Ik koop toch telkens Kerastase volume, maar die is niet per se budget. En twee keer wassen achter elkaar helpt mij echt tegen een snelle vette aanzet.
Dat doe ik ook inderdaad! Maar dan gaat de shampoo zo hard haha, maar goed toch maar bij neerleggen en gewoon een minder goedkope optie.
Ik ga die eens proberen!
Je hoeft er wel echt maar heel weinig van te pakken, echt een 20 cent-druppel!
Heeft iemand nog tips voor een grijze haarverf die niet naar groen vervaagd? Het liefst wil ik een donkere kleur grijs die ook echt grijs blijft, maar vervagen naar paars of blauw is ook prima. De verf die ik had gebruikt was top, maar de punten worden nu dus groen-grijs
Kis in de kleur graphite of steel gray misschien? Die heb ik zelf in mn haar en zijn heel mooi!
Maar ik weet niet wat de ondergrond van je haar is waardoor het naar groen vervaagt misschien?
Ik had die steel grey gebruikt op bruin haar met blonde highlights. Op die blonde plukken worden de punten groen
Ah balen! Dan weet ik het ook niet helaas
Hebben jullie een tip voor haarmousse die je haar volume geeft maar het geen bos stro maakt (zoals de fles die ik nu heb)?
Volumepoeder ben ik geen fan van omdat het zo viezig voelt en je het er met wassen niet heel snel uit krijgt/klit.
Syoss Keratine!
Thanks! Nu ook 1+1 bij Kruidvat zie ik, dus ga ik proberen
Hele andere vraag, maar hoe gebruik jij mousse? Ik heb nog een fles staan die ik nooit aanraak en ik wil hem eens opmaken, maar ik heb eigenlijk geen idee wat je er allemaal mee kunt.
Ik heb haar met slag. Als ik gewoon meer volume wil, hang ik op zijn kop met nat haar en dan knijp ik er een tennisbal aan mousse in. Dan fohnen (zonder diffuser), op zijn kop. Als ik krullen wil doe ik ook een tennisbal mousse in mijn haar, maar dan fohnen (mét diffuser) op zijn kop.
Die eerste methode werkt voor mij alleen met fijne mousse, met de verkeerde krijg je stro of harde sprieten. Ik ben nu mousses aan het uitsluiten die niet goed werken.
Maar ik doe ook maar wat!
Thanks! Ik ga het eens proberen
Ik heb volgende week zaterdag voor het eerst van mn leven een professionele haarkleur afspraak staan. Moet ik mn haar daarvoor van te voren wassen?
Nee, beter van niet. Hoe vetter je hoofdhuid, hoe minder het prikt.
oh mooi, ik was mn haar altijd op zaterdag omdat t dan op zn vetst is. Goed gepland dan :’)
Ik ben op zoek naar een glansspray. Welke is jullie favoriet?
Ik ben van de week naar de kappert geweest en ben van blond naar rood gegaan. Ben alleen vergeten te vragen wat een goede shampoo is hiervoor. Is een shampoo van behoud van kleur (bv elvive) al voldoende of is het beter om een speciale shampoo voor rood haar te kopen?
Een goede kleur beschermende shampoo is idd een must zeker bij rood haar.
Zou zeker een kappersmerk aanraden ipv een drogist shampoo. Sowieso gaat rood veel terug lopen zeker in het begin vanwege de blonde ondergrond. Vind zelf L’anza een fijn merk of Maria Nela
Ik gebruik altijd de keune color protect als ik mijn haar weer eens rood heb laten verven. Maakt enorm verschil met gewone shampoo.
Kan je bij de kapper kopen of op de website, en is dierproefvrij, ook belangrijk voor me.