Kippekontje!!!
Hahhaa wat?
Haha zo noemden (noemen?) ze de achterkant van zoān kapsel. Google maar op āhaar kippenkontjeā, dan zie je veel vergelijkbare kapsels. Meestal wel een schuinere bob dan jouw plaatje, met echt een opgeschoren onderkant.
Oh god als ik dat google, krijg ik vooral āmag ik de manager spreken?ā-kapsels. Ga bij de kapper duidelijk zeggen dat ik er niet als een Karen uit wil zien.
Ik denk dat dat wel goed komt hoor! Die stijl is ook meer van vroeger. Ik heb dat als kind eens gehad š„²
Ik had ook altijd een kippenkontje, was juist hip en vrolijk als kind
Vandaar je forumnaam?
(Oh damn, een kikker is geen kip, Tante Betjeā¦)
Ik heb dus altijd dat mijn haar best lang wordt (tot halverwege kin-borsten), maar dat ik het dan saai vind worden. En nu heb ik dus het idee om zoān bob te nemen, dit lijkt me serieus zoooo cool.
Ik vind het super spannend, want ik ben bang dat ik spijt krijg. Moet het even hier kwijt, want voor mijn vriend is het zo simpel als āals je kort wilt knip je het toch afā, maar ik denk dan helemaal: ik wilde dit lange haar al zo lang, maar ik wil ook niet iemand zijn wiens zelfvertrouwen helemaal van het haar afhangt en ik vind dit korte suuuuper cool, maar weet niet of ik daar zelfverzekerd genoeg voor ben. Zucht, ik maak dit zo moeilijk. Iemand advies?
Ziet er prachtig uit! Kan je advies vragen bij een vaste kapper? Mijn kapper kan altijd goed vertalen of het bij mijn gezicht en nek past
Heel mooi, denk idd advies vragen aan je kapper. Of misschien een tussen stap en eerst een lob nemen, als je dat mooi vind.
Ja ik ben dus een beetje bang dat als ik voor een ācompromisā ga en het half doe, dat ik dan juist niet blij ben omdat ik vaak tussenlengtes een beetje moeilijk vind. Nu denk ik: okĆ©, go short or go home. Gewoon statement, of niet haha. Maar goeie, ik ga sowieso even advies vragen!
Super gaaf! Ik zou het inderdaad even met je kapper bespreken
En mijn āstok achter de deurā om het Ć©cht kort te knippen een tijdje terug: haar doneren! Als je het niet mooi vindt groeit het vanzelf weer aan, maar maak je er wel iemand anders blij mee
Oh kan dat met deze lengte al?! Zal ik es uitzoeken, dat zou wel gaaf zijn
Mijn haar was de laatste keer ook ongeveer halverwege kin-borsten en heb toen 25cm gedoneerd! Het verschilt een beetje per stichting of ze dat accepteren (de haarstichting wil bijv. minimaal 30 cm).
Ik heb hier ook heel lang over getwijfeld, omdat ik best wel gehecht was aan dat veilige lange haar. Inmiddels geknipt en ik ben er heel blij mee! Moest in het begin wel heel erg wennen, maar ik ben nu helemaal om. Ik herken ook heel erg wat je schrijft over je haar icm zelfvertrouwen en ik kan echt zeggen dat ik dat opeens helemaal heb losgelaten. Kom voorheen heel erg bezig zijn met of mān haar wel mooi zat enzo, en nu boeit het me gewoon niet meer zo?
Oh wat goed! Ja het lijkt dan alsof je je zelfvertrouwen ineens uit iets anders moet halen ofzo? Ik heb het altijd lastiger gevonden me sexy te voelen met kort haar, super dom maar ja. Terwijl ik veel andere vrouwen met kort haar juist veel cooler vind. Wat voor soort kapsel heb jij nu?
Heel herkenbaar! Ik heb nu een bob iets langer dan jouw plaatje.
Heeft iemand trouwens een tip voor fijne producten (shampoo, texture spray) om wat stugger haar te krijgen? Mijn haar is best wel glad en stijl van zichzelf, maar ik wil het graag wat minder ānetjesā hebben.
Gewoon doen ik heb in een jaar 2 x 20 cm cm afgeknipt en er geen spijt van gehad.
Ik vond Kevin Murphy style resort fijn, toen ik een stuk van mān haar had laten afknippen. Daardoor viel het niet gelijk slap langs mijn gezicht.