Haar/ kapsel topic

Succes! Ik denk dat ik het zometeen zelf ook even ga doen.

1 like

Heb je nog een specifiek merk gebruikt aan blondeerpoeder?

1 like

Ik heb nu nog wat van Kis in huis, dus dat ga ik gebruiken. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt welk merk je gebruikt.

2 likes

Hebben mensen hier ervaring met kleur uit je haar krijgen thuis? Ik heb zo’n ontkleurmiddel gekocht maar vind het een beetje eng! Ik heb natuurlijk donkerblond haar en het is nu rossig rood. Ik verwacht geen wonderen maar ben bang voor groen haar :grimacing:

hooolymoly ik denk dat ik het ongv 10 min heb laten zitten voor het eruit wassen en het is nu (oke het is nog nat) al een stuk minder. moet zeker nog een keer doen.
Met een weekje een tweede keer of maakt dit niet uit qua wachten etc?
Sorry ben echt een pleb!

Fijn dat het al minder is! Ik weet niet of je moet wachten, misschien weet @Rozecoupeschaar het? Ik zou het nu in ieder geval lekker verzorgen met een masker.

1 like

Zelfs mijn kapper had er moeite mee om rossig haar terug naar blond te krijgen. Zou eerder bang zijn voor oranje haar, want die rode pigmenten blijven echt zo hardnekkig in je haar zitten. Je krijgt alleen groen haar als je van blond naar bruin gaat.

1 like

Ik zou even aanvoelen hoe je haar voelt. Is het heel droog na de wassing zou ik het zeker 2-3 weken rust geven (hoe langer hoe beter). Denk je dat je haar het nog wel aan kan omdat het nog gezond aan voelt dan kun je het gerust nog een keertje herhalen. Wel inderdaad goed verzorgen met een masker of zo.

1 like

Oo kijk! Ik heb het niet op de hoofdhuid gedaan. Enkel dus het haar. Maar het voelt echt super zacht. Laat ik er voor de zekerheid nog even een weekje tussen. Dankjewel dames @pastelzwart

1 like

Iemand een tip? Ik heb steil haar tot stukje over mijn schouders. Redelijk veel haar, maar wel slap zonder volume. Nu ben ik opzoek naar kapsels voor steil haar met iets meer laagjes (wil niet teveel afknippen), maar of ik kom echt jaren 90 kapsels tegen of mensen met steil haar die er een krultang doorheen gehaald hebben. Ziet er leuk uit, maar wil een voorbeeld hoe het eruit ziet zonder dat. Waar kan ik goede voorbeeld kapsels vinden?

1 like

Pinterest!

2 likes

Ik heb ook lang stijlhaar, en heb er lange laagjes in laten knippen. Scheelt al heel veel

1 like

even een long shot maar wellicht iemand die een tip heeft om aan Arctic te komen nu? Attitude heeft niks, ze shippen niet naar NL (Net nog een keer gecheckt)
of wellicht een soort gelijke kleur?

Misschien kun je kijken of directions of crazy color een vergelijkbare kleur heeft?

Ik wilde eigenlijk eens wat anders proberen dan Directions, maar ik denk wel dat het die weer gaat worden en ik Arctic voorlopig maar gewoon moet vergeten :frowning: had hier een soort van laatste hoop qua tips.

Ohh zo! Ik weet het verder ook niet helaas. Indola heeft wel een gekleurde conditioner in roze maar die is echt niet heel sterk gepigmenteerd vind ik zelf helaas! Dus die zou ik niet pakken (colorblaster Willow) of alleen om roze bij te houden. Niet echt een tip dus maar dan weet je ook dat je dit niet moet pakken :joy:

1 like

Alleen maar goed om te weten ook!!
Ik denk dat ik Directions maar gewoon haal Pastel Pink.

Mag ik jou nog wel een vraag stellen? Ik wil nog 1x dat bleach wassing doen, niet op de hoofdhuid/wortels.
Moet ik daarna nog een tijdje er tussen laten om dan weer te bleken zodat het roze goed zal pakken?
Zit nu nog wel bleek in, onder het blauwe maar heb ook ondertussen al x cm uitgroei er van.

Als je nog een keer wil blonderen zou ik er nog wel een paar weken tussen laten inderdaad! Is altijd beter eignelijk. En tussendoor goed verzorgen.

1 like

Dan zat ik toch niet heel gek te denken.
Ik hoop dat ik het geduld heb hahaha.
Dankjewel weer <3

1 like

Late reactie, ik heb de 30 en ben wel tevreden! Mijn haar blijft goed zitten, maar heb ook redelijk stug haar. Ik heb ook de airwrap maar moet zeggen dat de krullen beter blijven zitten met de b.r.u.s.h

2 likes