagje om je haar waardoor je gespleten punten er beter uitzien en je dus minder snel je haar zou hoeven knippen. Je haar groeit er niet sneller/langer van.
Het kan wel interessant zijn om naar je voeding te kijken en je bloedwaardes. Wellicht heb je een tekort.
Daar heb ik helemaal niet aan gedacht, goede tip dankjewel!
Ik ben gewoon een beetje wanhopig, wil graag mooi lang vol haar hebben. Hahaha Ik ga misschien toch eens online zoeken naar paardenshampoo reviews
Ik heb echt in jaren niet zulk lang en mooi haar gehad als nu. Nu heeft dat ook te maken met hoe ik het verzorg (geen parabenen, sulfaten en siliconen, minder vaak wassen, Invisibobble gebruiken, minder verven, minder hitte etc), maar vooral met hoe ik eet denk ik. Ik eet nu meer dan een jaar veganistisch en houd streng mijn bloedwaardes in de gaten. Merk het ook aan mān nagels bijvoorbeeld.
Ik weet echt niet wat er mis is met mijn haar maar ik zie bij veel mensen dat ze geen knik in hun haar krijgen van een invisibobble maar bij mezelf is dit exact hetzelfde als met een gewone elastiek en krijg ik een knik. Hetzelfde met elastieken zonder metalen stukje
Wat doe ik mis?
Te strak misschien? Bij mij blijft er ook nog enigzins een deuk/knik in zitten, maar mān haar vormt heel makkelijk. Maar is wel echt beduidend minder dan gewone elastiekjes, en vooral een enorm verschil qua haarbreuk.
Hoe houd je je bloedwaardes in de gaten? En welke producten denk je dat een positieve invloed op je haar uitoefenen? Qua eten en shampoo?;p
Ik laat mijn bloedwaardes prikken eens in de zoveel maanden, beetje slecht verwoord van mij misschien, maar echt zelf er iets aan doen (behalve vitamines bijslikken als je tekorten hebt) kan niet natuurlijk haha. Ik eet onder andere echt heel veel (groene) groente en bonen en in combinatie met het op peil houden van al je bloedwaardes denk ik dat dat echt veel verschil maakt. Maar ik spreek alleen uit ervaring (en wat kennis die ik opgedaan heb) en ben geen professional natuurlijk haha.
Wat betreft haarproducten gebruik ik dus geen producten met sulfaten, siliconen en parabenen. Dus dat is allemaal een stuk milder voor je haar. Voor droog of beschadigd haar kan dat best een hoop uitmaken, vooral op de wat langere termijn.
Eigenlijk geldt dat denk ik voor al mijn āmaatregelenā, dat het allemaal op de lange termijn verschil gaat uitmaken.
Oh iedereen zo enthousiast hier over de steampod? Ik moet er elke dag opnieuw mee stijlen tenzij af en toe een uitzonderingā¦ En er zit ook al een soort brandvlek op. Ik vond hem in het begin veel beter werken precies. toen was ik ook echt onder de indruk.
Heb eens gekeken om terug te sturen maar was wel een heel gedoe blijkbaar dus niet gedaan.
Ben wel heeeel tevreden over mn babyliss digital sensor fohn.
Ik vond het ook niksā¦ Moest de dag erna inderdaad weer stijlen,wat me juist niet de bedoeling leek. Ik heb m weer doorverkocht
Nu het weer kouder wordt heb ik super vaak statisch haar. Heeft iemand tips voor goede producten? Heb trouwens wel snel vet haar
Hoop ook dat dit het juiste topic isš
Iemand nog tips voor goede shampoo en conditioner? Ik zoek iets zonder al te veel rotzooi erin. Ik heb super steil haal, wordt niet heel slecht vet, soms pluist het een beetje en nu in de winter wel soms last van statisch haar. Ik doe nu na het wassen niks meer in mān haar, is zoān leave in conditioner iets misschien?
Biotine en foliumzuur bijslikken helpt ook. Alle haargroeimiddelen van de Tuinen zijn gebaseerd op biotine. Je moet er alleen wel super veel water bij drinken anders heb je kans op puistjes.
Dit wil ik ook wel graag weten! Ik zoek producten die niet te veel chemische middelen bevatten maar dus ook niet meteen mega duur zijnā¦
Als je het weer weet Let me know! die olie ga ik proberen! Bedankt voor de tip
Ik heb aan de voorkant echt van dat babyhaar, maar het blijft niet bij kleine schattige stukjes, het babyhaar groeit uit tot lang haar, maar dan heb ik van die rare tussen lengtes af en toe. En zeker met buiten werken heb ik dan alleen maar dat haar dat precies recht omhoog staatā¦ ziet eruit ā¦
Hoe tem ik dit??