Waarom twijfel je? Als je bang bent dat het afgeeft op het kussen oid kan je altijd gewoon een eigen kussensloop meenemen! Of ben je bang dat het dan snel weer verkleurt door zwemmen oid?
Dat tweede… dat het een reactie krijgt met chloor ofzo.
Cavia’s hebben prachtig haar
Misschien een extra laagje conditioner in je haar doen voordat je gaat zwemmen (als je het wel ni wilt verven)?
Ik gebruik het masker een aantal maanden. Het is geen wonder middel, maar mijn haar pluist nu wel een stuk minder. Gebruik het wel na elke wasbeurt, was mij haar om de 5 dagen. Gebruik na het wassen een klein beetje conditioner en op handdoek droog haar breng ik een pompje van K18 aan.
Ah ja! Het kan inderdaad gebeuren dat geverfd haar iets groen uitslaat na het zwemmen, de suggestie van @chasingrainbows is inderdaad een goeie! Olie zou ook nog kunnen. En als je zorgt dat er voldoende rood pigment in je haar zit is de kans op groen uitslaan ook al een stuk kleiner (: Mocht het toch gebeuren is het zeker op donker haar redelijk makkelijk te fiksen met een warme toner, dus als jij je prettiger voelt als je haar weer geverfd is zou ik het gewoon lekker doen!
Jep zit rood nu in mijn haar. Moet goedkomen dus.
Ik weet niet welke mousse en shampoo (en andere producten) je gebruikt maar het zou kunnen dat je build-up van producten in je haar hebt waardoor het zwaarder wordt en minder goed de krul/slag vasthoudt. Als dat het probleem is kan je in theorie kiezen voor een meer heavy duty shampoo maar ik zou zelf eerder kijken naar producten zonder ingrediënten die vaak build-up veroorzaken. Dan kan je ook gelijk een sulfaatvrije shampoo gebruiken waardoor je haar minder uitdroogt! (Sulfaten heb je nodig om bijvoorbeeld siliconen uit je haar te krijgen). Als je googlet op Curly Girl producten zijn er talloze lijstjes te vinden van milde shampoos en producten die daarmee compatibel zijn. Mocht je hiervoor gaan is het wel goed om nog één keer een heftigere shampoo te gebruiken om de build-up uit je haar te krijgen.
En wat betreft product zou je ook eens gel kunnen proberen in plaats van mousse, is natuurlijk wel zwaarder maar heeft ook een sterkere hold.
Ik vind dit zelf wel een handig lijstje voor niet al te dure producten die dus geen siliconen ed bevatten, en shampoos zonder sulfaten enzo:
Thanks! Ik heb echt stijl haar, dus gel etc zoals CG zie ik niet zitten, maar ga idd eens kijken voor die buildup en een andere shampoo.
Bedankt ook allemaal voor de aanmoedigingen van laatst ik heb mijn haar kort geknipt, tot op ongeveer kaaklengte. Ben nog nooit zo blij geweest met een kapsel, het staat me gewoon super goed haha.
Ik zit te twijfelen om mijn haar in een lange bob te knippen, maar mijn haar is van zichzelf best recht en ik vind het vooral heel mooi met van die casual krullen/beach waves.
Zoiets als onderstaande plaatjes. Hebben jullie ervaring met zulke krullen maken, blijft dat een beetje zitten en is het veel moeite? Hebben jullie misschien tips qua fijne tutorials of krultangen?
Dit soort krullen/slag krijg ik het beste met een stijltang! Is wel even ingewikkeld om onder de knie te krijgen, maar zodra je het kan is het wel makkelijk en snel imo.
Ik heb al jaren deze lengte en maak bijna dagelijks zo’n slag er in. Ik kan het alleen niet zoals hierboven beschreven met een stijltang, ik krijg het echt niet voor elkaar haha!
Ik gebruik daarom een krultang zonder klem, ben echt in minder dan 10 min klaar.
Stijlen van dit kapsel is echt makkelijk. Zo te lezen met verschillende krul of stijltang. Ik vond het heel makkelijk met een krultang die een klem heeft. Als je tijd en zin hebt zou je op YouTube kunnen zoeken op kaley melissa. Ik kon het zo gauw niet vinden. Zij heeft goede tutorials
Ik ben op zoek naar een haarmasker/conditioner die je ook boven in je haar kunt aanbrengen, bijna op je hoofdhuid. Mijn probleem is dat mijn haar daar dus heel gauw klit en niet zozeer in de punten.
Iemand enig idee of zoiets bestaat zonder dat je heel vet haar krijgt?
Ik gebruik Yari green curls hydrating conditioner, ook bovenop en krijg er geen vet haar van! Ruikt lekker en je krijgt er zacht haar van, maar mn krullen blijven ook zitten.
Ik heb gister m’n haar bruin laten verven bij de kapper (spoeling, semi-permanent), ben er echt heel blij mee maar er zit een tintje rood in dat je alleen ziet als de zon erop schijnt. Kan ik dat tintje eruit wassen met een shampoo? En zo ja, welke?
Welke gebruik je?
Max pro!
En welke dikte? Ik heb alleen zo’n Remington pearl wand en blijft wel goed zitten maar het zit dan altijd wel pas mooi na drie uur (maar ligt wss aan mijn skills )
De middelste maat, dat is 25 volgens mij. Remington Pearl wand heb ik ook maar is voor mij teveel krul, wil echt grove slag en dat lukt met deze goed