Ik zie er ook niks geks of verkeerds aan, misschien dat je hem nog iets te geknipt vindt ofzo?
Ik vind het leuk! Hoelang geleden heb je het laten knippen? Misschien inderdaad wat @Krabsalade zegt, dat het nog iets te geknipt voelt. Of misschien te vol? Vind ik niet hoor, het past goed bij de rest van je kapsel.
Vorige week al. Ja, ik weet het dus niet… Ben er gewoon niet zo tevreden mee
Misschien dat hij teveel in “stukjes” verdeeld is? Nu zie je 3 grote stukken ipv sprietjes of 1 geheel.
Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar hoop dat het een beetje te snappen is
Ja ik snap je! Maar ik kan het wel ‘plat’ kammen maar als ik dan 1x adem zit het weer zo. Maar misschien is dat het wel hoor
Ik ben gisteren van blond/grijs geblondeerd haar naar donkerbruin/aubergine gegaan en ik moet zoooo wennen en weet niet zo goed wat ik er van vind
Ja dat moet ook kunnen. Ik zou de gewoon even bellen voor een passende opslossing
Na 10 maanden uitstel eindelijk mijn haar weer geverfd.
Ik was een beetje klaar met uitgroei moeten bijwerken dus ik heb de bovenste laag van platinum blond via koper geverfd in dezelfde donkerbruine kleur als m’n uitgroei en de onderste laag gebleekt zodat ik daar felle kleuren op kan smeren zonder last van uitgroei te hebben!
Ik heb binnenkort een bruiloft en het lijkt me leuk om dit met m’n haar te doen:
Ik heb dezelfde lengte en een krultang, maar ik snap niet hoe de vlecht in elkaar zit en hoe ik dit na kan maken haha. Heeft iemand misschien een idee hoe dit heet of hoe je dit maakt? Ik heb op youtube gezocht op braided half up half down hair, maar dan vind ik vooral veel vlechten die er vrij stijf uitzien.
Ja, maar als je wat stugger haar wilt is dat meestal wat je wilt (toch?) Althans, ik wel haha
Ah jaa dit lijkt er zeker op, dankjewel! Als ik de plukjes wat losser maak denk ik dat het goed in de buurt komt van de foto
Ik vond dit filmpje ook nog. Dit is meer gedraaid in plaats van gevlochten. Daardoor is het ook wat losser. Ik zocht trouwens via afbeelding zoeken en daarna zag ik de term crown braid en half up crown braid, misschien heb je daar iets aan.
Ja, studio1 in Groningen is echt goed! (Marieke).
Heb gisterenochtend meteen gebeld en mag volgende week terug langskomen (beetje lang wachten maar ik werk overdag natuurlijk dus dan zijn de opties voor haar ook beperkt). Ze zei niet wat ze gaat doen en was erg gehaast dus ik hoop dat het goedkomt
Ben in ieder geval blij dat ik gewoon gebeld heb en ze reageerde ook gewoon luchtig dus dat was fijn!
Ja klopt, en als je het uitwast is dat droge dan weg. Ik heb wel eens van een andere merk gebruikt maar dan bleef m’n haar echt touw.
Oh dat weet ik niet zo goed. Ik heb sowieso een andere definitie van mooi haar dan andere mensen haha, ik hou van mat en droog niet van glad en glanzend
Oke, ga het proberen, hou wel van iets rommelig. Thanks
Iemand hier ervaring met shampoo van oway?
Ik heb laatst een sample mee gekregen van m’n kapster en daar kon ik twee keer mee wassen. Beviel me wel, maar heb wel eens vaker dat ik na na wat vaker gebruiken wat minder enthousiast ben… dus ben benieuwd of iemand hier oway heeft gebruikt!