Haar/ kapsel topic

Ik heb directions pastel pink gehad, maar heb het gemixt met een klein beetje groen (tip van m’n kapper), zo werd het een wat interessantere kleur ipv zo fel pastel, wat meer “natuurlijk” :smiley: mocht je dat ook leuk lijken

Hier is de kleur
image

2 likes

ooo zo lijkt die echt perfect!
heb je dan gewoon een groene van directions gepakt?
maar als je groen gebruikt dan heb je denk ik net zn troep in je haar als met het blauwe of niet?

Ja, ongeveer 90% pink pastel en 10% groen vn directions, goed mengen.
Hoe bedoel je net zo’n troep?

1 like

Met troep doel ik op het blauwe wat er niet uit te krijgen is!

oh zo, mijn probleem was juist dat het roze er heel snel uitging :stuck_out_tongue: dus nee! :slight_smile:

1 like

oo ik heb er nu zoveel zin in haha.
sorry dat ik je stalk maar heb je dan

of

gebruikt :thinking:

1 like

haha is niet erg hoor, appelgroen!

2 likes

Vraagje! Ik heb in april mijn haren flink stuk blonder laten verven, maar het echt ‘frisse’ blond is er een beetje vanaf. Vage omschrijving misschien haha! Maar is er een shampoo die blond haar weer wat kan laten opleven? Geen zilvershampoo, dat was geen succes want wil het liever niet koeler.

Of is het nu weer tijd voor een toner of andere behandeling bij de kapper?

Wat is een fijne shampoo die je bij de drogist kan kopen? Heb meestal shampoo van de kapper, maar is best duur, dus wil graag iets goedkopers proberen.

1 like

Geen drogist maar ik vind deze erg fijn:
https://www.hollandandbarrett.nl/shop/product/dr-organic-moroccan-argan-oil-shampoo-60003977?skuid=003977

3 likes

Ik gebruik zelf altijd Kerastase, maar als ik skere tijden heb, dan koop ik deze. Vind het echt de beste drogisterij shampoo.

3 likes

Kerastase gebruik ik ook altijd inderdaad! Ga deze eens proberen dan.

1 like

Dit is ook echt top spul

1 like

Iemand dé tip voor deze 2 type haarspeldjes?

Deze zoek ik, die goed blijven zitten/niet glijden. En die ook veel haar kunnen vasthouden zonder dat het meteen een mega clip is?

En deze, die niet wegglijden, waar ook geen pootjes afbreken na 2x dragen?

Beiden in zwart of donkerbruin.

Ik weet dat ze overal te koop zijn, maar ze zijn altijd zo zwak/waardeloos.

1 like

Ik heb gisteren mijn haren gewassen en het is nu alweer vet?! Hoe dan :sob:

Geen tips, maar wel herkenning helaas. Ik heb nog niks gevonden wat voor mijn haar werkt.

2 likes

Zou het kunnen dat je veel met je handen door je haar gaat? Of misschien is je shampoo te zwaar/voedend, of gebruik je (teveel) stylingproducten dichtop de hoofdhuid? Ik merk bij mezelf dat dit dingen zijn waar mijn haar dan snel vet van wordt. Kussensloop vaker verschonen werkt ook; als je ‘s nachts allerlei vette creme op je gezicht smeert en dan ‘s nachts met je haar over datzelfde kussen beweegt wordt het ook sneller vies. Dat is een theorie die ik zelf heb verzonnen trouwens :joy: maar mijn kussensloop om de dag verschonen zorgt dat ik langer met mijn haar doe.

1 like

@Filia voor mij helpt andere shampoo heel erg. Heb er nu eentje van kapsalon, gebruik m nu 1,5jr en merk echt dat mijn haar langzaamaan minder snel vet is

Jaaa, ik gebruik er ook 1 van de kapsalon maar ik krijg daar echt vet haar van. Ik had hiervoor een shamppo van een andere kapsalon en daar kreeg ik dus geen vet haar van, dus ik koop die wel weer.

Ik heb die klemmetjes van Zenner, die hebben een beetje rubber waardoor ze niet glijden. Gewoon bij de drogist gekocht en tevreden mee

5 likes