Heeft iemand ervaring met zo’n satijnen band voor krullen, wat je veel op tiktok ziet? En zo ja, waar heb je die gekocht?
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Ik vond er eentje op bol:
Ja dit vertelde laatst ook iemand aan mij idd! Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar vond haar haar wel redelijk in de krul zitten. Niet perfect, maar wel goed genoeg voor dagelijks
Ik weet uit ervaring dat het ook lukt door in vochtig haar van die rolletjes te maken (gewoon oprollen rond je vingers) en vast te zetten met een schuifspeldje. Dan aan de lucht laten drogen, speldjes er uit, haarlak er in, even uurtje wat uit laten zakken en voila.
Precies deze staat ook op Ali. Heb er één besteld, maar ondertussen naar de kapper geweest, dus mijn haar is nu te kort.
Ik heb totaal geen tip of advies maar omg het haar van die laatste foto vind ik echt prachtig!!
Ah oke kon je die behandeling direct ervoor of erna laten uitvoeren dan? Dat klinkt wel als een goeie! Echt bedankt voor alle tips, ik lees steeds nieuwe dingen en ik heb me jaren en jarenlang nooit hiermee bezig gehouden, dus ik wist echt zero.
Ik heb de steampod 2.0 en ik wil geen gewone stijltang meer. Ik stijl mijn haar nu 1-2x per week terwijl het met een andere stijltang dagelijks was… Daardoor is er ook minder beschadiging natuurlijk Het haar glanst ook meer heb ik de indruk. Echt een fijn ding, het geld zeker waard naar mijn ervaring
Tijdens het bleken doen ze het! Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het wordt tegelijk gedaan.
Kun je met de steampod ook krullen maken?
Jawel hè? Maar ik voel me zo saaaaai met m’n eigen kleur haha. Ik snap je helemaal met dat bijwerken. Ik ga ook elke 4 weken naar de kapper omdat het echt nodig is bij zo’n kort kapsel. Maar dat ben ik 16 jaar gewend, dus zo erg vind ik het niet meer.
@Indigo ja hè? Ik vind het echt sexy.
Ja dit heb ik geprobeerd, maar vond het niet mooi. Erg ongelijk en pluizig. Dacht dat het met zo’n satijnen band misschien wel beter zou gaan.
Verdorie, nu wil ik hem ook
Klopt, mijn kapster mengt het door de bleek/haarverf. Voor thuis heb ik de Olaplex nr 8 besteld. Bij de kapper is het net anders. Hele sterke dosering denk ik maar je kunt voor thuisgebruik ook olaplex kopen, als haarmasker of conditioner. Het doet iets met de verbindingen in je haar, herstellend en voedend (kan het niet zo goed uitleggen)
Ik heb een nieuwe föhnborstel nodig maar snap niet zo goed het verschil tussen een roterende en niet. Wanneer gebruik je die niet-roterende?
Die roterende zijn duivels, ik kom er altijd in vast te zitten.
Ja ik ben vrij handig met haar en föhnen enzo, maar die roterende dingen zorgen echt voor klitten
Ik heb niet eens gekeken naar het verschil van roterend of juist niet. Ik heb de b.r.u.s.h. 3.0 en vind die eigenlijk wel fijn! Lekker veel volume, blijft goed zitten en nauwelijks kans op klitten. Ik heb ook zo’n warmte ding voor op m’n airwrap maar die blaast echt alle babyharen overal naar toe
Deze heb ik ook, inderdaad een heel fijn ding!!