Dank je wel! Ik heb inderdaad fijn haar dus dan zullen deze producten te zwaar zijn. Ik ga me erin verdiepen en kijken naar de merken die wel passen bij mijn haar.
Ik ben weer op het moment beland dat je vlak voordat je naar de kapper gaat (ik ga over een uurtje) denkt: goh het is nu ook best wel leuk!!!1!! terwijl ik al maanden zit te zeuren dat ik klaar ben met mijn huidige staat van haar
Eindelijk naar de kapper geweest, het was nodig!
Na:
Het lijkt een andere kleur, maar is niet, eerste foto is s avonds genomen.
Is dat je eigen haarkleur? Prachtig!
Ja klopt, dankjewel!
Je doet me op de laatste foto denken aan Donna van Suits, heel mooi!
Wat een compliment, dankje!
Wow echt prachtig
Echt een mimosa haarkleur😍
Afgelopen zaterdag heb ik weer een balayage in mijn haar laten zetten die daarna ingekleurd is met een spoeling achtige kleur. Ik merk nu al dat de kleur na 2x wassen heel erg terug gelopen is… stopt dit teruglopen op een gegeven moment dat daarna de kleur blijft hangen? Anders denk ik dat ik weer de kapper gaat bellen want ik was zo blij met de kleur
Edit: ik snap natuurlijk dat de kleur altijd terug loopt, maar ik vind na 2x wassen wel erg snel. Het douchewater is ook echt “gekleurd”
Is het een felle kleur? Of een toner? Want ik heb met een fellere kleur precies hetzelfde gehad. Maar met een toner loopt het ook wel terug, maar niet zo extreem snel gelukkig.
Ik denk geen toner, het is een donkere karamelachtige kleur
Ah oké, dan weet ik het ook niet eigenlijk. Ik heb zelf wel hetzelfde gehad een paar jaar geleden met blauw haar, maar niet met natuurlijke haarkleuren nog. Lijkt me inderdaad wel een beetje gek dat het zo snel terugloopt!
Met caramelkleur lijkt het me niet de bedoeling dat je douchewater gekleurd is? Geeft het ook af op je kussen? Het lijkt alsof het dan niet gehecht is of iig niet goed uitgespoeld. Ik zou zeker contact opnemen.
Heeft iemand ervaring met de hema blond spray? Droogt het je haar erg uit?
Ja ik, heb dat een aantal keer gebruikt en geen last van droog haar. Je kunt het ook erin doen en dan dag erna een masker als je erg bang bent voor droog haar
Gewoon even je kapper bellen, dan kun je het uit je hoofd zetten - misschien hoort het erbij (dan weet je dat voor de volgende keer) of misschien wordt het voor je gefixt.
Heb paars in mijn haar gehad van Directions, die heeft veel blauw achtergelaten in mijn haar. Dit houd mijn haar ook best lang vast. Heb daarna mijn hele haar blauw gemaakt, daarna wat blauw bleef weer aangevuld met paars. Telkens in de punten blijven de resten blauw zitten.
Ben nu bezig met tijdens het wassen anti roos shampoo er bij te doen, dit helpt wel een beetje. (Ook zuiveringszout masker helpt soms)
Alleen nu wil ik naar bubblegum roze achtig. het blauw blijft zitten en als ik het ga oplichten dan weet ik ook dat het blauw er nog blijft zitten.
Iemand nog tips om het blauw er sneller uit te krijgen? (Behalve de schaar?)
Ik heb dit ook wel eens gehad (en nu toevallig weer een beetje…). Mijn kapper wast het dan wel eens met blondeerwasing. Heb je dat al geprobeerd? Dan meng je 1/3 blondeerpoeder met 1/3 water en 1/3 shampoo. Dat laat je even intrekken en was je daarna uit.
Wow nee dat ken ik niet! Ik ga hier eens naar zoeken op het interwebz. Dankjewel!
Edit; holymoly ik zie nu een video op YouTube. Wajoooow. Brb even naar de kapperswinkel.