Haar/ kapsel topic

Ah ja goed gedaan, misschien was dit wel een neppe …

1 like

Zo zag hij er niet uit. Zou wel heel erg zijn! Zat ook een mooi boekje en kaartje van Chi bij. Maar goed, je weet maar nooit.

1 like

Mijn chi (jaar of 5 oud ofzo) sluit ook niet helemaal aan. Ik druk ‘m altijd extra op elkaar als ik stijl. Dacht dat dit zo hoorde bij deze tang maar voel me nu met terugwerkende kracht een beetje genaaid :sweat_smile:

Kan ik iemand blij maken met Lucovitaal haarvolume vitamines? Het potje is nog helemaal dicht. Ik kan ze op dit moment niet gebruiken omdat mijn hele lichaam wordt onderzocht door coeliakie (viamines enzo). Dus ik wil niks slikken. En vind het zonde dat het potje hier maar staat te staan. Alleen de verzendkosten zijn prima, anders gaan ze de prullenbak in.

Ik gebruikte de laatste jaren de volledige olaplexlijn, met de nr 2, 6,7 kom ik nog wel een hele tijd toe. Maar zoek voor shampoo en conditioner een budgetvriendelijker alternatief of dupe. Ik heb haar dat snel droog is en ook vrij snel klit. Dus graag iets voedend en ontwarrend met goede bestanddelen. Iemand een idee?

Ik zou dit wel willen proberen! Heb je ze nog?

Ja ik heb ze nog. Stuur me maar even een berichtje!

Was je nieuwe wel goed aangesloten?

Ik heb precies dezelfde tang vandaag binnen gekregen maar sluit dus ook niet aan en twijfel om te ruilen.

1 like

Hi!
Heeft iemand hier ervaring met een “half lange Bob” met grove krullen. Maar dan dus als permanent?
Ik doe m’n haar regelmatig ongeveer zo, maar ben gerust 15-20min zoet er mee… er zit van nature een rare slag in, dus ik haal eerst de stijltang er door en dan de Krul tang (of Krul met de stijltang) en ben er gewoon te lui voor.
Maar kan dit een beetje fatsoenlijk met een permanent :face_with_monocle:

2 likes

Iemand enig idee hoe je van lichtblond naar strawberry blond kan gaan thuis? Welke kleur moet je dan nemen? Iemand ervaringen met bepaald merk enz

Ja ik, maar deze krullen/slag kun je (helaas) niet krijgen met een permanent. Dat zijn echt kleinere krullen, zelfs de grofste versie. Het zit dan ook niet zo netjes.
Als je voor een grof permanent gaat heb je eerder zoiets:

Zo ik heb deze tip van de week gevonden en die bond smoother is echt fantastisch! Wonder spul. Dus ook al was de vraag niet van mij, bedankt voor de tip!

1 like

Ik ga morgen weer voor een lange bob. :cold_face: Jaar of 3 geleden ook gehad en was er toen erg blij mee, maar toch weer spannend om een centimeter of 10/15 af te laten knippen.

6 likes

Jaaaa leuk :raised_hands: Vind het ook altijd weer spannend, maar daarna denk ik elke weer dat ik dit veel eerder had moeten doen.

2 likes

Ja daar was ik al bang voor :see_no_evil:. Dus … dan toch maar een half uur eerder m’n bed uit :joy:

Heeft iemand al eens de haren laten knippen met een warmte schaar?
Ik moet over 2 weken naar de kapper en dan gaat ze me knippen met die schaar

Ik ken het niet, wat zou dat doen dan?

Het is nu meer een bob dan een lange bob :frowning:
Kapster had niet helemaal netjes geknipt dus er moest meer af om het recht te trekken. Vind het een beetje slikken hoe kort het nu is… maar goed, groeit wel weer aan.

1 like

Het verzegelt de punten en zou daardoor gespleten punten meer tegen gaan. Ben heel benieuwd of ik verschil ga merken

1 like

Mijn zwarte haarverf (pakje) blijft niet zitten. Nu overal oranje vlekken in mijn haar :frowning: maar nog keer verven lijkt me geen goed idee. Uitgroeien dan maar?