I love it!!! Weet ook niet of dat je eigen kleur is (denk t niet?) maar die staat je ook goed. Echt heel leuk.
omg dit staat je echt geweldig! nu wil ik ook een pony
Nee alles is nep!
Dit vind ik ook heel leuk! Mooie kleuren aan beide kanten
Hebben jullie nog aanraders voor een serum? Ik had het argan elixir van Balmain en die is nu op, maar ik had niet het idee dat het nou super veel deed voor mijn haar. Ik zoek iets wat een beetje voedend is voor droog haar, maar ook niet te zwaar is, want mijn haar zit vrij snel plat/wordt snel vet. Ik gebruik serum het liefste in de lengtes op handdoekdroog haar.
Ik heb mijn haar laten verven (lichter) en ben op zoek naar een goede shampoo en conditioner voor geverfd haar. Ze liep uit dus heb niet aan hun gevraagd maar ik zag wel dat ze KMS gebruikten en ze zei wat over olaplax 3. Maar met die KMS heb ik wel het idee dat mijn haar snel vet word. Het is donderdag gewassen en nu al helemaal vettig.
Iemand tips?
Ik gebruik sinds een paar weken deze crème en ik vind hem echt enorm fijn:
Hij ruikt superlekker, maakt mijn haar glanzend, werkt goed op pluis maar maakt i.t.t. serum mijn haar nooit vettig. Ik kan er elke dag wat extra op mijn haar smeren (wat droog is), en het blijft heel licht voelen! Ik heb hem op Notino gekocht.
Dit klinkt echt super, thanks voor de tip van Notino ook! Ik zie dat mijn favo parfum daar in de aanbieding is en die wilde ik net weer bestellen.
Ik denk erover om een kwalitatief goede haarborstel voor mijn verjaardag te vragen. De Mason Pearson is net boven het budget (maximaal ⏠60). Zijn er andere aanraders of moet ik toch de Mason Pearson hebben? Ik heb kort/halflang steil haar.
Ik heb een denman borstel die lijkt om de mason pearson, fijne borstel! Maar na 2 jaar ofzo begint nu wel het handvat langzaam af te breken (heb vrij dik en stug haar). Daarnaast heb ik sinds kort een wetbrush (go green detangler) om nat haar te borstelen, dat vind ik ook echt aan aanrader!
Een hele goede dupe voor de Mason Pearson is een Rock & Ruddle borstel. Leuke designs, en de borstel zelf is van natuurlijk rubber, zwijnenharen en kunstof, net zoals de de MP. Ik heb m al jaren.
Ik heb steil, fijn haar, net over mijn schouders. Mijn haar gaat er prachtig van glanzen.
Ik heb al een 19 mm krultang waarmee ik regelmatig krullen in mân haar maak, maar ik zou eigenlijk ook graag wat meer golven/slag maken. Ik twijfel alleen of ik daarvoor het beste een grotere krultang (bijv. 25 of 32 mm) of een fohnborstel/krulborstel kan aanschaffen? En hebben jullie nog tips voor een specifieke krultang of fohnborstel?
Sinds vorig jaar knip ik mijn eigen (lange, dikke) haar eens per zoveel maanden in lange lagen met de âunicornmethodeâ, en ik ben er zo blij mee. Kapsters deden altijd de lagen veel te lang of te kort, en het had altijd veel te veel gewicht aan de onderkant, en nu valt het zoveel mooier. Ik had me voorgenomen om eens per jaar het door een kapper te laten âbijwerkenâ, maar daar zie ik nu al tegenop haha.
Met een fohnborstel krijg ik zelf geen slag gemaakt, fohn er vooral de punten mee naar binnen. De max pro twist 32 mm is fijn, staan vast wel wat filmpjes op youtube om te kijken of het iets voor jou is
Wat is een fijne droogshampoo voor donker haar? Liefst eentje die geen sterke geur heeft.
Zou iemand met een steampod 2 een foto willen maken van het kammetje wat erin zit? Ben mijne kwijt, en heb net al geld verspild aan een kammetje dat helemaal niet past
Ik zit zooo erg in twijfel. Al sinds kinds af aan ben ik enorm onzeker over mijn haar, mijn haarinplant, mijn kruinen en de dikte. Mijn achterhoofd heeft best dun haar en ik ben al jaren aan het twijfelen om een âv partâ aan te schaffen. Het lijkt mij zo prettig en ik weet dat het mijn onzekerheden weg zal nemen maar ik weet niet hoe ik het moet aanpakken? Ik wil mijn haar asblond (het is nu lelijk oranje blond) maar moet ik dan eerst een haarstuk aanschaffen en dan mijn haar in die kleur laten verven, of mijn haar in de kleur naar wens laten verven en dan dat haarstuk aanschaffen? Ik ben hier ook zo ongemakkelijk in, ik durf ook niet te belleb
Ik heb opeens een kale plek langs mijn haarlijn. Het lijkt net alsof mijn haar daar is afgebroken of uitgevallen, er zitten alleen nog maar kleine mini haartjes. En je ziet gewoon echt duidelijk een soort gat in mijn haarlijn.
Nou is dat op zich geen ramp, maar waarom gebeurt dit? Heeft iemand dit ook wel eens gehad?