Haar/ kapsel topic

Ik ga vandaag naar de kapper en wil best een kort koppie, spannend! Nu sms’te de kapper dat ze 10 min te laat is, maar ze is er nog steeds niet:((( stress, ben echt bang dat ze gaat haasten om tijd in te halen 🥲

Word je haar hier niet heel droog van?

Heeft iemand hier toevallig een goede tip voor een kapper die goed kan opsteken in Groningen? Ik heb in september een event waarvoor ik dat graag wil laten doen. Alleen ik vind opsteken/krullen al snel truttig of stijf, dus zoek iemand die dat een beetje hip kan. Zat te denken aan een mooie paardenstaart of knot, beetje a la hieronder (ik ga zelf ook in pak):

2 likes

Dat spul van Directions is echt heftig gepigmenteerd zeg :open_mouth: Ik had een mini beetje cerise en een mini beetje lavender gemixt met m’n haarmasker en na 30 seconden was het FEL roze. Heb toen zo’n 8 keer m’n haar gewassen met 1000 en 1 douchegel van m’n vriend en nu is de kleur mooi zachtroze/lila. Haha nou dat weet ik dat vast voor de volgende keer. Ik heb echt maar een heeeeel klein beetje nodig.

4 likes

Hellup ik kom net van de kapper en ben niet tevreden maar ben een poeperd die niet durft te klagen

Ik liet vorige keer lichte lokken in mijn donkerbruine haar doen, beetje onderstaand idee:

Nu ging ik voor een touch up en heeft haar collega er een soort van ombre(?) van gemaakt maar dan heel lelijk, de onderste 10 cm van mijn haar zijn oranje (ipv lichtbruin zoals ik vroeg en ze vorige keer ook gedaan had) en het is dus echt veel te licht ten opzichte van de bovenkant die echt donkerbruin is.
Kan ik hier zelf iets aan doen?
Ik weet wel dat de collega nu vroeg aan we bazin of er een toner in moest en dat hebben ze uiteindelijk niet gedaan… kan het daaraan liggen? En kan je dat achteraf nog doen om het te corrigeren? :cry:

Edit: in mn hoofd zie ik er nu dus zo uit:

Ik zou terug gaan hoor! Dit is denk ik wel op te lossen met een toner.

4 likes

Misschien niet het antwoord dat je wilt horen maar, ik zou toch even bellen.

Rond maart/april toen alles weer open ging was ik, en nog een aantal forumleden, niet tevreden en zijn allemaal goed geholpen. Misschien helpt het om dat even terug te lezen?

6 likes

Kan dat ook achteraf, wanneer ik mn haar al gewassen heb tussendoor? Ze zijn ondertussen al gesloten en morgen en maandag gesloten…

Ja denk het wel hoor! Ik ga ook soms naar de kapper alleen voor een toner & dan is het dus ook niet diezelfde dag gekleurd.

1 like

Ik vind beauty avenue heel fijn (en hip😛). Heb m’n haar daar nooit op laten steken maar wel eens bruidskapsels van ze gezien, heel leuk en van deze tijd zeg maar.

1 like

@Marsepein hoe is het met je haar?

Is gelukkig goed gegaan :sweat_smile:Kapper kwam wel een beetje chagrijnig binnen, maar ze heeft echt goed geknipt!

1 like

Ja dat kan gewoon! En anders kunnen ze er lowlights inzetten om de balayage wat minder te maken. Gewoon dinsdag bellen als ze weer open zijn. Moet geen probleem zijn een paar dagen later!

1 like

Ik had jaren geleden ook een veel te harde ombre donkerblond-witblond en ben toen ook pas na het weekend terug gegaan, hebben ze er wat lowlights van m’n eigen haarkleur ingezet en toen zag het er 100x beter uit.

2 likes

Ik ben bang dat ik het nog steeds niet mooi ga vinden als ze het fixen, zou ik ook gewoon alles in mn eigen kleur eroverheen kunnen laten verven (donkerbruin)? Ben zelfs aan het overwegen om de onderste 10cm er zelfs te laten afknippen haha elke keer ik ernaar kijk vind ik het lilleker worden :cry:

Dat is ook lekker! Hoor je dan bij de lob club?

Ik ben dus niet tevreden over mijn pony maar ik kan de vinger er niet op leggen waarom. Zien jullie iets raars? Even een random foto hoor

1 like

Een lange lob zou dat dan zijn :biggrin:

Een llob, :rofl:

2 likes

XLob

Nee ik vind het je heel goed staan.