Heeel mooi, donker staat je goed!
Thanks! Ben ook blij . Alleen nog even morgen afwachten wanneer ik zelf mijn haren doe haha altijd anders
Cool! En wat een leuke top heb je aan. Waar is die van?
Van de Costes Ik zie alleen hem niet zo snel meer op de website staanā¦ maar in winkels hebben ze soms nog wel eens wat liggen wat niet meer op de site staat volgens mij
Super mooi!! Om wat voor kleur en soort kapsel (laagjes?) heb je gevraagd? Goede inspiratie voor mijn kappersbezoek binnenkort
Ohh exact welke kleur zou ik niet weten. Een mix van een hele donkerbruine assige met wat donkerbruin met goud erin! En qua kapsel zeg maar laagjes vanaf je kaaklijn en dan wat ronder geknipt maar geen laagjes achterin mijn haar.
Ik krijg hierdoor helemaal zin om wat anders te doen met mijn haar. Naar welke kapper ben je geweest? En heeft iemand nog tips voor goede kappers in omgeving Haarlem?
De dames (zit sinds kort trouwens ook een heer) bij Draag.baar in de Warmoesstraat
Poelgeest kappers! Zit in Zwanenburg!
Mijn haar valt normaal wel met wat slag, vooral de kortere plukjes. Hoe het met dit specifieke kapsel precies valt weet ik nog niet. Denk dat het mooiste met de fohnborstel is Ć³f steilen. Hiervoor had ik langere curtain bangs (op de foto helemaal uitgegroeid al) maar dat was echt teveel moeite en was zonder fohnen echt niet mooi. Denk dat dit zonder fohnen wel al beter zit van zichzelf.
@ferris lifestyle salon & spa in Almere! Heel tevreden, je krijgt ook een stoelmassage, handmassage en hot stone in je nek. Echt ontspannend hah.
Mijn natuurlijke haarkleur is donkerbruin en ik heb enkele highlights. Ik wil graag nog net iets donkerder gaan voor de herfst. Kan dat bij de kapper met een spoeling? En krijg ik na een tijd dan mijn natuurlijke kleur en highlights terug?
Heeft iemand ervaring met het merk K18?
Op Insta zag ik een vrij spectaculair filmpje van herstel hiermee.
Maar het bevat als 2e ingrediƫnt alcohol denat en dan propylene glycol. Die eerste met name, is toch juist uitdrogend voor je haar?
Ik zit in een dubio:
Ik had vorig jaar 40+ cm eraf gesnoeid en nu weet ik niet wat ik wil.
foto
Dit is mijn dikke haar natuurlijk opgedroogd ongekamde haar en de langste plukken komen nu net geen 10 cm over mijn schouder.
Het is dus vergelijkbaar met dit:
zal ik het laten aangroeien dan is het eind dit jaar vast
Of het er afhalen
Ik weet het niet.
Knippen, zou alleen de pony wel ietsje langer doen dan bij die roze coupe.
Ik wil een nieuw tjapsel maar ik weer niet wat. En telkens als ik op pinterest iets intyp kom ik allemaal hollywood kapsels tegen. En ik ben te lui om te fohnen.
Heeft iemand goeie zoektermen of een site met voorbeelden ofzo.
Ik denk dat dat korte kapsel met jouw krullen echt super tof staat. Volgens mij gaat het ook mooi staan bij de vorm van je gezicht. Heb je het eerder zo kort gehad als op de foto met het roze haar? Wanneer je nog niet klaar bent met kort haar in het algemeen zou ik altijd voor knippen kiezen, omdat je anders zo veel moeite doet het te laten groeien en het vervolgens er alsnog snel afknipt omdat je toch weer kort wil.
Iemand ervaring met extensions van Jennifer hoeve?
Oooo ja ik zou het laten groeien!!ā Maar vooral doen waar jij je goed bij voelt, afknippen kan altijd nog en laten groeien duurt langer
Ik regelmatig grove krullen / slag in mijn haar, maar de laatste tijd blijft nikssss zitten. Na een uur of twee is alles uitgezakt. Dacht dat het kwam omdat mijn haar te lang was, maar nu het korter is heb ik nog steeds hetzelfde probleemā¦
Ik gebruik nu voor het stylen mousse, hebben jullie nog meer tips?
Ik wil mijn haar zwart verven maar ga over 2 weken naar centerparcs. Kan dit gewoon? Ik wou er eigenlijk mee wachten tot na de vakantie maar het kan eigenlijk echt niet meer. Mij vriend noemde mijn haarkleur nu caviakleur